AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Skal i selskap på nyttår, tenkte å ta på meg pene jeans, en pen hvit skjorte, dropper sokker da jeg føler meg uvel med sokker, må føle hva jeg trør på, føtter er naturligvis pene og velstelte.Bør jeg lakke tånegler sorte, er mann så rødt eller rosa blir nok litt mye. Anonymkode: 5e71d...b26
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Nei, nei og atter nei, både antrekk og uten strømper. Det er selskap, og da kler en seg deretter. Da tar en på seg fine klær, strømper og innesko. Anonymkode: fc175...b9a 7 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 Hvorfor legger du ikke trådene om fot-fetisjen din på seksualforumet? Anonymkode: 7483a...74c 14 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Skal i selskap på nyttår, tenkte å ta på meg pene jeans, en pen hvit skjorte, dropper sokker da jeg føler meg uvel med sokker, må føle hva jeg trør på, føtter er naturligvis pene og velstelte.Bør jeg lakke tånegler sorte, er mann så rødt eller rosa blir nok litt mye. Anonymkode: 5e71d...b26 Kutt ut. Anonymkode: beb31...1d1 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, nei og atter nei, både antrekk og uten strømper. Det er selskap, og da kler en seg deretter. Da tar en på seg fine klær, strømper og innesko. Anonymkode: fc175...b9a Nei, nei og atter nei. 🙄 Norge er et moderne, likestilt samfunn. Dersom det i selskapet ts skal i (som kan antas være et nyttårsselskap med dertil forventninger om bekledning) så er det helt akseptabelt at ts tar på seg en kort, åletrang kjole uten ermer og med utringing. Det er likeledes sosialt akseptert at han dropper undertøy, da folk flest i kjoler foretrekker å ikke se «trusekanter» eller lignende, og de fleste utringede selskapskjoler ikke har plass til bh. Til kjolen er det forventet ingen strømper, strømper som viser alt av hud og negler etc og på føttene gjerne høyhælte sko som viser tær etc. Ts kan selvsgat alternativt velge dress og skjorte. Men valg av antrekk har ingen sammenheng med om ts har hårete legger, identifiserer seg som mann eller er over 190 cm. Ts: sort neglelakk er helt akseptabelt. Om selskapet leer et øyelokk har du havnet godt hit det vi kaller «det brune og bakstreberske» Der kalenderen fortsatt sier 1990 og menneskeverdet ikke står sterkt. I så fall bør du finne ny og faktisk normalt oppegående omgangskrets. Anonymkode: 501ed...ab0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Nei, nei og atter nei. 🙄 Norge er et moderne, likestilt samfunn. Dersom det i selskapet ts skal i (som kan antas være et nyttårsselskap med dertil forventninger om bekledning) så er det helt akseptabelt at ts tar på seg en kort, åletrang kjole uten ermer og med utringing. Det er likeledes sosialt akseptert at han dropper undertøy, da folk flest i kjoler foretrekker å ikke se «trusekanter» eller lignende, og de fleste utringede selskapskjoler ikke har plass til bh. Til kjolen er det forventet ingen strømper, strømper som viser alt av hud og negler etc og på føttene gjerne høyhælte sko som viser tær etc. Ts kan selvsgat alternativt velge dress og skjorte. Men valg av antrekk har ingen sammenheng med om ts har hårete legger, identifiserer seg som mann eller er over 190 cm. Ts: sort neglelakk er helt akseptabelt. Om selskapet leer et øyelokk har du havnet godt hit det vi kaller «det brune og bakstreberske» Der kalenderen fortsatt sier 1990 og menneskeverdet ikke står sterkt. I så fall bør du finne ny og faktisk normalt oppegående omgangskrets. Anonymkode: 501ed...ab0 Takk for et godt og hyggelig svar❤️❤️❤️ Anonymkode: 5e71d...b26
Ulven Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 Jeg hadde ikke blitt veldig fornøyd om du gikk med bare føtter på fest hos meg. Enten tar du på innesko eller sokker. Resten høres helt greit ut. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 Å nei, mer mas om nakne føtter🙈🙈🙈 Anonymkode: 24c0f...9c5 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 Samme som lagde tråd om julaften? Svaret er det samme. Anonymkode: f3ffe...24d 1 1
Mezzosoprena Skrevet 29. desember 2022 #11 Skrevet 29. desember 2022 Der var du igjen ja - jøss så mye mas om nakne føtter! 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #12 Skrevet 29. desember 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Skal i selskap på nyttår, tenkte å ta på meg pene jeans, en pen hvit skjorte, dropper sokker da jeg føler meg uvel med sokker, må føle hva jeg trør på, føtter er naturligvis pene og velstelte.Bør jeg lakke tånegler sorte, er mann så rødt eller rosa blir nok litt mye. Anonymkode: 5e71d...b26 Gå slik du gikk på julaften... Anonymkode: 88b6a...26d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #13 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, nei og atter nei. 🙄 Norge er et moderne, likestilt samfunn. Dersom det i selskapet ts skal i (som kan antas være et nyttårsselskap med dertil forventninger om bekledning) så er det helt akseptabelt at ts tar på seg en kort, åletrang kjole uten ermer og med utringing. Det er likeledes sosialt akseptert at han dropper undertøy, da folk flest i kjoler foretrekker å ikke se «trusekanter» eller lignende, og de fleste utringede selskapskjoler ikke har plass til bh. Til kjolen er det forventet ingen strømper, strømper som viser alt av hud og negler etc og på føttene gjerne høyhælte sko som viser tær etc. Ts kan selvsgat alternativt velge dress og skjorte. Men valg av antrekk har ingen sammenheng med om ts har hårete legger, identifiserer seg som mann eller er over 190 cm. Ts: sort neglelakk er helt akseptabelt. Om selskapet leer et øyelokk har du havnet godt hit det vi kaller «det brune og bakstreberske» Der kalenderen fortsatt sier 1990 og menneskeverdet ikke står sterkt. I så fall bør du finne ny og faktisk normalt oppegående omgangskrets. Anonymkode: 501ed...ab0 Ingen bør gå uten sokker eller strømper hos andre. Da må man i så fall bruke sandaler eller lignende. Høye heler kan fort ødelegge gulvet til gjestene, så sjekk eventuelt det ut før man bruker sånne sko hos andre. Anonymkode: 79673...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #14 Skrevet 30. desember 2022 Både jeans og barbent er helt utelukket noe annet sted enn hjemme hos deg selv på nyttårsaften. Finn deg nå noen åpne damesko så du går vidt fram de tærne. Neglelakken din bryr ingen seg om, men svart høres best ut på en selskapspyntet mann ja. Anonymkode: 3291c...1aa 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #15 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Både jeans og barbent er helt utelukket noe annet sted enn hjemme hos deg selv på nyttårsaften. Finn deg nå noen åpne damesko så du går vidt fram de tærne. Neglelakken din bryr ingen seg om, men svart høres best ut på en selskapspyntet mann ja. Anonymkode: 3291c...1aa «Går vidt»= får vist Anonymkode: 3291c...1aa
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #16 Skrevet 30. desember 2022 Jeg hadde trodd du hadde klart å glemme å kle på deg, og lånt deg raggsokker. Anonymkode: 63e16...b7a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #17 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ingen bør gå uten sokker eller strømper hos andre. Da må man i så fall bruke sandaler eller lignende. Høye heler kan fort ødelegge gulvet til gjestene, så sjekk eventuelt det ut før man bruker sånne sko hos andre. Anonymkode: 79673...9c8 Heler ? Anonymkode: 5e71d...b26
MortenMunkholm Skrevet 30. desember 2022 #18 Skrevet 30. desember 2022 (endret) . Endret 30. desember 2022 av MortenMunkholm
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #19 Skrevet 30. desember 2022 Hva med helt mørk metallisk blå neglelakk? Og bare et lite tips: man trenger ikke påføre neglelakken helt inntil kantene på sidene av neglen, det blir best rsultat hvis en liten millimeter er fri. Anonymkode: 46ec3...cef
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #20 Skrevet 30. desember 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Heler ? Anonymkode: 5e71d...b26 Ingen som vil ha helere på gulvene sine Anonymkode: 63e16...b7a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå