AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Som overskriften sier. Min forlovede og far til mine barn sto endelig frem. Jepp. Han har vært utro/besøkt ei anna mus. Dette kommer frem nesten 3 år senere etter masse spørsmål fra meg. Vi har vært sammen i 7. Han angrer som en hund, men jeg er usikker. Vil ikke ødelegge familielivet jeg så for meg og jeg er glad i han. Han har alt åpent for meg nå, men likevel er jeg redd for at dette kan skje igjen. Eneste han ønsker er oss. Noen som har vært borti det samme? Blir jeg brent igjen? Vil gi han en sjanse, men er så sårt. Anonymkode: f4817...602
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som overskriften sier. Min forlovede og far til mine barn sto endelig frem. Jepp. Han har vært utro/besøkt ei anna mus. Dette kommer frem nesten 3 år senere etter masse spørsmål fra meg. Vi har vært sammen i 7. Han angrer som en hund, men jeg er usikker. Vil ikke ødelegge familielivet jeg så for meg og jeg er glad i han. Han har alt åpent for meg nå, men likevel er jeg redd for at dette kan skje igjen. Eneste han ønsker er oss. Noen som har vært borti det samme? Blir jeg brent igjen? Vil gi han en sjanse, men er så sårt. Anonymkode: f4817...602 Har det vært en gang eller har han møtt hun flere ganger? Anonymkode: 0b80f...eea 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 Tror jeg ville prøvd å få hennes versjon... Anonymkode: 70cef...648 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Hun har visst alt. Venninne av ei venninne. Fått fortalt at hun er en homewrecker. Anonymkode: f4817...602
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har det vært en gang eller har han møtt hun flere ganger? Anonymkode: 0b80f...eea De chattet mye. Anonymkode: f4817...602
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror jeg ville prøvd å få hennes versjon... Anonymkode: 70cef...648 Hun har visst alt. Venninne av ei venninne. Fått fortalt at hun er en homewrecker. Anonymkode: f4817...602
Blåttvann Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De chattet mye. Anonymkode: f4817...602 De hadde sex over tid eller "bare" én gang? 1
NiceOrNothing Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som overskriften sier. Min forlovede og far til mine barn sto endelig frem. Jepp. Han har vært utro/besøkt ei anna mus. Dette kommer frem nesten 3 år senere etter masse spørsmål fra meg. Vi har vært sammen i 7. Han angrer som en hund, men jeg er usikker. Vil ikke ødelegge familielivet jeg så for meg og jeg er glad i han. Han har alt åpent for meg nå, men likevel er jeg redd for at dette kan skje igjen. Eneste han ønsker er oss. Noen som har vært borti det samme? Blir jeg brent igjen? Vil gi han en sjanse, men er så sårt. Anonymkode: f4817...602 Hvis han har vært ærlig å du er glad i han , forlang en solid runde med parterapi , for så å ta valget om å fortsette / avslutte . 1 1
Gjest Hottentått Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 De fleste utro menn angrer veldig og sier de ønsker kun familien sin. Spesielt om de vet at det ikke er noen fremtid med elskerinnen. Personlig hadde jeg ikke fortsatt et liv med en som ønsker meg så vondt og som med viten og vilje gjør noe så slemt. Jeg tenker også at det er helt legitimt å gå ifra han og forklare barna (nå eller senere) at det var fordi han gjorde som han gjorde. Viser at man faktisk ikke skal finne seg i alt "bare" for barnas skyld.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #10 Skrevet 29. desember 2022 Dere er ikke gift enda og han er utro. Hadde aldri stolt på han igjen Anonymkode: 85c15...6b1 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #11 Skrevet 29. desember 2022 Blåttvann skrev (5 minutter siden): De hadde sex over tid eller "bare" én gang? Én gang. Som han har sagt. Anonymkode: f4817...602
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #12 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun har visst alt. Venninne av ei venninne. Fått fortalt at hun er en homewrecker. Anonymkode: f4817...602 Nja.....den som har ødelagt dette forholdet er jo denne idioten du er sammen med da. Anonymkode: 70cef...648 9 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #13 Skrevet 29. desember 2022 NiceOrNothing skrev (8 minutter siden): Hvis han har vært ærlig å du er glad i han , forlang en solid runde med parterapi , for så å ta valget om å fortsette / avslutte . Vi har planlagt parterapi. Anonymkode: f4817...602
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #14 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere er ikke gift enda og han er utro. Hadde aldri stolt på han igjen Anonymkode: 85c15...6b1 Det kunne like så greit skjedd om vi var gift. 🤷🏻♀️ Anonymkode: f4817...602 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #15 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nja.....den som har ødelagt dette forholdet er jo denne idioten du er sammen med da. Anonymkode: 70cef...648 Sant. Anonymkode: f4817...602 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #16 Skrevet 29. desember 2022 Hottentått skrev (6 minutter siden): De fleste utro menn angrer veldig og sier de ønsker kun familien sin. Spesielt om de vet at det ikke er noen fremtid med elskerinnen. Personlig hadde jeg ikke fortsatt et liv med en som ønsker meg så vondt og som med viten og vilje gjør noe så slemt. Jeg tenker også at det er helt legitimt å gå ifra han og forklare barna (nå eller senere) at det var fordi han gjorde som han gjorde. Viser at man faktisk ikke skal finne seg i alt "bare" for barnas skyld. Jeg tenker litt i samme bane. Men ja. Er veldig vanskelig. Anonymkode: f4817...602
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #17 Skrevet 29. desember 2022 Mannen min var utro, 1 gang. Det er 4 år siden, vi jobbet oss gjennom det. Jeg tror det viktigste er at om du velger å gå videre med han så MÅ du klare å legge det bak deg, ellers spiser det opp både deg og forholdet deres… parterapi eller terapi hver for dere. Vi valgte det siste (dvs han gikk i terapi for å finne ut av seg selv og sine problemer knyttet til selvbilde, bekreftelsesbehov, dårlig tilknytning og oppvekst osv). Jeg jobbet meg gjennom det med meg selv, og vi snakket mye sammen… vi ble enig begge to at vi måtte legge det bak oss å gå videre, jeg valgte å stole på han igjen. Anonymkode: 0b80f...eea 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #18 Skrevet 29. desember 2022 Han lyver når han sier at det eneste han ønsker seg er dere, da hadde han ikke tatt risikoen på å miste deg ved å velge å være utro. Du har gått med denne magefølelsen og vonde følelsen i flere år og han har nektet, han har ikke bare bedratt deg men også løyet for deg og latt deg lide. Det er ikke kjærlighet. At han står frem nå er også betenkelig, får meg til å tenke at han har vært utro igjen og måtte lette samvittigheten men dysser det ned ved å si at det er lenge siden. En gang utro alltid utro... Du kan aldri stole på han og vil ikke ha det noe bra i dette forholdet. For meg var det en lettelse å gå fra utro partner etter flere år jeg kjempet for å få forholdet til å fungere. Det var vondt å gå såklart, men et plaster som rives av fort og ikke lenger den seigpiningen med å bli brent på lav varme konstant og lide i forholdet. Utroskapen gjorde meg til en person jeg ikke var, usikker, sjalu, kontrollerende, og han var overbevisende i sine løfter om at det aldri kom til å skje igjen og at jeg ikke hadde noe å bekymre meg over. Jeg fikk tilgang til alt av mobil og sosiale medier og han ble flinkere på å ringe hjem når han ble forsinket osv. Men jaggu var han utro igjen og igjen.. Anonymkode: ae2f4...93a 3 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #19 Skrevet 29. desember 2022 Ja, har vært gjennom dette, og ja, jeg ble brent igjen. En partner som ikke respekterer verken deg eller sine egne barn er ikke en partner det er verdt å bruke energi på. Anonymkode: e4ae7...078 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #20 Skrevet 29. desember 2022 Han har nok vært med henne mange ganger, så dette er bare toppen av isfjellet. Det er ofte det når utroskap kommer for en dag. Det eneste han er lei seg for er at han ble oppdaget. Enig med de over at han har løyet for deg og latt deg lide, og det er sånn han er. Utro menn har ofte en personlighetsforstyrrelse og det går ikke å endre. Anonymkode: ec3c7...0ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå