Gå til innhold

Pariskvinner forgriper seg..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
«Toute dégradation par graffitis, frottements indécents ou autre moyen est passible de poursuites.» («Skadeverk som skyldes graffiti eller usømmelig gnidning vil bli rettsforfulgt.»)

:grine2:

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Lett å forstå. Holder lenge, søler lite.

Skrevet

Ikke forlanger'n stort heller, antar jeg, og synes det er helt greit at kvinnen går hjem til seg selv etterpå.

Skrevet

også attpåtil på kirkegården da gitt..

Trodde slike perversiteter var forbeholdt men jeg.

Skrevet

Synes ikke dette er noe å le av. Franskmennene har tydeligvis mistet grepet og presset kvinnene til å søke stimulanse hos ikke-levende gjenstander. Se for deg hvilket kaos vi vil få i Frankrike dersom denne utviklingen fortsetter. :overrasket:

Skrevet
også attpåtil på kirkegården da gitt..

Trodde slike  perversiteter var  forbeholdt men jeg.

:ler: Men hvem vet om det bare gjelder kvinner...

Skrevet
Synes ikke dette er noe å le av. Franskmennene har tydeligvis mistet grepet og presset kvinnene til å søke stimulanse hos ikke-levende gjenstander. Se for deg hvilket kaos vi vil få i Frankrike dersom denne utviklingen fortsetter.  :overrasket:

Huff, ja!:riste:

*ser for seg strømmer av franske damer som klatrer mot toppen av Eiffeltårnet. Ride ride ranke...* :tristbla:

Skrevet

Har vært i Paris og min mann hadde lest at dersom en berørte denne figuren så betydde det fruktbarhet. Jeg våget meg derfor bort og tok i den .....IKKE DEEEER!!!!!! :sjarmor: Om det virket vet jeg ikke, men jeg ble gravid en måned etterpå , etter vårt første forsøk...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...