Gå til innhold

Mensblod til Hellas, hvor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har sendt mensblodet deres til Hellas, kan dere linke til det stedet dere sendte det til? 🤗

Og hvilken antibiotika ble dere satt på? Og hvilken styrke? 

Anonymkode: b75f5...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her må du nok forklare bedre, ts. Jeg kan tippe at du mener at du har sendt en prøve av menstruasjonsblodet til Hellas, for å få det testet for et eller annet, og dermed muligens få antibiotika dersom det slår ut positive prøver på et eller annet..? Jeg aner ikke hva dette kan dreie seg om, men tenker at du må forklare mye bedre hvis noen skal kunne hjelpe deg med svar.

Anonymkode: 72b67...b69

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Kan du ikke sende blodet ditt til testing hos legen din i Norge da?

Mye mulig noe som ikke gjøres her.

Anonymkode: 2e231...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som lurer, så er det vel snakk om det her: https://www.aftenposten.no/foreldreliv/i/dOJOlq/etter-11-proeveroersforsoek-og-en-antibiotikakur-lyktes-de-i-aa-bli-foreldre-paa-egen-haand 
Har ikke prøvd å bli gravid selv, men har lest en del artikler om det de siste årene. 

Anonymkode: b0fc9...05f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Til dere som lurer, så er det vel snakk om det her: https://www.aftenposten.no/foreldreliv/i/dOJOlq/etter-11-proeveroersforsoek-og-en-antibiotikakur-lyktes-de-i-aa-bli-foreldre-paa-egen-haand 
Har ikke prøvd å bli gravid selv, men har lest en del artikler om det de siste årene. 

Anonymkode: b0fc9...05f

Stemmer.

Ettersom jeg spør på prøverforumet så tenkte jeg det var gitt at det handlet om å sende inn mensblodet i sammenheng med at man sliter med å bli gravid. Hadde vel vært mer usikkerhet om jeg postet under "Hus og hage".

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.ivfserum.com

Er gravid med nr 2 etter 2. antibiotikakur. Min 8. graviditet totalt, mista 4 ganger mellom 1 og 2 eller noe… 

Men vær oppmerksom på at de har slitt med at prøver har blitt sittende fast i tollen den siste tiden. Da må man visstnok betale noen tusen ekstra for å få den videre. Og prøven er jo dyr i utgangspunktet. 

Anonymkode: 49774...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde dette for 3 år siden. Kostet rundt 3000,- oc fikk medisin mot bakteriell vaginose. Gå heller til en norsk gyn.. bortkastet tid og penger.

Anonymkode: 4900a...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg gjorde dette for 3 år siden. Kostet rundt 3000,- oc fikk medisin mot bakteriell vaginose. Gå heller til en norsk gyn.. bortkastet tid og penger.

Hvilke gynekologer gjennomfører dette i Oslo? Kan man få henvisning og få det på frikortet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvilke gynekologer gjennomfører dette i Oslo? Kan man få henvisning og få det på frikortet?

Alle gynekologer kan sjekke for bakteriell vaginose

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Alle gynekologer kan sjekke for bakteriell vaginose

Men er det bare bakteriell vaginose de tester for ved en sånn undersøkelse? Virker som testen tester bredere enn dét?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...