Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at forholdet med mannen min er over. Jeg har ikke de rette følelsene for han lenger og problemene våres eskalerer. Kunne sikkert skrevet en bok om alle problemene våres. Har prøvd å gjøre det slutt sikkert 5 ganger siste halvåret, men han blir så utrolig lei seg at jeg alltid gir meg. Hvordan klare å være sterk nok til å gå? Hater å se han så lei seg... er også ekstremt redd for alt som har med bruddet å gjøre.. barna, økonomi, om jeg kommer til å angre, osv.

Anonymkode: e7b96...b79

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde noen gode råd å gi deg, for da hadde jeg også hatt noen gode råd å gi min bestevenninne som sitter i samme situasjon. ❤️ 

Anonymkode: b14cb...5af

Skrevet

Det er ganske jævlig ja. Men du må bare rive av plasteret. Det blir bedre med tiden, men det er en tøff tid i vente. 

Anonymkode: 14ec0...dcf

• Nyttig 1
Skrevet

At han blir lei seg er forståelig, men at du blir værende hos han når du overhodet ikke ha følelser for han og ønsker å forlate karen er ikke bare ubegripelig, det er også slemt. 

Du gir han falske forhåpninger

• Liker 1
Skrevet
tægane skrev (40 minutter siden):

At han blir lei seg er forståelig, men at du blir værende hos han når du overhodet ikke ha følelser for han og ønsker å forlate karen er ikke bare ubegripelig, det er også slemt. 

Du gir han falske forhåpninger

Tja.. har jo hatt ærlige samtaler med hvordan jeg føler det så han er jo klar over situasjonen. Og kunne virkelig ønske ting var annerledes, VIL jo ikke ha skilsmisse selvfølgelig. Ikke sånn her jeg så for meg fremtiden våres.

Skrevet

Jeg er i samme situasjon, ts, og det er vondt hele tiden. Ønsker bare å hoppe et år frem i tid når alt er over.

Anonymkode: 894f6...a1b

Skrevet

Samme her. Syns det er forferdelig å skulle ødelegge familielivet til barna våre. Men jeg blir bare mer og mer irritabel, og skaper dårlig stemning mellom meg og mannen. Så jeg burde virkelig bare få ut fingeren og få det overstått.

Anonymkode: c5110...84d

Skrevet

Før vi gjorde det helt slutt, så var det en gang jeg sa at jeg ønska en pause, alt var bare dritt. Jeg gråt hele tiden. Ønska at han skulle sove hos broren sin noen dager. Han reagerte med å skrive melding som antyda at han enten skulle stikke av eller ta livet sitt. Det gjorde han kun for at jeg skulle bli fra meg og ta han hjem igjen.  Det skjedde jo såklart at han fikk komme hjem.

Men ting ble verre og verre.

En kveld satt jeg å gråt i stua mens han lå på rommet. 

Da kom han ut og vi tok en prat og ble enige om å gjøre det slutt. Takk og lov. 

Håper du kommer deg ut av det. Det der er bare vondt. Sender deg en klem💖

Anonymkode: 76ba0...763

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg føler at forholdet med mannen min er over. Jeg har ikke de rette følelsene for han lenger og problemene våres eskalerer. Kunne sikkert skrevet en bok om alle problemene våres. Har prøvd å gjøre det slutt sikkert 5 ganger siste halvåret, men han blir så utrolig lei seg at jeg alltid gir meg. Hvordan klare å være sterk nok til å gå? Hater å se han så lei seg... er også ekstremt redd for alt som har med bruddet å gjøre.. barna, økonomi, om jeg kommer til å angre, osv.

Du kan da ikke være sammen med noen av sympati heller da. Du har bare ett liv , husk det❤️

Skrevet

Dette er det svaret som OpenAI kom med.
559797259e2d53353148fd96e1024d3c.png

Skrevet

Legg en praktisk plan så du vet hvordan du skal gjøre det. Hvilken dag, flytte hvor osv. 

Vanskelig og gjøre det slutt om du må bo med han til noen finner et nytt sted og se på han grine deg tilbake…

Anonymkode: a4e20...010

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig med personen over i at du må planlegge godt.

I tillegg så kan du vedta for deg selv at du ikke har ansvar for hans følelser.

Gjest ufiltrert
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

"Blir så lei seg"

Jaha. Så han griner og sutrer seg til å beholde deg.

Dette er noe menn gjør fordi de er redd å miste hushjelpen, moren og tømmehølet sitt.

Skrevet

Sliter med det samme, men jeg har sagt ærlig til han at jeg plutselig ikke har følelser for han lenger etter vi fikk barn. Men jeg vet at økonomisk er jeg avhengig av han nå, og det er ikke helt forferdelig å være med han. Sexen er også bra. Håper at følelsene kommer tilbake. 

Anonymkode: a07dd...b19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...