AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Hei! Jeg er 20 år og bor hjemme hos foreldrene mine, i år skal min søster og hennes to barn komme over, de kommer nok til å sove over, og jeg skal sove over hos kjæresten min mest sansynlig tingen er at jeg ikke er så glad at andre sover i min seng, spesielt liker jeg ikke at tantebarna mine på 6 og 2 år skal inn i soverommet mitt.. han eldste er sånn som ødelegger alt han tar på.. og sist gang sa jeg det også og da klaget moren min at jeg var ekkel som hadde vibrator i vinduet med sengen. Altså haloo? Det er mitt soverom, de respekter ikke at jeg ikke vil ha noen sovende over på mitt rom når jeg er vekke ikke min søster engang så hun kan snoke i sminkene mine og alt jeg har.. mitt rom er mitt eneste trygg plass der jeg har alt mine verdifulle ting inn i der, og hater at andre skal snoke og ta på mine ting.. men dette blir ikke respektert.. fordi jeg «ikke er hjemme for å bruke sengen» Anonymkode: d43ce...2a9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 29. desember 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Jeg er 20 år og bor hjemme hos foreldrene mine, i år skal min søster og hennes to barn komme over, de kommer nok til å sove over, og jeg skal sove over hos kjæresten min mest sansynlig tingen er at jeg ikke er så glad at andre sover i min seng, spesielt liker jeg ikke at tantebarna mine på 6 og 2 år skal inn i soverommet mitt.. han eldste er sånn som ødelegger alt han tar på.. og sist gang sa jeg det også og da klaget moren min at jeg var ekkel som hadde vibrator i vinduet med sengen. Altså haloo? Det er mitt soverom, de respekter ikke at jeg ikke vil ha noen sovende over på mitt rom når jeg er vekke ikke min søster engang så hun kan snoke i sminkene mine og alt jeg har.. mitt rom er mitt eneste trygg plass der jeg har alt mine verdifulle ting inn i der, og hater at andre skal snoke og ta på mine ting.. men dette blir ikke respektert.. fordi jeg «ikke er hjemme for å bruke sengen» Anonymkode: d43ce...2a9 Rydd bort ting før du drar. Enig i at vibrator i vinduet er litt ekkelt, i alle fall når du vet andre skal sove der. Du får flytte hjemmefra hvis du vil ha mer privatliv. Anonymkode: 473a7...97e 45 2 11
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 Det er søsteren din og dine søskenbarn. Ikke fremmede. Rydd opp før du drar så de kan bruke rommet herregud. Snakk om å være sær. Anonymkode: 61b50...b7a 20 1 2
BobbySocks Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Du legger vibratoren i vinduet? 19 2
LivetErEnLek Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 Ja, du er veldig sær! Fjern dildoen din og andre leketøy (uansett rart å ha stående fremme når du bor hjemme) og sett ting du ikke vil at de skal se/ta på i et skap. 18 1 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 Betaler du husleie for å bo hjemme hos foreldrene dine? Hvis du gjør det så kan du si at du ønsker å ha rommet i fred. Men forvent å bli oppfattet som en drittunge. Hvis du ikke betaler for å bo hjemme så er det bare rett at dine foreldre lar søsknene og barnebarna bo på rommet «ditt». Anonymkode: 6338f...c2e 12
Gjest _Falkor_ Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 Rydd vekk det du er mest redd for og legg det på et tryggt sted, problemet løst.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 Det er ikke ditt rom, det er dine foreldres hus og de vil at den andre datteren og barnebarna skal bo der når du er borte. På tide å flytte hjemmefra, du begynner å bli veldig gammel til å bo hjemme. Anonymkode: f9971...2c4 10 1
Fireflies Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 Folk pleier ikke ha vibratoren liggende i vindet over lengre tid så ville uansett funnet ett annet sted til den. Du får be søsteren din ikke snoke i tingene og be henne be barna ikke holde på med tingene dine. Dere er alle voksne folk så det bør være lett å overholde. 6
Fireflies Skrevet 29. desember 2022 #10 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er søsteren din og dine søskenbarn. Ikke fremmede. Rydd opp før du drar så de kan bruke rommet herregud. Snakk om å være sær. Anonymkode: 61b50...b7a Det er tantebarn, så enda nærmere enn søskenbarn.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #11 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke ditt rom, det er dine foreldres hus og de vil at den andre datteren og barnebarna skal bo der når du er borte. På tide å flytte hjemmefra, du begynner å bli veldig gammel til å bo hjemme. Anonymkode: f9971...2c4 Jeg betaler en god sum for og bo hjemme flatisk i mens jeg leter etter noe så dømmende folk er da! og ja jeg betaler 5000 til nå. Anonymkode: d43ce...2a9 3
Fireflies Skrevet 29. desember 2022 #12 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg betaler en god sum for og bo hjemme flatisk i mens jeg leter etter noe så dømmende folk er da! og ja jeg betaler 5000 til nå. Anonymkode: d43ce...2a9 Da kan du eksempelvis si at du betaler for det rommet og det er ditt. Det vil kunne gi noen alvorlige skraper i familieforholdet så du må velge hva som er viktigst for deg. 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #13 Skrevet 29. desember 2022 Fireflies skrev (2 minutter siden): Det er tantebarn, så enda nærmere enn søskenbarn. Sær er man da man ikke respekterer andres grenser. Og jeg har betalt for alt i mitt rom med mine penger.. så jeg føler jeg har en del rett i å si.. og kanskje jeg glemte å legge den vibratoren i en annen plass men man kan ikke forvente at man tar vekk alt av ting i sitt rom fordi søstre som snoker og barn som ødelegger alt de tar på.. Anonymkode: d43ce...2a9 2
Fireflies Skrevet 29. desember 2022 #14 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sær er man da man ikke respekterer andres grenser. Og jeg har betalt for alt i mitt rom med mine penger.. så jeg føler jeg har en del rett i å si.. og kanskje jeg glemte å legge den vibratoren i en annen plass men man kan ikke forvente at man tar vekk alt av ting i sitt rom fordi søstre som snoker og barn som ødelegger alt de tar på.. Anonymkode: d43ce...2a9 Jeg sa ikke du var sær, det var kommentaren jeg svare på som sa det. Uavhengig av betalt leie eller ikke så ville jeg sagt at det som blir ødelagt skal bli erstattet. Antar du gir de gaver til jul/bursdag. Hvis de ødelegger og ikke erstatter så ville jeg sagt pengene som går til gave heller går til å kjøpe nye ting. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #15 Skrevet 29. desember 2022 Fireflies skrev (Akkurat nå): Jeg sa ikke du var sær, det var kommentaren jeg svare på som sa det. Uavhengig av betalt leie eller ikke så ville jeg sagt at det som blir ødelagt skal bli erstattet. Antar du gir de gaver til jul/bursdag. Hvis de ødelegger og ikke erstatter så ville jeg sagt pengene som går til gave heller går til å kjøpe nye ting. Tingen er at de hadde ikke Erstattet.. og jula her er allerede over, så gavene er åpnet.. Anonymkode: d43ce...2a9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #16 Skrevet 29. desember 2022 Liker heller ikke at andre er på mitt soverom og kikker gjennom tingene mine. Hadde det vært noen jeg stolte på og visste at respekterte mitt privatliv, så kunne de fint sovet i senga mi. Hadde bare ryddet bort det jeg ikke ville de skulle se. Anonymkode: 21194...135 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #17 Skrevet 29. desember 2022 _Falkor_ skrev (15 minutter siden): Rydd vekk det du er mest redd for og legg det på et tryggt sted, problemet løst. I mitt rom burde jeg ikke legge vekk ting som jeg er redd for.. ja i stua ja men i ens eget soverom burde man få ha tingene sine i fred og soverommet i fred Anonymkode: d43ce...2a9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #18 Skrevet 29. desember 2022 Wtf TS. Du bor hjemme. De trenger rommet ditt for overnatting, til din nærmeste familie. Skjerp deg. Dette er ikke ditt hus, du kan flytte ut, du har en familie. Ikke ødelegg relasjoner med å være sur for dette. Skal overnattingsgjester ikke få overnatte hos dine foreldre? Tenk på hvordan du vil bli tatt imot hos andre, nå og om 10 år; med eller uten unger og mann. Og gjem den vibratoren, altså hallo. Anonymkode: 918b9...061 6 1
Fireflies Skrevet 29. desember 2022 #19 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tingen er at de hadde ikke Erstattet.. og jula her er allerede over, så gavene er åpnet.. Anonymkode: d43ce...2a9 Da ville jeg sagt det til neste gang de ødelegger samt minnet de på det. Så lenge du ikke er der så virker det som en vanskelig kamp å vinne. Men jeg ville minnet foreldrene dine på at du betaler en del for rom (vet ikke om det også inneholder mat og at foreldre ordner og vasker i "fellesarealene". Moren din kan også minne søsteren din på at det ble ødelagt ting der og hvis det skjer igjen så får de kjøpe nytt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #20 Skrevet 29. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Wtf TS. Du bor hjemme. De trenger rommet ditt for overnatting, til din nærmeste familie. Skjerp deg. Dette er ikke ditt hus, du kan flytte ut, du har en familie. Ikke ødelegg relasjoner med å være sur for dette. Skal overnattingsgjester ikke få overnatte hos dine foreldre? Tenk på hvordan du vil bli tatt imot hos andre, nå og om 10 år; med eller uten unger og mann. Og gjem den vibratoren, altså hallo. Anonymkode: 918b9...061 Og en ting til: er du ikke glad i tantebarna dine? Du snakker om dem som de er irriterende folk du ikke kjenner, dette er da dine tantebarn, oppfør deg som om du liker dem litt i hvert fall. Anonymkode: 918b9...061 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå