AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Casen er at han mistet sin siste buss fra Gardemoen til hjembyen etter å ha vært på feire. Jeg var selvsagt ikke med! Nå er det hele situasjonen han er sint på, at han har mistet transporten sin. Han skriver skikkelig frekke meldinger, og jeg skjønner ikke hva jeg har gjort på en måte. Jeg har ikke noe skyld i den tiden av reisingen der. Jeg har ikke vært med turen en gang Anonymkode: d499a...6d0
Virrevirrevapp Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Det høres dritt ut å miste siste flybuss hjem. Sist det skjedde meg, måtte jeg ta taxi. Kan han gjøre det samme? Eventuelt henge i kiosken/loungen til i morgen og ta buss da. Angående hvorfor han skriver stygge ting til deg, hvem vet hvorfor han gjør det framfor å se etter løsninger. Legg mobilen i et annet rom og la ham løse denne knipa selv. Når han dukker opp, må han selvsagt be deg om unnskyldning og gjøre opp for seg. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 Virrevirrevapp skrev (Akkurat nå): Det høres dritt ut å miste siste flybuss hjem. Sist det skjedde meg, måtte jeg ta taxi. Kan han gjøre det samme? Eventuelt henge i kiosken/loungen til i morgen og ta buss da. Angående hvorfor han skriver stygge ting til deg, hvem vet hvorfor han gjør det framfor å se etter løsninger. Legg mobilen i et annet rom og la ham løse denne knipa selv. Når han dukker opp, må han selvsagt be deg om unnskyldning og gjøre opp for seg. Alternativet blir nok ikke taxi, fordi det er rett og slett for langt. Da blir nok å vente til i morgen tidlig. Det er det som er problemet. Det er det han ikke vil Anonymkode: d499a...6d0
Virrevirrevapp Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da blir nok å vente til i morgen tidlig. Det er det som er problemet. Det er det han ikke vil Anonymkode: d499a...6d0 Ja, men det må han nok, med mindre noen kan hente ham med bil på kort varsel. Han kan bruke oppbevaringsboks til bagasjen sin mens han sover eller surfer på flyplasswifien. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 Kanskje han hinter om at du skal hente han eller no? ville gått ut av forholdet om han ikke unnskylder seg da Anonymkode: 2e6f5...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 Nå er det så glatt og kjøreforholdene rundt Gardermoen er horrible, så da har han vel ikke noe annet valg, enn å vente til i morgen. Eventuelt så får han ta toget inn til Oslo og ta seg en skikkelig rotbløyte. Anonymkode: 9136e...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 Hvor langt er det hjem? Anonymkode: 47020...43f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 Frekke meldinger hadde jeg ikke giddet å svare på. Dette er jo ikke din feil. Anonymkode: 9136e...cbc 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 Blokker han til imorgen. Anonymkode: 50454...fd6
Gjest Letharia Skrevet 29. desember 2022 #10 Skrevet 29. desember 2022 Hva skriver han i disse meldingene? Virker det som han prøver å skylde på deg? Hadde hvert fall ikke funnet meg i noe sånt. Selvfølgelig er det en kjip situasjon å havne i, men det gir han ingen rett i å la det gå utover deg. Høres rett og slett barnslig ut, og som at han trenger sinne-mestring kurs (hvis dette er en vanlig greie for han).
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #11 Skrevet 29. desember 2022 Er dette han samme som måtte bo hos ei (skole)venninne av deg fordi han absolutt skulle gjøre det på sin måte? Anonymkode: 52341...e3a 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #12 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Alternativet blir nok ikke taxi, fordi det er rett og slett for langt. Da blir nok å vente til i morgen tidlig. Det er det som er problemet. Det er det han ikke vil Anonymkode: d499a...6d0 Han får overnatte på flyplassen da. BLokker han til i morgen. Anonymkode: 52341...e3a
Gjest _Falkor_ Skrevet 29. desember 2022 #13 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Alternativet blir nok ikke taxi, fordi det er rett og slett for langt. Da blir nok å vente til i morgen tidlig. Det er det som er problemet. Det er det han ikke vil Anonymkode: d499a...6d0 Men det kan ikke du gjøre noe med, du var jo ikke en gang med på turen. Hadde sakt i fra om at han får ta seg sammen, slutter han ikke å sende deg frekke meldinger hadde jeg bare ignorert han. Ok at situasjonen er kjip, men han får da la være å la det gå utover deg som ikke en gang var med på turen🤷🏼♀️
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #14 Skrevet 30. desember 2022 Høres ut som en notmal hverdag for noen som bor med en kvinne. Anonymkode: b216f...77c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #15 Skrevet 30. desember 2022 Han har vel aldri lært å håndtere egne følelser, så han tvinger deg til å ta ansvar for dem. Ikke la deg behandle som ei emosjonell søppelbøtte! Han får tåle sine egne følelser. Anonymkode: d5c43...8c5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå