Gjest lumina Skrevet 14. desember 2005 #1 Skrevet 14. desember 2005 Apropos rare avatarer Den sauen til væren... HVOR ER DEN FRA? Husker den vagt, at det har noe med min gamle amiga å gjøre... er den fra et spill??? :klø: Hjelp meg...
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #2 Skrevet 14. desember 2005 Den kommer fra et PC-program som heter "Screen Mate". Den lille sauen går omkring på skjermen (på toppen av vinduene), hopper ned på oppgavelinjen, gjesper, sover, spiser en blomst, treffer en annen sau osv. osv. Jeg har det fremdeles.
Gjest lumina Skrevet 14. desember 2005 #3 Skrevet 14. desember 2005 Å JA! Hvor fikk du tak i den? Jeg vil ooooog haaaaaaaa
Gjest Kålungen Skrevet 17. desember 2005 #6 Skrevet 17. desember 2005 Så søt den er, nå driver den og hopper rundt her
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2005 #7 Skrevet 19. desember 2005 Jeg kjente den også igjen som musepeker...jeg synes den bare var sååå irriterende!
Gjest Kålungen Skrevet 19. desember 2005 #8 Skrevet 19. desember 2005 Var irriterende i lengden ja, jeg har fjernet den igjen jeg nå. Overlevde ikke mange timene på min skjerm nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå