Gå til innhold

Mann som bare sover når han er hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom han hjem fra jobb sånn kl 17, satt seg til bordet hvor jeg hadde laget middagen ferdig, spiste, og la seg på sofaen. Og der har han ligget og sovet siden. Sånn er det som regel hver dag. 

Han jobber mye da. Han har to jobber, en nattejobb i tillegg, så skjønner godt at han blir sliten. Det er bare det at...nå har vi vel knapt sagt et ord til hverandre hele jula, fordi han enten jobber eller sover.

Flere som har det sånn? Han kan fint sove hele kvelden og natta i tillegg, det finnes liksom ingen grense for hvor mye han kan sove. Men så jobber han jo noen netter og da. Men han sover hele tiden uansett om han jobber natta eller ikke.

Hvis vi har besøk, så holder han seg våken da. Og så sovner han med en gang de drar. Samme om klokka er sju på kvelden. 

Han har lengre perioder som han ikke jobber natt. Han sover hele kvelden da og. 

Jeg gjør alt her hjemme, sånn at han kun kan konsentrere seg om jobbinga, siden han jobber så mye. Vi er enige i den arbeidsfordelingen, så det er ikke det som plager meg. Det er vel kanskje det at jeg blir ganske ensom i forholdet...

Hva tenker andre om det? 

Anonymkode: ad2db...518

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at du må si nei til at han skal jobbe så mye, eller begynne å jobbe like mye selv...

Hva gjør dere for alle de ekstra pengene han tjener da? Jobber du selv fullt? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

I dag kom han hjem fra jobb sånn kl 17, satt seg til bordet hvor jeg hadde laget middagen ferdig, spiste, og la seg på sofaen. Og der har han ligget og sovet siden. Sånn er det som regel hver dag. 

Han jobber mye da. Han har to jobber, en nattejobb i tillegg, så skjønner godt at han blir sliten. Det er bare det at...nå har vi vel knapt sagt et ord til hverandre hele jula, fordi han enten jobber eller sover.

Flere som har det sånn? Han kan fint sove hele kvelden og natta i tillegg, det finnes liksom ingen grense for hvor mye han kan sove. Men så jobber han jo noen netter og da. Men han sover hele tiden uansett om han jobber natta eller ikke.

Hvis vi har besøk, så holder han seg våken da. Og så sovner han med en gang de drar. Samme om klokka er sju på kvelden. 

Han har lengre perioder som han ikke jobber natt. Han sover hele kvelden da og. 

Jeg gjør alt her hjemme, sånn at han kun kan konsentrere seg om jobbinga, siden han jobber så mye. Vi er enige i den arbeidsfordelingen, så det er ikke det som plager meg. Det er vel kanskje det at jeg blir ganske ensom i forholdet...

Hva tenker andre om det? 

Anonymkode: ad2db...518

Lurer på hva du får utav å være med en zombie ? 😆

Skrevet

Jeg hadde ikke orket det der. En eks var akkurat lik, bortsett fra at han ikke hadde jobb eller bare en jobb. Sov fra 19.00-05.00 som regel. Da skulle han begynne å snekre eller bråke med noe, slik at jeg som hadde en mer normal døgnrytme våknet etter 4-5 timer søvn. 

Vi kunne aldri gjøre noe etter kl 17, for da var det middag og avslapping før han sovna. Gjerne i godstolen foran tv’n.
Ikke kunne jeg gjøre noe som lagde bråk heller, for han ble grinete om han våknet. 

Skrevet

Et steg tilbake: hvorfor har han flere jobber? Jobber du? 

Anonymkode: 41d1e...7d9

• Liker 1
Skrevet

Stakkars mann, 2 jobber ? Så med andre ord så jobber han og sover bare, er ikke noe overskudd av tid til noe annet. Som flere her har spurt om, jobber du ? Hvorfor har han 2 jobber?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...