Gå til innhold

Hvilket strømselskap er dere fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg pisslei norgesenergi. Ikke bare har de klart å sende ut 2 fakturaer med forfall i desember, på tilsammen 15 000kr, men de har da jammen meg sendt inkassokrav på en av regningene som er betalt. Har de ikke skamvett? 

Så da er jeg interessert i tips om strømselskap dere er fornøyd med.

Anonymkode: e8f92...a4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GE

Anonymkode: 98181...6c1

• Liker 2
Skrevet

Anbefaler deg å gå med strømselskapet du har nettleie hos. Hos oss er det bkk, som eier nettet og fjordkraft som leverer strøm. Appen er helt ok. 

Anonymkode: 086da...c24

Skrevet

Jeg skifter fra NE til elkompis 1.januar🤞Egentlig mest pga lite påslag og vervebonus. Spot blir jo samme uavhengig av selskap.

Anonymkode: 0e6b3...63a

Skrevet

Motkraft. Slipper å bytte eller følge med. 

Anonymkode: 253d1...766

• Liker 2
Skrevet

Kraftriket. Seriøst selskap, god kundeservice og bra app. Har gjennomfakturering med flere netteiere også. 

Anonymkode: 62673...22c

• Liker 1
Skrevet

Mange som ikke er fornøyd med de, men har aldri hatt noe problem med fjordkraft. Får alt på samme regning. 

Har sett litt på å bytte til Vibb fordi de er litt billigere, men de har ikke nettleie på fakturaren.. Så er usikker. Men har hørt mye bra om dem utenom det

Anonymkode: 8bae8...d8f

Skrevet

Er ikke annet enn fornøyd med fjordkraft. Har en avtale via fagforening, og appen er enkel å bruke. 

Skrevet

Strømselskapene er relativt like alle sammen, de bare pakker avgifter og gebyrer inn på forskjellige måter. Dessverre.

Anonymkode: 2899c...5a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Strømselskapene er relativt like alle sammen, de bare pakker avgifter og gebyrer inn på forskjellige måter. Dessverre.

Anonymkode: 2899c...5a8

Det er ikke sant. Jeg hadde Nordlys energi på døra her med en selger som påstod at de ikke hadde oppsigelsestid/bindingstid. Jeg spurte flere ganger. Viser seg at det er 12 mnd binding med 3 måneders oppsigelse. Benyttet angreretten på den, selv om jeg ikke fikk noe angrerettskjema. Vanskelig å navigere i de ulike avtalene også.

Agva er sykt dårlige på kundeservice og lever av sløve kunder som ikke får med seg at kampanjelokkeprisen deres har gått over i en ny og dyr avtale.

Annet enn det så er det vel app, kundeservice, månedsbeløp og påslag som skiller selskapene. 

Anonymkode: 62673...22c

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Mange som ikke er fornøyd med de, men har aldri hatt noe problem med fjordkraft. Får alt på samme regning. 

Har sett litt på å bytte til Vibb fordi de er litt billigere, men de har ikke nettleie på fakturaren.. Så er usikker. Men har hørt mye bra om dem utenom det

Anonymkode: 8bae8...d8f

Det spørs litt på hvor du bor. Jeg får gjennomfakturering fordi de har avtale med elvia her. 

• Liker 1
Skrevet

Lyse. Kanongod fastpris.

Anonymkode: e4e09...6f3

Skrevet

Tibber

Anonymkode: b9d64...e06

Skrevet

Er egentlig veldig fornøyd med Tibber inntil de begynte en slags forskuddsfakturering. Har byttet til Vibb. Jeg har valgt å betale for utvidet app-funksjon. De har gjennomfakturering med min nettleverandør, men dette var mindre viktig for meg. Prisen for app+ er lik månedsavgift hos mange strømselskaper. 

Anonymkode: 8525d...259

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Tibber

Anonymkode: b9d64...e06

Enig. Synes de har fått ufortjent mye kritikk. Jeg et veldig fornøyd med tibber, spesielt med appen. Sparer penger på den. Og ift kritikken med forhåndsfakturering; jeg har forfall den 14’ende hver måned. Da betaler jeg det jeg faktisk har brukt.

Spiller ingen rolle for meg, selv om jeg ikke likte hvordan de endret faktureringsrutinene med kun to dagers varsel. 

Anonymkode: 55b74...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...