AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 burde jeg? jeg slet i så mange år, og vet hvor forferdelig det er. ønsker å hjelpe andre med råd/støtte. men ønsker ikke en gruppe med masse TW. ville du likt en slik gruppe? ja eller nei? :D Anonymkode: 4c175...7dc
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Denne burde nok vært i livsstilsemne, men ja. også mener jeg gruppe på facebook Anonymkode: 4c175...7dc
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 Jeg ønsker! Anonymkode: ffc44...092
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): burde jeg? jeg slet i så mange år, og vet hvor forferdelig det er. ønsker å hjelpe andre med råd/støtte. men ønsker ikke en gruppe med masse TW. ville du likt en slik gruppe? ja eller nei? Anonymkode: 4c175...7dc AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Denne burde nok vært i livsstilsemne, men ja. også mener jeg gruppe på facebook Anonymkode: 4c175...7dc Det finnes så mange av dem alt på Facebook. Også helt fine, hvor målet er å bli frisk/holde seg frisk. F.eks ikke lov å dele kalorier, vekt, og generelt tall, inkludert bmi. Du står selvsagt fritt til å starte enda en. Godt å høre det går bedre for deg. Anonymkode: e1314...2f4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 Ja, som mor til ei med anoreksi så ønsker jeg meg dette. Har lett opp og ned på facebook + nett, men ikke funnet en eneste norsk gruppe med det formålet.. Anonymkode: c7ee3...e0a 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det finnes så mange av dem alt på Facebook. Også helt fine, hvor målet er å bli frisk/holde seg frisk. F.eks ikke lov å dele kalorier, vekt, og generelt tall, inkludert bmi. Du står selvsagt fritt til å starte enda en. Godt å høre det går bedre for deg. Anonymkode: e1314...2f4 Jeg fant bare to grupper om spiseforstyrrelse når jeg søkte på det ordet altså norske grupper. men jeg ønsker ikke innlegg om masse tw, kalorier, mm. jeg ønsker å hjelpe med råd, ikke bli dårligere selv. hehe Anonymkode: 4c175...7dc
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg fant bare to grupper om spiseforstyrrelse når jeg søkte på det ordet altså norske grupper. men jeg ønsker ikke innlegg om masse tw, kalorier, mm. jeg ønsker å hjelpe med råd, ikke bli dårligere selv. hehe Anonymkode: 4c175...7dc Jeg et moderatorer i slik gruppe og vi aksepterer selvsagt ikke promotering av sykdom Anonymkode: 712c5...88e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja, som mor til ei med anoreksi så ønsker jeg meg dette. Har lett opp og ned på facebook + nett, men ikke funnet en eneste norsk gruppe med det formålet.. Anonymkode: c7ee3...e0a Da har du ikke lett særlig godt Anonymkode: 712c5...88e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå