AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 60/40 avtalen er skriftlig. Det som følges opp er 20% hos far og besøk i ny og ne. Far skal bidra økonomisk ved behov og bidra med ekstra hjelp ved behov. Ingen fast avtale om bidrag. Det har ikke blitt noe særlig. Så føles det helt greit fordi jeg får masse ekstra tiden barnet mitt. Jeg slipper å krangle om hvem som skal ha mest samvær. Jeg slipper å krangle om noe for jeg sier bare ok til å ha barnet mitt ekstra. Jeg nyter hvert øyeblikk av dette! Flere som syns det er ok med en far som ikke følger opp? Anonymkode: ab5c1...0c1 1 1
Gjest Ms Baxter Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Avlyser barnefar en helg (det har blitt mange gjennom åra) er det bare bonus. Jeg jobber ikke helger lenger (skal jeg en sjelden gang noe, så har jeg foreldra mine i backup) og barnet er gla for å slippe å dra til far👌
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 Nå følger far her opp, men nei, hadde ikke syntes det var ok for barnets del. Selvfølgelig vil jeg ha barnet mitt mest mulig, men jeg ønsker jo for barnet at det har far aktivt tilstede i livet. Jeg har 60 prosent og jeg ser at det bør fortsette slik en stund, for far er dårlig på å følge med på alt rundt barna av praktiske ting og avtaler. Anonymkode: 7ff6a...eac 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Her rotet barnefaren til eldste det så til for seg økonomisk at han regelrett flyktet fra landet noen år. Jeg var glad for det, og det ble fine og rolige år. Desto større utfordringer da han kom tilbake, men vi fikk iallefall de rolige og behagelige årene der han var langt borte. Anonymkode: 7f2f6...58e 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): 60/40 avtalen er skriftlig. Det som følges opp er 20% hos far og besøk i ny og ne. Far skal bidra økonomisk ved behov og bidra med ekstra hjelp ved behov. Ingen fast avtale om bidrag. Det har ikke blitt noe særlig. Så føles det helt greit fordi jeg får masse ekstra tiden barnet mitt. Jeg slipper å krangle om hvem som skal ha mest samvær. Jeg slipper å krangle om noe for jeg sier bare ok til å ha barnet mitt ekstra. Jeg nyter hvert øyeblikk av dette! Flere som syns det er ok med en far som ikke følger opp? Anonymkode: ab5c1...0c1 Jepp. Jeg er skilt og på papiret har vi 50/50. Men han er syk, har MS og svært ukontrollert ADHD, i mine øyne fullstendig sosialt tilbakestående. Kan finne på å kjefte på folk, legger ut masse dritt på f.b, krangler med alle sine nærmeste. Kalte blant annet søster sin for en jævla h**e en gang han hadde sittet og irritert seg fordi søster som har fullstendig kontroll og orden på livet skulle overta sommerhuset i familien. Han hadde verken helse eller økonomi. Hadde et svare strev da vi var gift. Han røyker inne, null kontroll på økonomi, stadig tom for penger, tenker ikek på å handle inn mat så datteren vår skal ha når hun kommer dit. Foreldrene hans overtok leiligheten da jeg flyttet ut, tvangstrekk fra trygda og inkasso. Altså er det bare kaos. Mannen er 50 år og skryter av at han spiller dataspill og er bedre enn 20 åringene. Så at han ikke klarer å følge opp gjør meg ingenting. Datter bor her 100%, og besøker han og går tur med hunden. Han var her på bursdagen hennes, 17 mai og julaften. Vi bor 1.7 km unna hverandre, så møtes på butikken innimellom. Anonymkode: b7323...a47
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): 60/40 avtalen er skriftlig. Det som følges opp er 20% hos far og besøk i ny og ne. Far skal bidra økonomisk ved behov og bidra med ekstra hjelp ved behov. Ingen fast avtale om bidrag. Det har ikke blitt noe særlig. Så føles det helt greit fordi jeg får masse ekstra tiden barnet mitt. Jeg slipper å krangle om hvem som skal ha mest samvær. Jeg slipper å krangle om noe for jeg sier bare ok til å ha barnet mitt ekstra. Jeg nyter hvert øyeblikk av dette! Flere som syns det er ok med en far som ikke følger opp? Anonymkode: ab5c1...0c1 Sikkert deilig for deg, men er jo jævlig stusselig for ungen å ikke ha en tilstedeværende pappa. Anonymkode: b21f0...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): 60/40 avtalen er skriftlig. Det som følges opp er 20% hos far og besøk i ny og ne. Far skal bidra økonomisk ved behov og bidra med ekstra hjelp ved behov. Ingen fast avtale om bidrag. Det har ikke blitt noe særlig. Så føles det helt greit fordi jeg får masse ekstra tiden barnet mitt. Jeg slipper å krangle om hvem som skal ha mest samvær. Jeg slipper å krangle om noe for jeg sier bare ok til å ha barnet mitt ekstra. Jeg nyter hvert øyeblikk av dette! Flere som syns det er ok med en far som ikke følger opp? Anonymkode: ab5c1...0c1 Jeg har barn med en som meldte seg helt ut. Håper ingen tenker som deg! Uansett om du ikke merker så mye til det nå så skader det barna! Det er den ultimate avvisningen som vil prege de på en eller flere måter. Og dette helt uavhengig av hvor flinke og tilstedeværende mødre vi er!!! Anonymkode: 1df37...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jepp. Jeg er skilt og på papiret har vi 50/50. Men han er syk, har MS og svært ukontrollert ADHD, i mine øyne fullstendig sosialt tilbakestående. Kan finne på å kjefte på folk, legger ut masse dritt på f.b, krangler med alle sine nærmeste. Kalte blant annet søster sin for en jævla h**e en gang han hadde sittet og irritert seg fordi søster som har fullstendig kontroll og orden på livet skulle overta sommerhuset i familien. Han hadde verken helse eller økonomi. Hadde et svare strev da vi var gift. Han røyker inne, null kontroll på økonomi, stadig tom for penger, tenker ikek på å handle inn mat så datteren vår skal ha når hun kommer dit. Foreldrene hans overtok leiligheten da jeg flyttet ut, tvangstrekk fra trygda og inkasso. Altså er det bare kaos. Mannen er 50 år og skryter av at han spiller dataspill og er bedre enn 20 åringene. Så at han ikke klarer å følge opp gjør meg ingenting. Datter bor her 100%, og besøker han og går tur med hunden. Han var her på bursdagen hennes, 17 mai og julaften. Vi bor 1.7 km unna hverandre, så møtes på butikken innimellom. Anonymkode: b7323...a47 Hva gjorde at du valgte å gifte deg med han? Anonymkode: d60b1...aec 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva gjorde at du valgte å gifte deg med han? Anonymkode: d60b1...aec Han var frisk da vi møttes. Gikk på ad hd medisiner, men måtte slutte da de ikke gikk sammen med smertestillende og ms medikamenter. Ms er også en sykdom man kan bli kognitivt svekket av, ikke så lett å se det når man er midt oppi det, men ser det veldig godt i ettertid. Samt om jeg legger vilja til så er jeg ikke akkurat hans største fan som du kan lese mellom linjene. Men var nok en del røde flagg jeg overså fra starten som jeg aldri ville funnet meg i nå. Han var en snill og god kjæreste i starten, og han utsatte meg aldri for vold eller noe. Var bare jeg som hadde kontroll på alt, som da sklei ut når jeg flytte. Anonymkode: b7323...a47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå