AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Nå er jeg pisslei norgesenergi. Ikke bare har de klart å sende ut 2 fakturaer med forfall i desember, på tilsammen 15 000kr, men de har da jammen meg sendt inkassokrav på en av regningene som er betalt. Har de ikke skamvett? Så da er jeg interessert i tips om strømselskap dere er fornøyd med. Anonymkode: e8f92...a4e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 Anbefaler deg å gå med strømselskapet du har nettleie hos. Hos oss er det bkk, som eier nettet og fjordkraft som leverer strøm. Appen er helt ok. Anonymkode: 086da...c24
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Jeg skifter fra NE til elkompis 1.januar🤞Egentlig mest pga lite påslag og vervebonus. Spot blir jo samme uavhengig av selskap. Anonymkode: 0e6b3...63a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 Motkraft. Slipper å bytte eller følge med. Anonymkode: 253d1...766 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 Kraftriket. Seriøst selskap, god kundeservice og bra app. Har gjennomfakturering med flere netteiere også. Anonymkode: 62673...22c 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 Mange som ikke er fornøyd med de, men har aldri hatt noe problem med fjordkraft. Får alt på samme regning. Har sett litt på å bytte til Vibb fordi de er litt billigere, men de har ikke nettleie på fakturaren.. Så er usikker. Men har hørt mye bra om dem utenom det Anonymkode: 8bae8...d8f
c_buk Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 Er ikke annet enn fornøyd med fjordkraft. Har en avtale via fagforening, og appen er enkel å bruke.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 Strømselskapene er relativt like alle sammen, de bare pakker avgifter og gebyrer inn på forskjellige måter. Dessverre. Anonymkode: 2899c...5a8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #10 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Strømselskapene er relativt like alle sammen, de bare pakker avgifter og gebyrer inn på forskjellige måter. Dessverre. Anonymkode: 2899c...5a8 Det er ikke sant. Jeg hadde Nordlys energi på døra her med en selger som påstod at de ikke hadde oppsigelsestid/bindingstid. Jeg spurte flere ganger. Viser seg at det er 12 mnd binding med 3 måneders oppsigelse. Benyttet angreretten på den, selv om jeg ikke fikk noe angrerettskjema. Vanskelig å navigere i de ulike avtalene også. Agva er sykt dårlige på kundeservice og lever av sløve kunder som ikke får med seg at kampanjelokkeprisen deres har gått over i en ny og dyr avtale. Annet enn det så er det vel app, kundeservice, månedsbeløp og påslag som skiller selskapene. Anonymkode: 62673...22c
Titania Skrevet 29. desember 2022 #11 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Mange som ikke er fornøyd med de, men har aldri hatt noe problem med fjordkraft. Får alt på samme regning. Har sett litt på å bytte til Vibb fordi de er litt billigere, men de har ikke nettleie på fakturaren.. Så er usikker. Men har hørt mye bra om dem utenom det Anonymkode: 8bae8...d8f Det spørs litt på hvor du bor. Jeg får gjennomfakturering fordi de har avtale med elvia her. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #12 Skrevet 29. desember 2022 Lyse. Kanongod fastpris. Anonymkode: e4e09...6f3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #15 Skrevet 29. desember 2022 Er egentlig veldig fornøyd med Tibber inntil de begynte en slags forskuddsfakturering. Har byttet til Vibb. Jeg har valgt å betale for utvidet app-funksjon. De har gjennomfakturering med min nettleverandør, men dette var mindre viktig for meg. Prisen for app+ er lik månedsavgift hos mange strømselskaper. Anonymkode: 8525d...259
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #16 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Tibber Anonymkode: b9d64...e06 Enig. Synes de har fått ufortjent mye kritikk. Jeg et veldig fornøyd med tibber, spesielt med appen. Sparer penger på den. Og ift kritikken med forhåndsfakturering; jeg har forfall den 14’ende hver måned. Da betaler jeg det jeg faktisk har brukt. Spiller ingen rolle for meg, selv om jeg ikke likte hvordan de endret faktureringsrutinene med kun to dagers varsel. Anonymkode: 55b74...5c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå