Gå til innhold

Eksen min tror jeg har meldt han til politiet

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Visste ikke hvilket fora jeg skulle poste denne..)

Eksen min, som det ble slutt med i sommer, har nylig blitt tatt av politiet for noe kriminelt han har holdt på med i flere år. Jeg visste ikke om det før etter det ble slutt mellom oss. Da fortalte han det selv, som en forklaring på hvordan dette hadde innvirkning på hvordan ting ble mellom oss, hvorfor han har handlet som han har gjort. Jeg fikk en slags forklaring på noe jeg synes har vært helt tåpelig ved han da avslørte hemmeligheten sin.

Vi har hatt en grei tone og kun sporadisk kontakt etter bruddet. Til nå. Han er tatt av politiet og tror det er meg som har angitt han. Det har jeg definitivt ikke gjort, men jeg kan forstå tanken, siden det skjer bare måneder etter jeg fikk vite om det han holdt på med. Jeg synes det er svært ubehagelig at han tror dette og jeg er redd det er noe han vil hevde ovenfor felles bekjente. Meg er han forbanna på og har blokkert meg i alle mulige kanaler. Jeg har ikke fått en ordentlig forklaring på hvorfor han tror det er meg,  han må bare ha bestemt seg for at sånn må det være. Hvis han har litt snev av sunn fornuft, VET han jo at flere enn vet hva han har holdt på med, han fortalte meg jo hvilke venner av han som har visst, samt at det er minst en person til involvert i "prosjektet".

Er det noe jeg kan gjøre for å bli "renvasket"? Synes dette er veldig ubehagelig.

Anonymkode: 9de66...7b5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er å ikke blande deg noe mere eller prøve å overbevise han eller andre. I forbindelse med å bli tatt av politiet blir man skeptisk til alle rundt seg og all oppførsel litt utenom det vanlige (for eksempel at du kontakter han mer enn før for å forklare deg, eller snakker om han og artestasjonen med venner) blir plutselig mistenkelig og vil styrke mistanken mot deg. 

Det smarteste er å heve deg over hva han tror og feie det vekk med at han er paranoid nå. 

Anonymkode: 0557c...6f5

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...