AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Har edderkoppene forduftet ut av kjelleren på vinteren? Når det er flere minus ute? Har ikke oppvarmet kjeller, men en iskald eldgammel kjeller. Har strengt tatt ikke sett veldig mange der om sommeren heller, men noen få innimellom er mer enn nok! Nå vil jeg rydde kjelleren skikkelig og får hetta av tanken på å komme over digre beist tilfeldig. De er ikke inni huset heller, eller jeg har ihvertfall ikke sett en eneste en på mange år inne. Anonymkode: 042a9...9b7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 Vi har og en eldgammel kjeller som holder 10-17 grader hele året. Jeg tipper edderkopper bare slapper av når det ikke er noen insekter å spise, og de har da gjemt seg bort i sprekker der du ikke ser dem. Jeg liker riktignok edderkopper bedre enn insekter og synes det er helt greit at de rydder litt, men tror det er ganske trygt å rydde nå. Anonymkode: 9d03c...97c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Takk! Ja, jeg synes selv det er en teit fobi, og setter pris på det arbeidet de gjør og dreper aldri edderkopper- men jeg takler bare ikke de ekle bena.. når vi først har edderkopper er de ofte enorme som i stor husedderkopp. Anonymkode: 042a9...9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå