Gjest skindeep Skrevet 14. desember 2005 #1 Skrevet 14. desember 2005 Ha ha , måtte bare le når jeg las dette... http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/12/14/452216.html
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #3 Skrevet 14. desember 2005 «Toute dégradation par graffitis, frottements indécents ou autre moyen est passible de poursuites.» («Skadeverk som skyldes graffiti eller usømmelig gnidning vil bli rettsforfulgt.») :grine2:
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 14. desember 2005 #4 Skrevet 14. desember 2005 Lett å forstå. Holder lenge, søler lite.
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #5 Skrevet 14. desember 2005 Ikke forlanger'n stort heller, antar jeg, og synes det er helt greit at kvinnen går hjem til seg selv etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #6 Skrevet 14. desember 2005 også attpåtil på kirkegården da gitt.. Trodde slike perversiteter var forbeholdt men jeg.
hecuba Skrevet 14. desember 2005 #7 Skrevet 14. desember 2005 Synes ikke dette er noe å le av. Franskmennene har tydeligvis mistet grepet og presset kvinnene til å søke stimulanse hos ikke-levende gjenstander. Se for deg hvilket kaos vi vil få i Frankrike dersom denne utviklingen fortsetter.
Gjest Gjesta Skrevet 14. desember 2005 #8 Skrevet 14. desember 2005 også attpåtil på kirkegården da gitt.. Trodde slike perversiteter var forbeholdt men jeg. ← Men hvem vet om det bare gjelder kvinner...
NullHull Skrevet 15. desember 2005 #10 Skrevet 15. desember 2005 Synes ikke dette er noe å le av. Franskmennene har tydeligvis mistet grepet og presset kvinnene til å søke stimulanse hos ikke-levende gjenstander. Se for deg hvilket kaos vi vil få i Frankrike dersom denne utviklingen fortsetter. ← Huff, ja! *ser for seg strømmer av franske damer som klatrer mot toppen av Eiffeltårnet. Ride ride ranke...*
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #11 Skrevet 15. desember 2005 Har vært i Paris og min mann hadde lest at dersom en berørte denne figuren så betydde det fruktbarhet. Jeg våget meg derfor bort og tok i den .....IKKE DEEEER!!!!!! Om det virket vet jeg ikke, men jeg ble gravid en måned etterpå , etter vårt første forsøk...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå