Gå til innhold

Hva slags bil får jeg for 180 000 kr en nyere modell .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil selvfølgelig ha så ny bil som mulig men hva får jeg for 180 000 kr . 

Anonymkode: 5aefc...713

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ganske ny bil hvis du vil ha en polo, c3 eller en annen småbil. Men du har kanskje flere kriterier? Hengerfeste? Plass til mye? Plass til mange? Mulighet for å dra tilhenger? Trenger du 4trekk? Kjører du lange eller korte avstander? Kunne elektrisk bil vært noe? 

Anonymkode: d6c4b...d81

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får ganske ny bil hvis du vil ha en polo, c3 eller en annen småbil. Men du har kanskje flere kriterier? Hengerfeste? Plass til mye? Plass til mange? Mulighet for å dra tilhenger? Trenger du 4trekk? Kjører du lange eller korte avstander? Kunne elektrisk bil vært noe? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg trenger ikke 4 trekk . Jeg kjører mye små turer . Ja vil kjøpe elektrisk bil .  Vil gjerne ha litt ordentlig bil men det er ikke nødvendig med tilhengerfeste . 

Skrevet

Du må skrive mer om hva slags bruk og hvilken type bil du er ute etter. Du får en nesten ny i noen klasser mens en gammel traver i andre klasser.

Skrevet

Hva med en Kia? De har jo 7års garanti, så der finner du helt sikkert noen å velge mellom som fortsatt har garanti. Syns personlig Kia soul er mindre pen å se på, men har hørt bare positivt om bilen fra de som har den

Skrevet

Gå inn på finn.no, skriv inn ønsket pris og årsmodell. Sorter på sted. Så har du fasiten. 

Anonymkode: 2b1dc...3ab

• Nyttig 1
Skrevet

Det kryr av Nissan Leaf på veiene, så den er vel godt likt av mange som kjøper elbil.  

Skrevet
Adobyen skrev (1 time siden):

Det kryr av Nissan Leaf på veiene, så den er vel godt likt av mange som kjøper elbil.  

Har selv nissan leaf. Det er en jevnt god bil for lite, spesielt ved kortere turer. Den rommer greit med lagringsplass, greie seter, enkel å bruke. Den har ikke den lengste rekkevidden, men svært god bil. vi har hatt bilen i sart 7 år, og det har vært lite som har vært feil. Om en bare skal ha korte turer ville jeg gitt en varm anbefaling til denne bilen.

Anonymkode: fc80f...bdb

Skrevet

Du får nok snart en pent brukt tesla model 3 slik dem har falt i pris de siste månedene. 

Anonymkode: b328b...5ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...