AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Som overskriften, hvordan gi typen sterkere orgasmer. Vi er i 20 åra og vært sammen siden i sommer. Føler vi kjenner hverandre, men hans orgasmer virker ikke så sterke. Er lite respons med stønning og kroppsbevegelser. Er selv ikke så erfaren, noen forslag på å få hand til å komme hardere og flere ganger? Anonymkode: df3cc...efd
AprilLudgate Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Well…. Analleketøy. Om han vil da. 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 AprilLudgate skrev (14 minutter siden): Well…. Analleketøy. Om han vil da. Okay, gir det han sterkere orgasmer? Vi har vært litt sånn A4, ikke testet så mye annet enn vaniljesex. Har ikke spurt han, men ikke redd for å gjøre det. Er det noen analleketøy som kan anbefales? Anonymkode: df3cc...efd
Jentegutt Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 I det han kommer, trykk og hold press mellom pung og anus, dette stenger for sæden, orgasmene blir sykt sterke og varer 3 til 4 ganger lengre, null søl blir det også. 1 1 1
AprilLudgate Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Okay, gir det han sterkere orgasmer? Vi har vært litt sånn A4, ikke testet så mye annet enn vaniljesex. Har ikke spurt han, men ikke redd for å gjøre det. Er det noen analleketøy som kan anbefales? Anonymkode: df3cc...efd Greit å begynne i det små bare for å teste om det har noe for seg. Men ja, menn har prostata bak der - og enhver mann omtrentlig vil få sterkere orgasme. Du må kjøpe med glidemiddel egnet til formålet. Kjøp en av de som står at er passende for nybegynnere, og gjerne med mulighet for vibrasjon. https://woome.no/kategori/anal-sexleketoy/prostatastimulering/ Endret 29. desember 2022 av AprilLudgate
Scoops Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 Jentegutt skrev (1 time siden): I det han kommer, trykk og hold press mellom pung og anus, dette stenger for sæden, orgasmene blir sykt sterke og varer 3 til 4 ganger lengre, null søl blir det også. Dette gjør ofte jeg, men sæden kommer uansett, ser uansett ikke på det som noe søl da😊 Trykke hardere kan jeg ikke. Litt sterkere orgasme får han men ikke så veldig mye forskjell her i hus 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 Scoops skrev (3 minutter siden): Dette gjør ofte jeg, men sæden kommer uansett, ser uansett ikke på det som noe søl da😊 Trykke hardere kan jeg ikke. Litt sterkere orgasme får han men ikke så veldig mye forskjell her i hus Ditto. Jeg har gjort det noen ganger oppigjennom årene, men aldri følt det som sterkere. Ts; det som gjør mine orgasmer sterkere, er å bruke lang tid. Å edge, og bygge opp mot det. Aller best i en avslappet stilling. Hvis jeg må jukke aktivt, så må jeg bruke endel muskulatur, som demper følelsen. Kanskje han lar seg binde, slik at du kan pine ham skikkelig lenge? Anonymkode: 4acc4...b07 1
Blåjojo Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 Bruk god tid før penetrering slik at dere begge er skikkelig opphisset. Leketøy kan også være en ide. Både anal stimuli og evt ring er enkle hjelpemidler. Snakk også med han om hvordan han opplever sine orgasmer. Dere er unge og holder kanskje begge igjen på lyder. Kan være at om du ikke holder igjen så kommer han etter, både når det gjelder lyder og bevegelser.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #10 Skrevet 29. desember 2022 Jentegutt skrev (3 timer siden): I det han kommer, trykk og hold press mellom pung og anus, dette stenger for sæden, orgasmene blir sykt sterke og varer 3 til 4 ganger lengre, null søl blir det også. Mener du på det glatte hudpunktet? Hvor hardt skal man presse? Med to fingre eller med hele hånden? Ikke presse på pungen men hudpunktet bak? Anonymkode: fb341...c06
feliek54 Skrevet 29. desember 2022 #11 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som overskriften, hvordan gi typen sterkere orgasmer. Vi er i 20 åra og vært sammen siden i sommer. Føler vi kjenner hverandre, men hans orgasmer virker ikke så sterke. Er lite respons med stønning og kroppsbevegelser. Er selv ikke så erfaren, noen forslag på å få hand til å komme hardere og flere ganger? Anonymkode: df3cc...efd For meg er det enkelt å få sterke orgasme. Det er å ikke tilfredsstille ikke for mye og la det gå lang tid før orgasmen kommer. eksempel: om jeg eller noen ronker med så stopp eller ta det veldig sakte når jeg kjenner at det bygger seg opp. jeg har ronket opp til 30 minutter og da eksploderer det helt.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #12 Skrevet 29. desember 2022 Ofte vil prostata stimulering føre til sterkere orgasmer. Men man stikker ikke en finger eller noe mer opp i rumpa på noen uten å snakke med dem. Snakk med han, spør om det er noe du kan gjøre for ham, om han er fornøyd med sexlivet dere har? Evt. si ar du ønsker å utforske litt, ta med noen leketøy i senga. Prøve ut en parvibrator, eller en penisring, eller anale leker. Anonymkode: 64225...622 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #13 Skrevet 29. desember 2022 Helt i begynnelsen av samleiet, smører du litt tigerbalsam på en finger som du så presse litt mot anusen hans. Press gjerne litt mot din egen anus, så blir det i alle fall ikke stille på soverommet. Anonymkode: 0a014...aaf
Fioljenta Skrevet 29. desember 2022 #14 Skrevet 29. desember 2022 Ikke alle som reagerer like mye selv om orgasmen er heftig. Som andre har skrevet, er det lurt å spørre ham hva han liker og gjøre mer av det. Noe som virkelig har tatt av hos oss, er da vi fant ut hvordan vi kunne gi ham multiple orgasmer uten sprut. Det krever en del tålmodig trening, men belønningen er stor. :-) 1
Jentegutt Skrevet 29. desember 2022 #15 Skrevet 29. desember 2022 Scoops skrev (4 timer siden): Dette gjør ofte jeg, men sæden kommer uansett, ser uansett ikke på det som noe søl da😊 Trykke hardere kan jeg ikke. Litt sterkere orgasme får han men ikke så veldig mye forskjell her i hus Hold lenge nok, trykk hardt og på rett plass så kommer ikke sæden ut 😁
Jentegutt Skrevet 29. desember 2022 #16 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mener du på det glatte hudpunktet? Hvor hardt skal man presse? Med to fingre eller med hele hånden? Ikke presse på pungen men hudpunktet bak? Anonymkode: fb341...c06 Ja bruk gjerne 2 fingre på den glatte huden mellom pung og anus, trenger ikke så veldig hardt press, men litt, prøv dere frem, trykker du for lett kommer det sæd ut, men orgasmen vil bli sterkere uansett, prøv deg frem til du finner det trykket han klynker mest med.
Snok1 Skrevet 29. desember 2022 #17 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS, du trenger ikke å bekymre deg for at typen ikke høres ut som en byggeplass hver gang han spruter. Vi menn får rett og slett ikke sterke orgasmer, men vi nyter sexen allikevel. Å støte inn i en trang våt fitte er det ikke mye som slår. Det beste som måler hvor mye en fyr liker å ha sex med ei jente er hvor ofte det er han som tar initativ. Gjør han det ofte så beviser jo det at han liker alt ved sexen. Anonymkode: e0c43...5c6 Du snakker for deg selv, ikke for meg. OK? 3
Scoops Skrevet 29. desember 2022 #18 Skrevet 29. desember 2022 Jentegutt skrev (7 minutter siden): Hold lenge nok, trykk hardt og på rett plass så kommer ikke sæden ut 😁 Føler jeg gjør dette men kommer ut uansett, men som sagt gjør meg ikke noe, elsker sæden hans i munnen min 1
Jentegutt Skrevet 29. desember 2022 #19 Skrevet 29. desember 2022 Scoops skrev (3 minutter siden): Føler jeg gjør dette men kommer ut uansett, men som sagt gjør meg ikke noe, elsker sæden hans i munnen min Mulig du ikke treffer helt riktig, hender jeg bommer litt selv, eller slipper trykket litt for tidlig, da kommer sæden rennende, trykket må holdes minst 20 til 30 sek etter orgasmen.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #20 Skrevet 29. desember 2022 Jentegutt skrev (6 timer siden): I det han kommer, trykk og hold press mellom pung og anus, dette stenger for sæden, orgasmene blir sykt sterke og varer 3 til 4 ganger lengre, null søl blir det også. Oi det må prøves. Må du holde hardt press? Skal han suges eller onaneres samtidig? Anonymkode: df3cc...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå