Gå til innhold

Leke med barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge leker dere med barna hjemme. Har en syk 2 åring leker sammen i 1 time og halv. Er det for lite? Ellers så leker hun alene.

Anonymkode: 41500...71a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at toåringer ikke nøler med å si ifra om de får for lite oppmerksomhet 🙈

Anonymkode: 2874f...638

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min erfaring er at toåringer ikke nøler med å si ifra om de får for lite oppmerksomhet 🙈

Anonymkode: 2874f...638

Helt sikkert og visst😆

Anonymkode: c17f1...0d2

Skrevet

Hvor lenge leker dere med barna hjemme. Har en syk 2 åring leker sammen i 1 time og halv. Er det for lite? Ellers så leker hun alene.

Hva gjør du resten av dagen da? Vi leker med barna hele dagen untatt når vi lager middag feks. Men da hjelper de til så det og blir jo en lek for dem. 

Anonymkode: e6e80...179

• Liker 1
Skrevet

Jeg leker ikke med dem i form av rollespill og sånt, det klarer de fint selv. Men vi kan gjerne bygge lego, pusle, perle osv. Så hvis de søker oppmerksomheten min finner jeg en aktivitet vi kan gjøre sammen, gitt at jeg har tid (dvs ikke vasker eller lager mat og sånt).

Anonymkode: 99a9b...fc7

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør du resten av dagen da? Vi leker med barna hele dagen untatt når vi lager middag feks. Men da hjelper de til så det og blir jo en lek for dem. 

Hele dagen? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg må leke med mitt straks to år gamle barn hele tiden, med mindre det er andre barn eller voksne der. Han krever det, vanvittig sosial. 

Anonymkode: 6c371...77e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Min elsker og leke alene uansett om hn er frisk eller syk,er hn sikkelig syk ligger hn bare i senga

Anonymkode: b0598...b11

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det høres jo temmelig bisart ut. Hvilken sekt? 

Anonymkode: 26745...01d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er alenemor og har mye annet å gjøre xD lille blir med meg overalt alt ifra butikk turer, lage mat, vaske rydde,brette klær sitte på do 😅 nå tenkte jeg mer på rolle spill og lek. Vi leker butikk, hest, fly og gjemsel. Når vi er syke hjemme..

Skrevet

Leker litt for mye etter min smak 😝 Prøver å øve litt på at han skal leke selv, det går ikke så bra foreløpig 😂

Anonymkode: 6a070...642

Skrevet

Leker når det passer seg og de trenger det. Stort sett leker de fint alene eller med hverandre. Kan fint leke en halvtime en dag og fem timer dagen etter, kommer an på behovet og tiden vi har til rådighet. De er ellers rundt oss når de ikke leker og da hjelper de til med husvask, klesvask, rydding, oppussing, dyrestell og annet vi må få gjort unna. Lettere å leke ute i noen timer eller drive med tegning, plastelina og baking over tid. 

Anonymkode: 3e9f4...7e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...