Månefisk Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Har en liten bod i gangen, som jeg ikke finner en optimal organisering på og lurer på om noen har gode råd. Har søkt masse på Pinterest, men uten å finne helt det jeg leter etter. Kort om: Typisk liten bod i en gammel blokk (tenk rask boligutbygging på 60-tallet) Boden er ca 1 meter bred og 160 cm dyp. Døra er på den ene kortsiden. Brukes daglig til jakker, sko og turutstyr Blir brukt til oppbevaring av telt, soveposer, liggeunderlag som blir hyppig brukt og jeg ikke ønsker å oppbevare i kjellerbod Har i dag en stang til jakkeoppheng, liten skohylle under, stor hylle på topp. Oppleves som for stor til å kunne organiseres smart Noen som har løst dette på en smart måte?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Mange lager jo et slags kontor der 🙂 Anonymkode: 62fde...947
Månefisk Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange lager jo et slags kontor der 🙂 Anonymkode: 62fde...947 Har eget kontor, så det er oppbevaring til jakker, sko og turutstyr jeg har behov for ☺️
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Siden rommet er så smalt ville jeg ordnet med gode hyller innerst på kortveggen med kurver til diverse utstyr. Knagger på ene langveggen. Anonymkode: e3a46...851 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå