Gå til innhold

Barn uten ørepynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn som ønsker ørepynt, men av ulike grunner ikke har hull i ørene: Glitter og Accezorise har mange fine klipsøredobber til barn 🥰🌟

Anonymkode: f237e...c79

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var vel ikke spesielt overraskende?

• Liker 3
Skrevet

Takk for tips! Skal se på det. 

Anonymkode: f3b1c...225

Skrevet
Teatrica skrev (30 minutter siden):

Ja, det var vel ikke spesielt overraskende?

Jo, egentlig. Trodde klips var en 80-tallsgreie. Husker jeg fant noen svære som min tante brukte, men de var vonde å gå med. Skal sjekke Glitter i morgen. 

Skrevet

Hvorfor skal barn ha ørepynt???

Hilsen voksen uten ørepynt.

• Liker 5
Skrevet
MyMichelle skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skal barn ha ørepynt???

Hilsen voksen uten ørepynt.

Joda, er enig i det. Men hvis hun er den eneste i klassen uten, så går det vel an å jukse litt. Føreløbig er det flere jenter i klassen som ikke har hull, så jeg kjøper ikke ennå. Men jeg synes det er greit å vite at det finnes klips. I en av parallellklassene ser det ut som alle har hull. Men det kan jo være klips så klart. (Har ikke sett på nært hold)

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere som har barn som ønsker ørepynt, men av ulike grunner ikke har hull i ørene: Glitter og Accezorise har mange fine klipsøredobber til barn 🥰🌟

De klarer seg uten de og 🙂

Anonymkode: 60b66...63c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jo, egentlig. Trodde klips var en 80-tallsgreie. Husker jeg fant noen svære som min tante brukte, men de var vonde å gå med. Skal sjekke Glitter i morgen. 

Har prøvd de og de er ikke stort bedre enn de på 80 tallet

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Har prøvd de og de er ikke stort bedre enn de på 80 tallet

Ok, greit å vite. 

Skrevet

Takk for tips. Er tante til barn i barnehagealder som ønsker hull i ørene, men både jeg og mammaen syns det er altfor tidlig. Men det er allerede noen i barnehagen som har hatt hull i ørene siden de var babyer. 

Anonymkode: adf9e...50f

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Takk for tips. Er tante til barn i barnehagealder som ønsker hull i ørene, men både jeg og mammaen syns det er altfor tidlig. Men det er allerede noen i barnehagen som har hatt hull i ørene siden de var babyer. 

Anonymkode: adf9e...50f

Det finnes fremdeles klisterøredobber også..

Anonymkode: 00484...29c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det finnes fremdeles klisterøredobber også..

Anonymkode: 00484...29c

Skulle til å nevne det. Klisterøredobber er mye bedre til barn 

Anonymkode: adc49...b36

Skrevet

Klistreøredobbene faller av etter to minutter. Er et hårstrå i mellom så er de borte.

Hvorfor ha ørepynt med klips? Hvorfor ha smykke? Hårpynt? Ringer? Fordi det er gøy å pynte seg.

Minste på fem fikk to sett fra Glitter. Behagelig å ha på, og hun elsker dem 🥳

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Joda, er enig i det. Men hvis hun er den eneste i klassen uten, så går det vel an å jukse litt. Føreløbig er det flere jenter i klassen som ikke har hull, så jeg kjøper ikke ennå. 

Ingen vits å kjøpe noe hvis hun ikke etterspør det i hvert fall. Hva de andre har bør ikke bety noe. I hvert fall bra du ikke er blant de som tar hull i ørene på babyer før de kan ønske det selv.

Anonymkode: d6477...5c6

Skrevet

Klips er jo skitvonde. Jeg forsøkte det som barn, og det var rene torturen for øreflippene.

Anonymkode: d51ad...ab0

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt.

Mvh. Leselusa, mod.

Skrevet

Klips er jo dritvondt å bruke 😬 de blir ikke brukt mye før de ender opp i en skuff som rot 

Anonymkode: 22320...52b

Skrevet

Hm... Jeg vil ha klips som voksen. 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jaha…. 

Anonymkode: f7b22...530

Skrevet

Gurimalla som enkelte tar av da...

Det var da bare et velmenende tips dersom noen barn har lyst til å pynte seg med ørepynt uten å ha hull. Uten større begrunnelse enn at barn ofte synes det er gøy å pynte seg litt ekstra, akkurat som mange andre folk uavhengig av alder. Det må ikke alltid ligge så mye verken bak eller foran

Anonymkode: fecb8...a8f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...