Gå til innhold

Jeg får en plass å bo gratis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk ut av et voldelig forhold. Min bror har sett i lang tid at jeg ikke hadde det bra, og har i alle år gjort alt han kan for å beskytte barna.

Den dagen jeg sa at det var slutt med min eks, kjøpte min bror et hus som jeg kunne flytte inn i sammen med barna. jeg har i årene jobbet meg opp en stor gjeld da min eks ikke ville jobbe eller bidra til en god økonomi, samtidig som han ville leve som en greve, så jeg kan ikke kjøpe hus enda. Min bror har kjøpt hus som jeg kan pusse opp som jeg vil, og bo i så lenge jeg ønsker, han betaler alle kostnader, jeg betaler strøm og tv. Min eks er rasende å sier han skal flytte inn i det nye huset når jeg flytter inn, for han skal være med barna. ingen av barna vil ha samvær med far og når han kommer låser de seg inne på rommet, eller drar til besteforeldrene, Han sitter nå i huset å er fornøyd med livet, på samme tid sm jeg og alle barna ønsker at han flytter ut

Anonymkode: f0651...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra det har ordnet seg med bosted for deg etter brudd og vær stolt av deg selv som kom deg ut av det voldelige forholdet! 

Ikke si addressen til det nye huset til eksen din. Anmeld han for vold og snakk med barnevernet om hvor redde barna er for han. Du skal ikke måtte leve med denne mannen i livene deres noe mere! 

Anonymkode: 9823d...c61

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg gikk ut av et voldelig forhold. Min bror har sett i lang tid at jeg ikke hadde det bra, og har i alle år gjort alt han kan for å beskytte barna.

Den dagen jeg sa at det var slutt med min eks, kjøpte min bror et hus som jeg kunne flytte inn i sammen med barna. jeg har i årene jobbet meg opp en stor gjeld da min eks ikke ville jobbe eller bidra til en god økonomi, samtidig som han ville leve som en greve, så jeg kan ikke kjøpe hus enda. Min bror har kjøpt hus som jeg kan pusse opp som jeg vil, og bo i så lenge jeg ønsker, han betaler alle kostnader, jeg betaler strøm og tv. Min eks er rasende å sier han skal flytte inn i det nye huset når jeg flytter inn, for han skal være med barna. ingen av barna vil ha samvær med far og når han kommer låser de seg inne på rommet, eller drar til besteforeldrene, Han sitter nå i huset å er fornøyd med livet, på samme tid sm jeg og alle barna ønsker at han flytter ut

Om du eier huset/leiligheten dere bor i og han kommer dit. Da ringer du politiet. Han kan ikke trenge seg inn på andres eiendom. 

Anonymkode: 71328...464

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så bra det har ordnet seg med bosted for deg etter brudd og vær stolt av deg selv som kom deg ut av det voldelige forholdet! 

Ikke si addressen til det nye huset til eksen din. Anmeld han for vold og snakk med barnevernet om hvor redde barna er for han. Du skal ikke måtte leve med denne mannen i livene deres noe mere! 

Adressen har han tilgang til, hvis han vet om kjøpet. Det står på nettet. Og er ellers lett å finne utav.

Besøksforbud er den veien du må gå. Også få voldsalarm.

Anonymkode: 6fca3...da0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Adressen har han tilgang til, hvis han vet om kjøpet. Det står på nettet. Og er ellers lett å finne utav.

Besøksforbud er den veien du må gå. Også få voldsalarm.

Anonymkode: 6fca3...da0

Enig, du må be om besøksforbud. 

Så fint at du har en bror som bryr seg om dere og vil hjelpe dere!

Anonymkode: 473f4...3d0

• Nyttig 1
Skrevet

Broren din står som eiger? Snakk med han så han kaster ut eksen om du har et svakt øyeblikk. Hans eigendom, så han kan ringe politiet om han flytter inn og du ikke har leieavtale og definert som gjest. 

Anonymkode: c281c...d9b

• Nyttig 1
Skrevet

Du er virkelig heldig som har en så snill bror!!! Barnefaren skulle aldri fått lov å komme til det nye huset i førsteomgang. Her er det du som må si at han har å komme seg ut. Kanskje broren din kan være tilstedet mens du gjør det? Hvis han ikke går frivillig så må du ringe politiet. Samtidig ordner du med besøksforbud.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ta skriver jo at han allerede har flyttet inn is sitter der fornøyd fordi han tror han bor der.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du ringer politiet og ber de kaste han ut.  Be om besøksforbud og skaff seg voldsalarm. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...