Gå til innhold

Jeg vurderer å lage en gruppe for oss som har kommet ut av spiseforstyrrelse/vil ut av spiseforstyrrelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

burde jeg? jeg slet i så mange år, og vet hvor forferdelig det er. ønsker å hjelpe andre med råd/støtte. men ønsker ikke en gruppe med masse TW. 

ville du likt en slik gruppe? ja eller nei? :D 

Anonymkode: 4c175...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne burde nok vært i livsstilsemne, men ja. også mener jeg gruppe på facebook :)

Skrevet

Jeg ønsker!

Anonymkode: ffc44...092

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

burde jeg? jeg slet i så mange år, og vet hvor forferdelig det er. ønsker å hjelpe andre med råd/støtte. men ønsker ikke en gruppe med masse TW. 

ville du likt en slik gruppe? ja eller nei? :D

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Denne burde nok vært i livsstilsemne, men ja. også mener jeg gruppe på facebook :)

Det finnes så mange av dem alt på Facebook. Også helt fine, hvor målet er å bli frisk/holde seg frisk. F.eks ikke lov å dele kalorier, vekt, og generelt tall, inkludert bmi. 

Du står selvsagt fritt til å starte enda en. Godt å høre det går bedre for deg. 

Anonymkode: e1314...2f4

Skrevet

Ja, som mor til ei med anoreksi så ønsker jeg meg dette. Har lett opp og ned på facebook + nett, men ikke funnet en eneste norsk gruppe med det formålet.. 

Anonymkode: c7ee3...e0a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det finnes så mange av dem alt på Facebook. Også helt fine, hvor målet er å bli frisk/holde seg frisk. F.eks ikke lov å dele kalorier, vekt, og generelt tall, inkludert bmi. 

Du står selvsagt fritt til å starte enda en. Godt å høre det går bedre for deg. 

Anonymkode: e1314...2f4

Jeg fant bare to grupper om spiseforstyrrelse når jeg søkte på det ordet :D altså norske grupper. men jeg ønsker ikke innlegg om masse tw, kalorier, mm. jeg ønsker å hjelpe med råd, ikke bli dårligere selv. hehe :D 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg fant bare to grupper om spiseforstyrrelse når jeg søkte på det ordet :D altså norske grupper. men jeg ønsker ikke innlegg om masse tw, kalorier, mm. jeg ønsker å hjelpe med råd, ikke bli dårligere selv. hehe :D 

Jeg et moderatorer i slik gruppe og vi aksepterer selvsagt ikke promotering av sykdom 

Anonymkode: 712c5...88e

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja, som mor til ei med anoreksi så ønsker jeg meg dette. Har lett opp og ned på facebook + nett, men ikke funnet en eneste norsk gruppe med det formålet.. 

Anonymkode: c7ee3...e0a

Da har du ikke lett særlig godt

Anonymkode: 712c5...88e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...