AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Jeg har en eks som jeg har mistet litt kontakt med. Han snapper meg veldig mange så jeg har kommet langt ned på snapchat listen hans. Men i sta så sto det «navnet hans» skriver.. Men ingen ting ble sendt. Og når jeg gikk inn på chatten var han ikke der. Har han da stalket meg for og se hvor jeg er eller har han faktisk skrevet noe, men ikke tørt og sende. Vet jeg burde spørre han, men vil gi han litt rom nå. Noen skal kan gjette seg til det eller tenke seg? Er veldig rart siden jeg var såpass langt nede på lista.. Anonymkode: fdd02...cee
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Kanskje han bare kom borti feil, innså det da han startet å skrive, og gikk inn på rett person. Det vil da stå at han skriver til deg. Anonymkode: c7fee...197 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje han bare kom borti feil, innså det da han startet å skrive, og gikk inn på rett person. Det vil da stå at han skriver til deg. Anonymkode: c7fee...197 Ja, var det jeg også tenkte. Men er veldig rart siden vi ikke har hatt kontakt på to dager og bruddet sjekke veldig fort. Jeg var laangt nede på lista hans Anonymkode: fdd02...cee
Eva-Lena Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Hvorfor sletter du ikke en eks på sosiale medier? Ønsker du å ha ett forhold til han igjen? 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 Eva-Lena skrev (4 minutter siden): Hvorfor sletter du ikke en eks på sosiale medier? Ønsker du å ha ett forhold til han igjen? Ja, vi er fortsatt interessert i hverandre og vil prøve. Men er så mye frem og tilbake pga fremtidsplaner osv og hva vi vil oppnå. Men vi vil innerst inne, men er bare feil tid. Syntes bare det var så rart at han skriver.. Anonymkode: fdd02...cee
Eva-Lena Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, vi er fortsatt interessert i hverandre og vil prøve. Men er så mye frem og tilbake pga fremtidsplaner osv og hva vi vil oppnå. Men vi vil innerst inne, men er bare feil tid. Syntes bare det var så rart at han skriver.. Anonymkode: fdd02...cee Du får kontakte han selv da. Kan jo hende han ikke vil virke masete eller noe der omkring.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 Hvordan skal vi vite det? Anonymkode: a0860...dae
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 Hva har gått inn å skrevet men ikke sendt det. Enten gått inn på deg ved en feil eller bevisst, vanskelig å gjette Anonymkode: 383d8...8a9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hva har gått inn å skrevet men ikke sendt det. Enten gått inn på deg ved en feil eller bevisst, vanskelig å gjette Anonymkode: 383d8...8a9 Ja enig, det jeg også tror. Syntes det bare er rart siden jeg var langt nede på snapchat listen hans Anonymkode: fdd02...cee
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #10 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vet jeg burde spørre han, men vil gi han litt rom nå. Noen skal kan gjette seg til det eller tenke seg? Er veldig rart siden jeg var såpass langt nede på lista.. Anonymkode: fdd02...cee AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, vi er fortsatt interessert i hverandre og vil prøve. Men er så mye frem og tilbake pga fremtidsplaner osv og hva vi vil oppnå. Men vi vil innerst inne, men er bare feil tid. Syntes bare det var så rart at han skriver.. Anonymkode: fdd02...cee AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, var det jeg også tenkte. Men er veldig rart siden vi ikke har hatt kontakt på to dager og bruddet sjekke veldig fort. Jeg var laangt nede på lista hans Anonymkode: fdd02...cee AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ja enig, det jeg også tror. Syntes det bare er rart siden jeg var langt nede på snapchat listen hans Anonymkode: fdd02...cee Jepp, dette var skikkelig rart as! Anonymkode: 114a3...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå