AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Det ble slutt med meg og min eks. Han ønsker ikke samvær med barna, men som han sier, han vil gjøre kule ting med de av og til. Ofte innebærer det aktivitet med ett av barna da de eldre ikke vil det. Etter det ble slutt, kjøpte min bror ett hus som han ønsker jeg overtar. Broren min vil pusse opp huset totalt, og jeg kan si hvordan jeg vil ha det. Jeg har sagt til min bror at jeg ikke vil utnytte han samtidig vil det hjelp meg økonomisk siden jeg kan bo der gratis. han har kjøpt huset å jeg vet han vil bli le seg om jeg sier nei, på samme tid som jeg ikke vil at han sin økonomi skal låses på min udugelighet Anonymkode: a642b...1d6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Ja såklart hadde jeg takket ja. Alternativet ditt er å gå tilbake til voldelig eks eller leve som enslig mor med barn i leie leilighetem og fattigdom. Si ja takk til broren din ❤️ Anonymkode: 90c01...f18
MyMichelle Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Jeg hadde blitt kjempeglad og takket ja uten å nøle. Det er ikke å utnytte din bror, når han vil hjelpe. Og du er ikke udugelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå