Gå til innhold

Han ble rørt av julegaven fra x'en mens han så vidt takket meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som tittelen sier. Av henne fikk han sett med sjampo og balsam for menn, av meg fikk han weekend tur til hovedstaden.

Mannen er 39 år gammel, vært skilt i 3,5 år og sammen med meg i 1 år. De fyller jul sammen for barna da de enda er små, og det var hans eget ønske å skille seg, hun har dessuten ny samboer.

Jeg er så lei meg. Han ble nesten rørt av gaven, pakket den opp og stilte fint på badet. Meg sa han "takk😘" til over Snapchat og det var det. Nå forventer jeg ikke at han skal gå rundt og prate om hvor glad han er, men hadde nok satt pris på om han hvertfall kunne vise at han ble litt glad. Overreagerer jeg?

Anonymkode: 5a359...fec

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han takket deg jo!

Anonymkode: 40a8a...e25

Skrevet

Var du med han når han åpnet pakken fra henne?

Anonymkode: a2463...d43

• Nyttig 2
Skrevet

Hvordan vet du at han ble nesten rørt av shampoo?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Kanskje han ble rørt over at hun ga ham noe i det hele tatt? Det er ikke alle som gir gaver til ekser. Dette kan jo være noe hun gjør for at barna skal se at de er venner og fungerer sammen selv om de ikke er sammen lenger?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var du med han når han åpnet pakken fra henne?

Anonymkode: a2463...d43

Jeg lurer også på hvordan du veit at han ble rørt? Og hvor ellers skal man «stille opp» sjampo og balsam, enn på nettopp badet?

Anonymkode: 0d4c5...9aa

• Liker 7
  • Nyttig 2
Gjest Vitalogy
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer også på hvordan du veit at han ble rørt? Og hvor ellers skal man «stille opp» sjampo og balsam, enn på nettopp badet?

Anonymkode: 0d4c5...9aa

Jo, men han stilte det opp fint, vet du.

Skrevet

Hvordan så du han ble rørt? Er vel ganske normalt å ha det på badet. At det er en god tone mellom han og barnas mor er noe du bør være glad for og støtte 100%. 

Anonymkode: adf34...5fb

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Sånt har jeg opplevd og da er de ikke ferdig med eksen. 

Anonymkode: 97ec3...1d9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja som tittelen sier. Av henne fikk han sett med sjampo og balsam for menn, av meg fikk han weekend tur til hovedstaden.

Mannen er 39 år gammel, vært skilt i 3,5 år og sammen med meg i 1 år. De fyller jul sammen for barna da de enda er små, og det var hans eget ønske å skille seg, hun har dessuten ny samboer.

Jeg er så lei meg. Han ble nesten rørt av gaven, pakket den opp og stilte fint på badet. Meg sa han "takk😘" til over Snapchat og det var det. Nå forventer jeg ikke at han skal gå rundt og prate om hvor glad han er, men hadde nok satt pris på om han hvertfall kunne vise at han ble litt glad. Overreagerer jeg?

Hva er du lei deg over, ts?

Det er ikke shampooen, takken eller annet. 

Så hva er det?

Vær ærlig med deg selv på hva det er som du har valgt å kanalisere inn i denne helt fiktive «lei meg på grunn av julegave» historien. Og ta en prat med mannen. Kanskje bør dere heller være særboere og ikke-ekskulsive de årene han fokusere på familien sin? Så kan dere igjen ta opp tråden på fulltid når ungene er flyttet ut, om du ikke innen da har funnet deg noen du har formert deg med - i så fall venter dere til de er voksne.

For han kommer til å feire jul med familien sin til de er 18 eller 35 eller 67. De er familien hans, ts. Hans barn og deres mor. Ja, det finnes en del, ikke spesielt oppegående eller ok, som ikke ser på sine barns mor eller far som sin familie. Det er ikke folk du ønsker omgåes eller snakke med eller i det hele tatt møte på.

Anonymkode: 6ff3e...a9e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Noe skurrer i historien din. Du var altså med han på julaften når han pakket opp gaven fra eksen? Siden du fikk med deg reaksjonen hans og at han stilte gavene kjempefint opp på badet. Rart at han takker deg via snapchat når han tydeligvis sitter rett ved siden av deg

Anonymkode: 758da...1f0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noe skurrer i historien din. Du var altså med han på julaften når han pakket opp gaven fra eksen? Siden du fikk med deg reaksjonen hans og at han stilte gavene kjempefint opp på badet. Rart at han takker deg via snapchat når han tydeligvis sitter rett ved siden av deg

Anonymkode: 758da...1f0

Ja, dette skurrer skikkelig. :D 

Anonymkode: 64f41...490

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har en sånn eks. 

Til farsdag så kjøpte jeg inn og barnet lagde noe pent med bilde og alt til pappaen sin. Vi fikk en enkel takk. Så fikk pappa et kort fra barnehagen med bilder av barnet og printet inn tekst, da ble han så rørt. 

Det er noe rart med sånne..

Anonymkode: a64f1...6d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Dette må du forklare, TS. 

Historien henger ikke sammen. 

Forøvrig er det helt normalt å 1) pakke opp en gave, og 2) stille sjampo og balsam opp på badet. Det vil jeg tro at 99,99% vil gjøre. Hva var det som var så ekstra "fint" med måten han stilte dem opp på? 

Anonymkode: 6a559...85e

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvis det plager deg så mye at han er god venn med moren til ungene sine, anbefaler jeg deg, Nei. Jeg oppfordrer deg til å forlate denne mannen. Alle barn har rett på en kjærlig far som de vet er glad i dem. Han bygger relasjon til sine barn, dette er en mann som prioriterer riktig.

Vennligst gjør ungene en tjeneste å tre av som kommende stemor. 

Skrevet

Ble nesten rørt av å få shampo?!? Tror du leter med lykt og lupe etter feil. Ingen blir rørt av å få en flaske shampo. Ingen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Feiret jul sammen for barna faktisk…. 

Anonymkode: 67a94...2b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...