Gå til innhold

Kven er kjekkast av koreanarane og japanarane?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle vi ha noen mening om det 🤔

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Ingen? 🙄

Anonymkode: e27f4...27e

Skrevet

Da jeg så på fotball-vm tenkte jeg faktisk at jeg syntes koreanerne var kjekkere enn japanerne, det er den eneste referanserammen jeg har å forholde meg til når det kommer til det spørsmålet...

Anonymkode: a6564...fa3

Skrevet (endret)
MyMichelle skrev (4 minutter siden):

Hvorfor i alle dager skulle vi ha noen mening om det 🤔

Eg trudde alle kvinner kikka på K-drama etter di vestlege TV-serier er laga for karfolk. 

https://mydramalist.com

Endret av Nattens rytter
Skrevet
Nattens rytter skrev (1 minutt siden):

Eg trudde alle kvinner kikka på K-drama etter di vestlege TV-serier er laga for karfolk. 

https://mydramalist.com

Det har tvunge seg fram ein nyare tid, der hokjøn og hankjøn er meir jamstilte. Dette vert hevda å vere en føremon i det samfunnet ein har i dag.

Anonymkode: 1d4d1...03c

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

So når desse koreanske boybanda er i Oslo, so er ikkje KG-brukarane ute i gatene og hyler? Det er mogeleg dette er eit amerikansk fenomen. 

Endret av Nattens rytter
Skrevet
Nattens rytter skrev (Akkurat nå):

So når desse koreanske boybanda er i Oslo, so er ikkje KG-brukarane ute i gatene og hyler? Det er mogeleg dette er eit amerikansk fenomen. 

Det er og mogeleg at dei ikkje vert oppfatta like hugnadssame her som i heimlandet. Eg er likesæl sjølv til slik musikk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er og mogeleg at dei ikkje vert oppfatta like hugnadssame her som i heimlandet. Eg er likesæl sjølv til slik musikk.

Kvar i landet er du frå? Ottadalen eller ein stad på vestlandet? 

Skrevet
Nattens rytter skrev (5 minutter siden):

Er vel tenåringsjenter som liker sånn musikk, og voksne som er på KG.

Skrevet
Nattens rytter skrev (Akkurat nå):

Kvar i landet er du frå? Ottadalen eller ein stad på vestlandet? 

Eg syner aktsemd med å tikjennegje kvar i riket eg ættar frå og oppheld meg. Men eg kan seie så pass at det er på det gilde Vestlandet ein stad. Der kvar vestavind tek mest. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eg syner aktsemd med å tikjennegje kvar i riket eg ættar frå og oppheld meg. Men eg kan seie så pass at det er på det gilde Vestlandet ein stad. Der kvar vestavind tek mest. 

Eg kom underfund med at du var ein av våre eigne ja, eg veit ikkje kvifor det er so lite nynorsk på KG samanlikna med FB (og då meiner eg ikkje Vågå-FB, men reint generelt). 

Skrevet
MyMichelle skrev (6 minutter siden):

Er vel tenåringsjenter som liker sånn musikk, og voksne som er på KG.

Kanskje - eller so er det berre ikkje eit norsk fenomen. Det lyt i alle høve vera keisamt for kvinnfolk å sjå TV-serier utan kjærleik og romantikk. 

Skrevet
Nattens rytter skrev (1 minutt siden):

Kanskje - eller so er det berre ikkje eit norsk fenomen. Det lyt i alle høve vera keisamt for kvinnfolk å sjå TV-serier utan kjærleik og romantikk. 

Så kvinner kan ikke like krim? Eller andre  serier som ikke inneholder kjærlighet og romantikk?

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke du kan kjenne mange kvinner😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Blåjojo skrev (1 minutt siden):

Så kvinner kan ikke like krim? Eller andre  serier som ikke inneholder kjærlighet og romantikk?

På sett og vis, men det vert vel ofte vel brutalt? Det er òg mykje sex og nakne kroppar i vestlege TV-serier, noko som eigentleg berre appellerer til unge gutar og gamle grisar (eg kan t.d. ikkje sjå GoT pga dette). 

• Liker 1
Skrevet

På sett og vis, men det vert vel ofte vel brutalt? Det er òg mykje sex og nakne kroppar i vestlege TV-serier, noko som eigentleg berre appellerer til unge gutar og gamle grisar (eg kan t.d. ikkje sjå GoT pga dette). 

Hva slags århundre er det du er oppvokst i? Ser da heller krim eller action enn noe klisjklasj romantiske greier.

• Liker 3
Skrevet
Blåjojo skrev (Akkurat nå):

Hva slags århundre er det du er oppvokst i? Ser da heller krim eller action enn noe klisjklasj romantiske greier.

Då er du vel noko av ein tomboy - 

https://www.quora.com/Why-do-so-many-girls-like-Korean-drama

https://www.quora.com/Are-most-Korean-dramas-targeted-towards-a-female-audience-or-are-those-just-the-dramas-that-are-exported-abroad

Skrevet
Nattens rytter skrev (4 minutter siden):

Absolutt ikke. Jeg tror heller det er du som tilegner kvinner roller og interesser som de ikke har. 

Har forøvrig aldri sett koreansk drama. Og har ingen interesse av å gjøre det heller.

• Liker 2
Skrevet

Kona trudde i alle fall at de hadde god greie på K-drama, ho ser mykje på det. Eg sovnar ofte, men eg tykkjer om intrikate palassintriger og TV-serier som er mest mogeleg historisk korrekte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...