Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Her har jeg sett der er så mange med mye kunnskap at jeg tenkte jeg skulle slenge ut et spørsmål her.

Jeg har arvet et maleri. Det er en kopi av Munchs livets dans i original format (199x134 i ramma). Det ble i sin tid brukt i olsenbanden filmen1984 "men Olsen banden var ikke død". Dette var det dessverre ingen papirer på.

Hvordan kan jeg finne ut verdien på dette bildet?

Talk for svar 😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er en kopi har det jo ingen reell verdi.

Anonymkode: e5546...4b3

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Takk for svar 😊👍🏻

Skrevet
MaritR78 skrev (10 minutter siden):

Hei. 

Her har jeg sett der er så mange med mye kunnskap at jeg tenkte jeg skulle slenge ut et spørsmål her.

Jeg har arvet et maleri. Det er en kopi av Munchs livets dans i original format (199x134 i ramma). Det ble i sin tid brukt i olsenbanden filmen1984 "men Olsen banden var ikke død". Dette var det dessverre ingen papirer på.

Talk for svar 😁

Hvor bor du? Flere kjente kunstnere takserer kunst

Anonymkode: 1d42b...d09

Skrevet
4 hours ago, MaritR78 said:

Hei. 

Talk for svar 😁

Som et maleri av Munch, er dette en kopi, men ekte rekvisita fra en kjent film; problemet er bare å kunne dokumentere dette.

Tror du dette kunne la seg gjøre - ved å trekke linjene tilbake til 1984, og følge maleriets skjebne derfra ...? Dersom vedkommende du arvet maleriet fra, beviselig hadde en rolle i produksjonen av filmen, burde det ikke være så vanskelig.

- Brian smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

Anonymkode: 4163f...f9d

• Liker 1
Skrevet

Er det den Valborg har fått seg jobb på Munch museet?

Anonymkode: 17f53...06a

Skrevet

Rekvisita i en Olsen banden film gjør den ikke mer verdifull 

Anonymkode: 94862...930

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...