AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Min første fødsel ble satt i gang, da tok åpningsfasen noen timer, men fra 4 cm tok det 1,5 time. med nr to tok det 2,5 time fra første tegn til fødsel. og nå er jeg dritnervøs… noen som vil dele erfaringer? Anonymkode: 4b0ee...7a3
Livetshemmelighet Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Første fødsel startet modningsriene 2 dager før fødsel, vannet gikk 8 timer før han ble født.. andre var keisersnitt. tredje fødsel startet modningsriene ca 1 døgn før fødsel, men fra 4 cm til ute tok det 3 timer. Skal sies at det er 13 år mellom fødslene jeg har hatt.
Sententia Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 En halvtime fra de tok vannet (satte i gang fødselen slik siden jeg allerede var fire cm) til barnet var ute.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Nr 3 kom 11 dager på overtid. På vei til igangsettingstime begynte jeg å få menssmurringer. Fra første murring til hun var ute tok det 1 time og 45 min. Aktiv fødsel: 30 min. Ute på 2 press. Rask og grei fødsel. Anonymkode: 25f45...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå