Gå til innhold

Nabo som stadig tar inn katten vår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nabo som stadig tar i katten vår til seg. Har ved to anledninger bedt henne la være å gjøre det og har også ringt på der for å hente katten en gang. Hun stopper ikke. Hva kan vi gjøre med dette?

Anonymkode: eeb98...259

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anmeld for kattenapping. 

Anonymkode: d7042...917

Skrevet

Lite du kan gjøre annet enn å holde katten din inne eller flytte. Katter har somregel flere hjem de går til.

Anonymkode: 6fb78...023

• Liker 3
Skrevet

Moren min gjør sånn, det er psykiske diagnoser til grunn hos folk som holder på sånn. På vegne av de alle, beklager, bare fortsett å hente katten din og si det ikke er ok. 

Anonymkode: e5988...5c4

• Liker 1
Skrevet

Slutte å sleppe ut katten? Fortsette å si ifra og hente katten konsekvent hver gang

Men nei, det er ikke noe lovverk du kan støtte deg på..

• Liker 1
Skrevet

Gjør det noe? Jeg hadde en nabo før som katten min besøkte. Det syntes alle var ok, både jeg, katten og naboen. Litt pussig at katten hadde bedre forhold til naboen enn jeg selv hadde😄, han gikk inn, fikk servert mat og lå i sengen hennes og sov, før han gikk til døren og ble sluppet ut, da kom han hjem.

Han overnattet aldri der, da, det hadde jeg nok ikke vært så begeistret for.

Skrevet
ti10 skrev (37 minutter siden):

Gjør det noe? Jeg hadde en nabo før som katten min besøkte. Det syntes alle var ok, både jeg, katten og naboen. Litt pussig at katten hadde bedre forhold til naboen enn jeg selv hadde😄, han gikk inn, fikk servert mat og lå i sengen hennes og sov, før han gikk til døren og ble sluppet ut, da kom han hjem.

Han overnattet aldri der, da, det hadde jeg nok ikke vært så begeistret for.

Hehe den var fin😄

Skrevet

Vi har ei kattegla gammel nabo. Jeg ser titt en annens katt sitte å speide ut vinduet hennes. Hun har ikke latt selv lenger.

Men hun mater ikke kattene da, de går inn av seg selv når vindu eller dør står åpen. Hun er gjestfri. Synes det er koselig jeg.

Vi har kjøpt en Maine cone, det spørs hva jeg tenker om et år..

Anonymkode: 41ca9...d10

Skrevet

Er vel ikke så mye mer du kan gjøre med det. 

Anonymkode: 3f0ef...16f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...