AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Hei, mannen min har ikke snakket med sin mor og en søster siden før sommeren på grunn av det han mener er forskjellsbehandling av søsken ifm. At moren solgte en familiehytte veldig billig til søstera. Mannen min har bodd hos faren siden tenårene, og det skal sies at forholdet ikke har vært så bra eller nært før heller. Mannen har bla. En del veldig dårlige minner fra oppveksten, så det er litt sammensatte grunner til at mannen nå det siste halvåret har bestemt seg for å kutte kontakten. Moren sendte veldig dyre og fine pakker til ungene til jul og jeg lurer på om jeg skal sende melding å takke? Føler på ene siden det er uhøflig å ikke takke for gaver generelt sett, samtidig så har mannen vært klar på at han ikke vil ha kontakt. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 1eedd...c64
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Mannen din bestemmer. Anonymkode: fcb72...089 1 1
Nooni Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 Jeg hadde selvsagt takket for gavene. Å takke betyr ikke at man ønsker kontakt.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Hvis mannen din ikke vil ha kontakt syns jeg ikke dere trenger å takke for gavene. Her prøver moren hans åpenbart å kjøpe seg inn igjen Anonymkode: 7f62b...f93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå