AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Min mor fyller 60 i januar og jeg sliter med å finne på gave til henne! Hun har det hun trenger av materielle ting (har kjøpt noen småting som hun trenger, men til en 60-årsdag må hun jo få noe stort!) Har lyst æ kjøpe en opplevelse, men litt vanskelig å finne på noe! Skulle gjerne kjøpt en reise, men jeg har egentlig ikke råd. jeg er 24 år og student, bor på andre siden av landet enn henne. Har en lillebror som ikke jobber og derfor ikke kan bidra økonomisk, og jeg må spandere på han også for hvis ikke må mamma gjøre det og da er jo litt av poenget borte! Hun bor i Nord-Norge så koster mye bare å reise sørover for så å reise videre. Hun er alene så billetter til noe kulturelt er også litt stusselig dersom hun må gå alene på det! Noen som har forslag? Anonymkode: b369e...bd0
Nattens rytter Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Flytur til Ørsta? Kan vitja Aasentunet og fine fjordar.
RockyRose Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Nattens rytter skrev (2 timer siden): Flytur til Ørsta? Kan vitja Aasentunet og fine fjordar. Lol for ei trasig gåve 😂 Helsing ei som veit kor kjipt det er i Ørsta. Kva med kulturelt til noko du og bror kan vere med på? Konsert ila sommaren t.d.? Gåvekort på massasje, middag ute? Mine foreldre på 60 er glad i å få etande/drikkande, for dei har også alt.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min mor fyller 60 i januar og jeg sliter med å finne på gave til henne! Hun har det hun trenger av materielle ting (har kjøpt noen småting som hun trenger, men til en 60-årsdag må hun jo få noe stort!) Har lyst æ kjøpe en opplevelse, men litt vanskelig å finne på noe! Skulle gjerne kjøpt en reise, men jeg har egentlig ikke råd. jeg er 24 år og student, bor på andre siden av landet enn henne. Har en lillebror som ikke jobber og derfor ikke kan bidra økonomisk, og jeg må spandere på han også for hvis ikke må mamma gjøre det og da er jo litt av poenget borte! Hun bor i Nord-Norge så koster mye bare å reise sørover for så å reise videre. Hun er alene så billetter til noe kulturelt er også litt stusselig dersom hun må gå alene på det! Noen som har forslag? Anonymkode: b369e...bd0 er deilig og gjøre opplevelser alene, så det kan jo hende hun synes og Anonymkode: 4ab67...190
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 Hun har da vel sikkert venninner og omgangskrets, selv om hun ikke har en partner? Damer i 60-årene her går da gjerne på div kultur/teater/konsert flere venninner sammen. Gi henne evt to billetter så hun kan ta med seg noen - kanskje en date Thai-massasje? Malekurs, fotokurs el.l om hun kunne ha interesse av det. Helg på hotell i nærmeste by? Anonymkode: 05a0c...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå