SlemUlv Skrevet 30. desember 2022 #21 Skrevet 30. desember 2022 Sånn for de som spurte om toxic masculinity https://www.verywellmind.com/what-is-toxic-masculinity-5075107
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #22 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De aller fleste kvinner syns det er helt uproblematisk at menn vil gå i såkalt dameklær. De som er mest i mot det er andre menn, pga toxic masculinity. Feminismen vil ha vekk sånne mannefiendtlige holdninger Anonymkode: eb4b3...098 Beste måten å stanse en diskusjon med meg. Det øyeblikket jeg hører/leser begrepet så er jeg ferdig. Anonymkode: 7fbd2...e65
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #23 Skrevet 30. desember 2022 enjoyitall skrev (10 timer siden): Jeg får nesten alltid høre av kvinner at menn i dameklær er psyke og eller syke Stort sett er det menn som har den holdningen til menn i dameklær, men siden du har lagt tråden din under seksualitet så mener du kanskje det at menn blir kåt av å gå i kvinneklær? Det er det litt omstridte meninger om blandt kvinner. De fleste driter i det mens andre mener at disse mennene i så tilfelle bør holde fetisjen sin i det private og ikke offentlige rom som andre fetisjer og sex. Det er et skille der mellom menn som går i dameklær fordi de syns det er fint/mer komfortabelt eller er transkvinne og de menn som går i dameklær for å få stiv kuk og tenner på å bli objektivisert slik kvinner blir. Anonymkode: eb4b3...098 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå