Gå til innhold

helt utrolig hvor skamløse folk er..

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag har jeg farta litt rundt på juleshopping, det vil si at jeg har parkert på flere kjøpesentre parkeringsplasser. hver gang jeg setter meg i bilen eller skal ut så stoppe rjeg motoren og blir sittende litt, pakker veska og stryker under handlelisten min for å holde oversikten. dette resulterer i at jeg blir sittende litt..

det er helt syyyykt hvor lite respekt forlk har for andres eiendeler, andres biler.. på det første stedet, der var det to tilfeller. hvor de parkerer og slenger bildøra opp og inn i bilen som står ved siden av. han ene ga bare faen, hu andre så seg rundt om noen så hun.. men de gikk bare videre som om ingenting hadde skjedd...

så et annet sted går det en mann, han måtte absolutt gå mellom der det var trangest og det resulterte i at han gikk på sidelykta med poser og alt som var og den fikk seg en smell.. men han gikk bare videre...

siste stedet var det ei dame som faktisk slang døra inn i en helt ny mercedes. men tror dere hu brøy seg.. neida....

fy faen så irritert jeg ble!!!!!!!! kan man ikke få parkere fra seg bilen, uten at denm skal bli smadra???

eier ikke folk respekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper du fikk sagt i fra til eierne av bilen eller til politiet? Når eierne av bilen har et vitne som så hendelsen og noterte ned bilnummer vi h*n vel stå sterkere i en forsikringssak?

Skrevet

Enig med lumina. Hadde jeg vært eieren til en av disse bilene hadde jeg blitt sjeleglad om noen hadde vært vitne til hendelsen. Det skal ikke stor skade til før det blir fryktelig dyrt. Og så er det så irriterende hvordan enkelte bare tar seg til rette og ikke eier respekt for andres eiendeler.

Skrevet

Dette er noe jeg har irritert meg over i lang tid også. :sur: har x antall stygge merker i begge dører fordi folk har slengt opp dører e.l inn på døren.

Har resultert i at jeg heller leter ekstra lenge etter en STOR eller avsideliggende plass, da slipper jeg iallefall idioter ved siden av meg.

Tror rett og slett ikke folk bryr seg om sånt.. :roll:

Skrevet

Forferdelig iriterende!!

Var selv utsatt for dette. Jeg kom til min egen bil etter å ha vært inne i en butikk. Da jeg kommer frem ser jeg at hun i bilen ved siden av slenger opp døra, som lager et hakk i min bildør.

Jeg sier selvsagt i fra "Unnskyld, men nå lagde du faktisk et hakk i døra mi". Svaret fra "nabodama" var at "oisann......det var visst litt trangt her. Men det vises vel ikke så veldig godt?" hvorpå hun bare går!!! :frustrert:

Selvsagt er det ikke verdens undergang med et hakk i døra, men det er uansett ikke poenget! Hadde jeg vært litt tøffere hadde jeg krevd at damen dekket lakkering av døra. Men, dumsnill som jeg er så bare lirte jeg fra meg en sur kommentar mens jeg murret i skjegget hele veien hjem.....

Døra har fortsatt et lite hakk, den....... :forvirret:

Skrevet
Svaret fra "nabodama" var at "oisann......det var visst litt trangt her. Men det vises vel ikke så veldig godt?" hvorpå hun bare går!!!  :frustrert:

Så frekt! :sur:

Jeg hadde skrevet ned registreringsnummeret på bilen hennes og håpet at jeg hadde kvinnet meg såpass opp innen jeg kom hjem at jeg sørget for at hun betalte skaden. (Egentlig hadde hun fortjent et hakk i sin bil, så skulle vi se hvor godt det syntes egentlig.)

Skrevet

var utenfor dette idag jeg..

parkerte på en parkeringsplass, dog så var det reservert for noen spesielle der, kjæresten skulle bare løpe inn i bygningen ved siden av å hente noe, maks 2 min og jeg satt i bilenog skulle flytte bilen dersom noen kom og forlangte dette.. så kommer det ei dame ved siden av, jeg ser at hun parkerer veldig nærme, så jeg titter litt ekstra på henne slik at hun kanskje tar hintet.. men tror dere hun gjør det? nei.. hun smelleropp døra :overrasket: og inn i sidespeilet så det rista i bilen.. vel det har seg slik at vi har en splitter ny 2002 modell bil. så en ripe i lakken der, ja da blir kjæresten gal.. jeg drar ned vinduet og sier, du kan jo kanskje være litt forsiktig.. dama bjeffer tilbake om at jeg står ulovlig parkert og jeg må se å få fjerna bilen og dermed løper hu....

jeg noterte meg nummer, biltype og alt.

hva gjør jeg nå? ripe ble det i lakken!

Skrevet (endret)

En gang har jeg også opplevd da jeg skulle hente jentungen på Oslo S at en bil som kjører inn rett før meg, bare slenger bilen sin midt på den hvite stripa, sånn at han tok to plasser, og jeg ble stående uten plass overhodet fordi plassen var stappfull. Han gikk ut av bilen, så på meg, og gikk. En av våre nye, for å si det sånn. Jeg har vanskelig for å tro at en etnisk nordmann ville gjort det på den måten...

Endret av Mie
Skrevet

En gang har jeg også opplevd da jeg skulle hente jentungen på Oslo S at en bil som kjører inn rett før meg, bare slenger bilen sin midt på den hvite stripa, sånn at han tok to plasser, og jeg ble stående uten plass overhodet fordi plassen var stappfull. Han gikk ut av bilen, så på meg, og gikk. En av våre nye, for å si det sånn. Jeg har vanskelig for å tro at en etnisk nordmann ville gjort det på den måten...

Jeg har hatt vanskelig for å tro at NOEN kan parkere på den måten - helt til jeg så en (etnisk nordmann! ;) ) gjøre det utenfor bygården vår i dag tidlig. Jeg sa rett og slett fra (på en pen måte) at jeg trodde han gjorde seg rimelig upopulær ved å oppta TO parkeringsplasser på et sted der det er kamp om plassene.

Han flyttet faktisk bilen!

Skrevet
En av våre nye, for å si det sånn. Jeg har vanskelig for å tro at en etnisk nordmann ville gjort det på den måten...

Det minner meg om noe som stod i bydelsavisen vår i fjor en gang, som jeg syntes var så latterlig at jeg enda husker det.

En middelaldrende dame hadde vært og handlet og da hun kom tilbake til bilen så hun at den hadde fått en stygg skrape på siden. Hun var så sjokkert, for bilen som stod ved siden av var en dyr og flott bil. I alle år hadde hun alltid sørget for å parkere ved siden av slike biler, for å sikre seg mot slikt, for eierne av slike biler var jo ikke pøbler slik som eiere av billige eller dårlige biler. Hun stilte seg helt uforstående til at en eier av en dyr bil kunne gjøre noe slikt. :ler:

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Det har da ingenting med rase å gjøre

Skrevet
Det minner meg om noe som stod i bydelsavisen vår i fjor en gang, som jeg syntes var så latterlig at jeg enda husker det.

En middelaldrende dame hadde vært og handlet og da hun kom tilbake til bilen så hun at den hadde fått en stygg skrape på siden. Hun var så sjokkert, for bilen som stod ved siden av var en dyr og flott bil. I alle år hadde hun alltid sørget for å parkere ved siden av slike biler, for å sikre seg mot slikt, for eierne av slike biler var jo ikke pøbler slik som eiere av billige eller dårlige biler. Hun stilte seg helt uforstående til at en eier av en dyr bil kunne gjøre noe slikt.  :ler:

:ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Husk å minne barna deres på at de ikke skal schmæle opp døra på parkeringsplasser!

Skrevet
idag har jeg farta litt rundt på juleshopping, det vil si at jeg har parkert på flere kjøpesentre parkeringsplasser. hver gang jeg setter meg i bilen eller skal ut så stoppe rjeg motoren og blir sittende litt, pakker veska og stryker under handlelisten min for å holde oversikten. dette resulterer i at jeg blir sittende litt..

det er helt syyyykt hvor lite respekt forlk har for andres eiendeler, andres biler.. på det første stedet, der var det to tilfeller. hvor de parkerer og slenger bildøra opp og inn i bilen som står ved siden av. han ene ga bare faen, hu andre så seg rundt om noen så hun.. men de gikk bare videre som om ingenting hadde skjedd...

så et annet sted går det en mann, han måtte absolutt gå mellom der det var trangest og det resulterte i at han gikk på sidelykta med poser og alt som var og den fikk seg en smell.. men han gikk bare videre...

siste stedet var det ei dame som faktisk slang døra inn i en helt ny mercedes. men tror dere hu brøy seg.. neida....

fy faen så irritert jeg ble!!!!!!!! kan man ikke få parkere fra seg bilen, uten at denm skal bli smadra???

Siden du hadde penn og papir, så noterte du vel bilnr og satte på ruten til de div biler i tilfelle skader?

Skrevet (endret)

Slettet, da innlegget det vises til er endret.

Mie (mod)

Endret av Mie
Skrevet

En middelaldrende dame hadde vært og handlet og da hun kom tilbake til bilen så hun at den hadde fått en stygg skrape på siden. Hun var så sjokkert, for bilen som stod ved siden av var en dyr og flott bil. I alle år hadde hun alltid sørget for å parkere ved siden av slike biler, for å sikre seg mot slikt, for eierne av slike biler var jo ikke pøbler slik som eiere av billige eller dårlige biler. Hun stilte seg helt uforstående til at en eier av en dyr bil kunne gjøre noe slikt.  :ler:

:ler:

Skrevet

Jeg kom på en episode i fjor vinter. Jeg hadde vært på kino med noen venner og skulle gå og hente bilen min. Jeg var ikke ferdig med sigaretten min, så jeg stod ved siden av bilen min til jeg var ferdig. Så ser jeg hun damen i bilen foran meg, rygger RETT INN i bilen min :overrasket: . Det var ett skikkelig brak også. Jeg var så paff at jeg begynte å le uten at jeg helt visste hvorfor. Damen rygget fortsatt frem og tilbake. Jeg gikk bort til sjåførsiden og stirret på henne. Hun bare så dumt på meg og spurte meg hva jeg ville. Jeg spurte om hun ikke hørte smellet? :ironi: Joda, det hadde hun, men hun hadde sett i speilet at bilen min ikke var bulket. HALLO!! Hva i helvete? :frustrert: hun løp da fort ut og så på bilen min og sa, jeg ser ingen skade og satt seg inn i bilen igjen og skulle kjøre videre. Jeg bare stod der og måpet :hakeslepp:

Jeg var så i sjokk over hennes væremåte at jeg klarte ikke å si så mye... :sjenert:

Jeg så nylig en rar bulk på bilen min som jeg ikke skjønte helt hva det kunne være pga plasseringen og merket. Noen kamerater som jobber på bilverksted mener at det er merke etter en handlevogn. Det kan jo godt stemme da jeg er på shopping hele tiden på sentrene rundt her. Må si at jeg blir så forbanna på folk som skader bilene til folk og ikke gjør opp for seg! :frustrert:

Jeg er ALLTID forsiktig når jeg åpner dører på trange steder osv. Jeg er vokst opp med en far som alltid har ropt ut til oss "VÆR FORSIKTIG MED DØREN NÅR DERE GÅR UT!!" Og jeg tror det er flere enn meg som har fått det banket inn! hehe :ler:

Skrevet

Sånn skriker jeg til mine unger også, og jeg tror det har hjulpet.

Folk er respektløse og feige. De er livredde for bonusen sin og pengene sine vettu - bedre å la andre betale.... Makan!

En gang i mitt liv har jeg kjørt på en annen bil, da lappen var ny. Jeg satte selvfølgelig en lapp på vinduet på den bilen med navn og telefonnr. Skulle jo bare mangle.

Skrevet

var utenfor dette idag jeg..

parkerte på en parkeringsplass, dog så var det reservert for noen spesielle der, kjæresten skulle bare løpe inn i bygningen ved siden av å hente noe, maks 2 min og jeg satt i bilenog skulle flytte bilen dersom noen kom og forlangte dette.. så kommer det ei dame ved siden av, jeg ser at hun parkerer veldig nærme, så jeg titter litt ekstra på henne slik at hun kanskje tar hintet.. men tror dere hun gjør det? nei.. hun smelleropp døra  :overrasket:  og inn i sidespeilet så det rista i bilen.. vel det har seg slik at vi har en splitter ny 2002 modell bil. så en ripe i lakken der, ja da blir kjæresten gal.. jeg drar ned vinduet og sier, du kan jo kanskje være litt forsiktig.. dama bjeffer tilbake om at jeg står ulovlig parkert og jeg må se å få fjerna bilen og dermed løper hu....

jeg noterte meg nummer, biltype og alt.

hva gjør jeg nå? ripe ble det i lakken!

Blir så eitrende forbanna når jeg hører om slikt.

En annen episode som skjedde meg her en dag;

Mens jeg stod og fylte bensin kom det et kvinnemenneske i en bil og skulle forbi min bil og en annen som stod ved siden av...

Jeg så dumt på kjerringa som prøvde å komme seg igjenom den lille åpningen som var, men hun så bare dumt tilbake på meg og var bare cm unna av å kjøre i bilen min :sur::sur:

Jeg måtte kaste meg i bilen og rygge for at neket skulle få komme igjenom.

Herregud, at det går an!!

Er så mange som ikke skulle hatt lappen. Blir skremt av hvor mange nek som kjører rundt.. :overrasket::overrasket:

Skrevet

Tja hva mer kan vi vennte vår nåværende statsminister stakk og av etter å ha kjørt på en bil på en parkeringsplass, etter å ha satt på en lapp uten opplysninger..

Tegn i tiden, ingen bryr seg alle gir mer og mindre faen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...