AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Av og til lurer jeg på det. Han er kjekk, sunn og et godt eksemplar av hankjønnet. Han fungerer greit i familiesammenheng, men til alt annet vil jeg helst være uten han. Jeg vil reise uten han, jeg vil være med barna uten han, jeg vil bo uten han. Var han kun en biologisk felle for å føre arten videre? (Satt på spissen selvsagt, men lurer på om det er noe i det.) Anonymkode: ef8c7...03b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Var forholdet godt og nært på et tidspunkt? Var dere forelsket, eller tenkte du at han tikket de praktiske boksene fra første stund? Hvis svaret er ja går det an å finne tilbake. Om svaret er nei så ble du nok det, ja. Anonymkode: 91a38...903
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Var forholdet godt og nært på et tidspunkt? Var dere forelsket, eller tenkte du at han tikket de praktiske boksene fra første stund? Hvis svaret er ja går det an å finne tilbake. Om svaret er nei så ble du nok det, ja. Anonymkode: 91a38...903 Det var kun begjær i starten. Og ja, han tikket de praktiske boksene fra første stund. Det var derfor jeg begynte å date han. Kjekk, ja. Bra kropp, ja. Snill, ja. TS Anonymkode: ef8c7...03b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var kun begjær i starten. Og ja, han tikket de praktiske boksene fra første stund. Det var derfor jeg begynte å date han. Kjekk, ja. Bra kropp, ja. Snill, ja. TS Anonymkode: ef8c7...03b Han høres jo ut som et kupp! Kanskje du rett og slett skal slippe han fri sånn at han får seg en dame som virkelig vil ha ham? Anonymkode: 35aed...d58 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han høres jo ut som et kupp! Kanskje du rett og slett skal slippe han fri sånn at han får seg en dame som virkelig vil ha ham? Anonymkode: 35aed...d58 Han er et utrolig bra eksemplar av arten menneske, ja. 😉 Men jeg elsker han ikke. Du har nok rett, han bør slippes fri. TS Anonymkode: ef8c7...03b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var kun begjær i starten. Og ja, han tikket de praktiske boksene fra første stund. Det var derfor jeg begynte å date han. Kjekk, ja. Bra kropp, ja. Snill, ja. TS Anonymkode: ef8c7...03b Noe av det viktigste jeg og mannen har sammen nå etter 20 år er jo denne følelsen av at det er oss to, at vi virkelig liker å bruke tid sammen, og kan sitte og prate en hel kveld. Og drømmer om en pensjonstilværelse med fritidsbolig, og mye reise, bare oss to. Min største frykt i livet er å måtte leve uten han, da vil jeg forsvinne samtidig. Nå tikker også min alle boksene. Men uten at akkurat dette var på plass vet jeg rett og slett ikke hva jeg hadde gjort. Det må jo være bedre å være alene enn å bo under samme tak med noen du ikke trives med. Anonymkode: 91a38...903 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 Kanskje du gjorde det? Jeg har funnet ut at jeg gjorde det. Har aldri vert glad i barnefar. Skilte meg etter tre barn. MEN, han var også en stygg jævel mot meg! Sikkert derfor jeg aldri var glad i han. Anonymkode: 49552...715
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 Tja kanskje? Men det er verre med de som får barn med mannfolk som aldri burde blitt fedre og som ikke eier et fiber av omsorgs- og oppdragerevne. Da er det bedre å finne seg en god mann med gode evner til å være far. Skulle man gå fra hverandre så vet man at barna fortsatt har en skikkelig far i motsetning til de andre. Anonymkode: 35e61...307
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 Kanskje du rett og slett bare er veldig sugen på alenetid der du ikke må være noens mor/kone hele tiden? Slik har jeg det. Vil være med de som liker meg, men som ikke vil ha noe av meg hele tiden. Jeg er så mett på å gi. Orker ikke at det er så mye forventninger til meg hele tiden. Anonymkode: 4759a...665 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #10 Skrevet 29. desember 2022 Høres ut som du er lei ham, ihvertfall. Du sier ingenting personlig om ham, men prater om han som om han er en vare. Det er som om ikke kjenner ham eller en gang bryr deg. Ellers skjønner jeg ikke helt hvorfor du ikke kan ha tid uten ham? Har du ikke alenetid i hverdagen din, reiser i jobb, besøker venninnen etc? Anonymkode: d28a6...a83
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #11 Skrevet 29. desember 2022 Hva er galt her? Dette er jo helt normalt og det som skjer med kvinner når de kommer i 30-årene og vil ha barn. Da kan man ikke lengre jage etter menn som er langt bedre enn deg, men må velge en mann på ditt eget nivå og få barn med. Så med tiden lengter dere tilbake til bedre menn, men når dere blir eldre er dere ikke interessante for menn lengre. Så ender man opp som deg og alle andre her inne som klager over mannen sin. Anonymkode: 78476...f8e
Snedig Skrevet 29. desember 2022 #12 Skrevet 29. desember 2022 Jeg synes det anonym skriver om alenetid var et godt innspill. Tror mange forhold i småbarnstiden kjenner på noe av det du beskriver. Det er så mye logistikk og behov som skal dekkes hele tiden. Når man endelig får et lite pusterom i hverdagen har man gjerne hatt familien sin så oppi seg at kvalitetstid med mannen blir enda en plikt som man egentlig ikke orker. Jeg ville hvertfall tenkt gjennom om dette kan gjelde for deg. Mange par finner tilbake til hverandre når barna blir mer selvstendig og ikke henger rundt beina på dere hele tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #13 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje du rett og slett bare er veldig sugen på alenetid der du ikke må være noens mor/kone hele tiden? Anonymkode: 4759a...665 Dette var min første tanke også. "Jeg vil reise uten han, jeg vil være med barna uten han, jeg vil bo uten han." Det er én ting å tenke dette, en annen å gjøre det. Når man er oppå hverandre hele tiden lengter man etter å være alene. Mannen min er en kjempebra mann, men han er også veldig utadvendt, sosial og pratsom, så når vi er under samme tak er han "på" meg hele tiden. Jeg går rundt og gleder meg til han skal tilbake på jobb etter juleferien, og det er ikke fordi jeg ikke elsker ham. Hvis han reiser bort savner jeg ham etter noen dager. Men det er ikke veldig ofte det skjer. Han kan være med meg hele tiden. Anonymkode: 50b56...5ca
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #14 Skrevet 29. desember 2022 Legg ut et bilde av hvordan han set ut. Han høres ut som en gud Anonymkode: 0ed71...0ae
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #15 Skrevet 29. desember 2022 Nei, det har ingenting med egentid å gjøre. Jeg får egentid. Det handler om å klare seg selv. Jeg vil klare meg selv uten å ha han å ta hensyn til. Ts Anonymkode: ef8c7...03b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #16 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det har ingenting med egentid å gjøre. Jeg får egentid. Det handler om å klare seg selv. Jeg vil klare meg selv uten å ha han å ta hensyn til. Ts Anonymkode: ef8c7...03b Uansett om dere skal være sammen, må du samarbeide med og ta hensyn til barnas far. Anonymkode: d28a6...a83
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #17 Skrevet 29. desember 2022 Hi bekrefter den steriotypiske fremstillingen av kvinner. Ikke noe nytt i det. Og ingenting å bruke så mye energi over. Anonymkode: b888c...99e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå