Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 Populært innlegg #1 Skrevet 29. desember 2022 Jeg og eksen gikk igjennom et stygt brudd i sommer. I etterkant av dette sa han at han ikke ønsker noe samvær med våre to barn (2 og 5.) det kom som et sjokk, men vi har nå også fått en hverdag jeg og barna. Nå før jul har eks svigermor ringt flere ganger, og jeg har ikke orket å snakke med henne. Så møter hun plutselig opp på døra mi og skjeller meg ut og sier jeg er en forferdelig mor som ikke lar barna se faren i jula en gang. Jeg forklarer at det ikke er sånn det er og at han ikke ønsker å se dem. Hun tror meg ikke, så jeg ringer han foran henne. Sier «har du lyst til å ha barna noen dager i romjula, nyttårsaften kanskje?» og han viser sitt sanne ansikt, og sier han ikke er interessert. eks svigermor skjønte jo tegninga da. Nå ringer eksen meg og er fly forbanna! Jeg innrømmer jo at jeg koste meg litt med det og at jeg lagde drama. Samtidig gidder jeg ikke sitte stille å bli stemplet som en som saboterer samværet med faren. Anonymkode: 92805...14b 46 20 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Helt innafor! Anonymkode: 8211a...bf4 47 1
Anonymbrukersåklar Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 Nei nei...du gjorde heilt riktig🥰 17 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 Du fortalt jo bare sannheten. For han ER jo en fraværende (og dårlig) far når han ikke ønsker å se barna sine. Anonymkode: 2973f...941 18 2
Forundret.. Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 (endret) Som fortjent. Morra hans bør selvsagt få vite hvilken dritt hun har skapt. Håper hun engasjerer seg i barna da og at du tillater det. Endret 29. desember 2022 av Forundret.. 22
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 De fortjente det begge to! Anonymkode: b71c9...bc4 8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 Du gjorde rett her, det er ingen grunn for at farmor skal klikke på deg for at sønnen er idiot. Anonymkode: aedeb...9a3 11 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 Du gjorde det rette. Han fortjente det, rett og slett Anonymkode: b53b8...c87 9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #10 Skrevet 29. desember 2022 Antagelig har han servert moren sin en helt annen versjon, jeg synes du gjorde helt rett. Han har ingenting å bli sur for, han får stå for egen oppførsel mot barna sine. Anonymkode: 91388...67f 27
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #11 Skrevet 29. desember 2022 Synes det var på sin plass. Men jeg hadde sendt en forsonende melding til barnas bestemor. Hun er nok blitt servert en helt annen historie og reagerte deretter. Med en fraværende far er utvidet familie ekstra viktig, så ville prøvd å hatt et godt samarbeid med eks svigermor Anonymkode: 0f2eb...774 24 1 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #12 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg og eksen gikk igjennom et stygt brudd i sommer. I etterkant av dette sa han at han ikke ønsker noe samvær med våre to barn (2 og 5.) det kom som et sjokk, men vi har nå også fått en hverdag jeg og barna. Nå før jul har eks svigermor ringt flere ganger, og jeg har ikke orket å snakke med henne. Så møter hun plutselig opp på døra mi og skjeller meg ut og sier jeg er en forferdelig mor som ikke lar barna se faren i jula en gang. Jeg forklarer at det ikke er sånn det er og at han ikke ønsker å se dem. Hun tror meg ikke, så jeg ringer han foran henne. Sier «har du lyst til å ha barna noen dager i romjula, nyttårsaften kanskje?» og han viser sitt sanne ansikt, og sier han ikke er interessert. eks svigermor skjønte jo tegninga da. Nå ringer eksen meg og er fly forbanna! Jeg innrømmer jo at jeg koste meg litt med det og at jeg lagde drama. Samtidig gidder jeg ikke sitte stille å bli stemplet som en som saboterer samværet med faren. Anonymkode: 92805...14b Helt greit å sette skylda der den hører hjemme. Anonymkode: cd0b0...acb 8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #13 Skrevet 29. desember 2022 Ikke avskriv eks svigermor enda. Hun kan bli en ressurs når det gjelder å få far til å innse realitetene. Far hadde godt av å få vite hvilket selvopptatt fjols han er. Det er mulig at han har oppført seg sånn for å straffe deg. Noen er sånn, exen min stakk og var borte fra barna i 15 år for å straffe meg. Det fikk jeg vite når han dukket opp igjen etter at barna hadde blitt voksne og jeg hadde gjort all jobben, men jeg hadde ingen på farssiden som bistod barna. Derfor synes jeg du har gjort det rette Anonymkode: 8df22...101 7 1 1
Daisy-love Skrevet 29. desember 2022 #14 Skrevet 29. desember 2022 Jeg antar han ikke visste at hans mor overhørte samtalen, og derfor føler seg tatt på sengen, og avslørt, men på sin plass. Håper barna kan ha kontakt med farmor innimellom. Ihvertfall om hun er en god en 💛 10
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #15 Skrevet 29. desember 2022 Forundret.. skrev (30 minutter siden): Morra hans bør selvsagt få vite hvilken dritt hun har skapt. Du tror altså alle som er vanskelig/onde har blitt det grunnet mor? Anonymkode: 1d3a5...468 7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #16 Skrevet 29. desember 2022 Bra gjort! Skulle ønske min x svigermor visste sannheten om sin sønn også! Anonymkode: 3fb16...b81 7
Gjest vilkåret Skrevet 29. desember 2022 #17 Skrevet 29. desember 2022 Dersom svigermor endret seg etter hun ble fortalt sannheten, så virker det som om hun er en ok dame. Det er forståelig at hun blir sint og fortvilet om hun tror sønnen sin blir nektet samvær med barna. For en far som bryr seg mo barna, så ville det vært grusomt om det var slik ting hang sammen. Så jeg kan forstå reaksjonen hennes når hun trodde på de løgnene. Som andre sier, så ville jeg holdt kontakt med svigermor og latt de få mulighet til å passe/ besøke barnebarn om det var ønskelig og du stoler på dem
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #18 Skrevet 29. desember 2022 Daisy-love skrev (28 minutter siden): Jeg antar han ikke visste at hans mor overhørte samtalen, og derfor føler seg tatt på sengen, og avslørt, men på sin plass. Håper barna kan ha kontakt med farmor innimellom. Ihvertfall om hun er en god en 💛 Ja, han visste ingenting. Farmoren er en mye bedre farmor enn hun var svigermor i alle fall. Jeg er bare redd for at hun kommer til å ta på seg rollen å tvinge far og barn til samvær og om det blir skadelig for barna. Tenker typ at hun lover barna at han skal komme når de er hos henne, og så kommer han ikke, eller kommer, men gamer hele tiden… ts Anonymkode: 92805...14b 3 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #19 Skrevet 29. desember 2022 barnslig i alle fall. Ikke greit Anonymkode: 63463...16d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #20 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, han visste ingenting. Farmoren er en mye bedre farmor enn hun var svigermor i alle fall. Jeg er bare redd for at hun kommer til å ta på seg rollen å tvinge far og barn til samvær og om det blir skadelig for barna. Tenker typ at hun lover barna at han skal komme når de er hos henne, og så kommer han ikke, eller kommer, men gamer hele tiden… ts Anonymkode: 92805...14b er ikke skadelig for barna og ha samvær med far Anonymkode: 63463...16d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå