Gå til innhold

Varm vinterjakke/kåpe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min elskede utslitte jakke har nå tatt kvelden, og jeg trenger en ny! 
Jeg er litt sær, "hater" alt nytt, men venner meg fort til det og skjønner plutselig ikke hvordan jeg levde uten dette "nye"... 

Min gamle jakke var en hundejakke, spesielt designet for å være ute med hund i all slags vær, veldig varm og genialt praktisk med mange lommer. Jeg vurderte først å bare kjøpe en ny uten å tenke meg om, men så er jo hunden borte, og den er jo ikke egentlig spesielt pen å se på.

Så da blir utfordringen: Kan dere finne en varm, funksjonell og "pen" jakke/kåpe til meg? Gjerne med innsving i livet, så jeg blir litt dame også? Den må være VARM og helst tåle all slags vær, og jo mer praktisk jo bedre. Helst så billig som mulig, og aller helst mulighet til å prøve i fysisk butikk. Den jakken jeg hadde koster ca 2500,- så da har dere noe å gå ut i fra :) 

Litt om meg hvis det vil lette forslagene deres: snart 40, ønsker å være elegant men velger alltid komfort og funksjon over utseende. Høy, med "V"-formet kropp som med årene har blitt litt mer "eple"... 

Anonymkode: 79c12...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i Didriksons jakker. De har innsving i livet :) 

Anonymkode: bdd52...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med twentyfour mellow lily jakka. Det er en dunkåpe. Den er jo ikke vanntett da.

Anonymkode: ff3f0...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...