Gipetto Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Hei! Lillesøster har fått mme siden hun var to mnd ca, og spiser enda på natt... i perioder er vi oppe i to måltider, men som regel får hun en flaske en gang mellom 00-02. Jeg ønsker å avvenne henne denne flasken, og lurer på om noen har tips? Storesøster slutta av seg selv når hun ble ett år 😅 vi har prøvd å kun gi vann, men ender opp med illsint unge som slettes ikke sovner igjen.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Å gå flaske med melk om natten når hun er så stor er overhodet ikke bra for barnets tenner. Jeg håper dere pusser barnets tenner etter flasken om natten. Dere må bare avvennne henne selv om hun blir sint noen netter. Hun trenger ikke mat om natten når hun er 17 måneder. Hun kan få en flaske med vann hvis hun er tørst. Anonymkode: 49338...5cb
Gipetto Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å gå flaske med melk om natten når hun er så stor er overhodet ikke bra for barnets tenner. Jeg håper dere pusser barnets tenner etter flasken om natten. Dere må bare avvennne henne selv om hun blir sint noen netter. Hun trenger ikke mat om natten når hun er 17 måneder. Hun kan få en flaske med vann hvis hun er tørst. Anonymkode: 49338...5cb Vi har vært i kontakt med tannlege angående dette, og så lenge vi pusser godt på morgenen skal det ikke være noe problem 👌 vet ikke om du leste hele innlegget, men ja, poenget er at vi ønsker å avvenne denne flasken, men ønsker tips til HVORDAN. Flaske med vann har vi prøvd i godt over to uker - dette begynner å tære veldig på søvnen for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå