Gå til innhold

Stikking i det ene brystet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste måneden har jeg hatt en skarp følelse av at noe stikker på samme sted i det ene brystet. Jeg kjenner ingen kul, men det gjør veldig vondt, som som noen stikker inn en nål.

Det er vanskelig å søke på Google ettersom vi har samme ord for brystet (puppene) som brystet (overkroppen over navlen). Søker jeg på stikking i brystet så får jeg opp masse om hjerteinfarkt.

Burde jeg gå til legen med dette? Av det lille jeg finner om informasjon om brystene så står det at det jeg opplever et vanlig. Men det føles som om noe er galt, samtidig som jeg ikke vil være hysterisk.

Anonymkode: bf1c1...b91

Skrevet

har litt samme tema. Ikke stikking, men bare smerter rundt omkring i brystene. Kjenner heller ingen kul eller noe, så jeg regner med at det bare er en liten betennelse i vevet/musklene/kjertlene. 

Anonymkode: c23ab...b2d

• Liker 1
Skrevet

Jeg får innimellom en stikkende, ganske vond smerte i brystet. Har hatt det i årevis. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

har litt samme tema. Ikke stikking, men bare smerter rundt omkring i brystene. Kjenner heller ingen kul eller noe, så jeg regner med at det bare er en liten betennelse i vevet/musklene/kjertlene. 

Anonymkode: c23ab...b2d

Det er sant, det kan det være.

Det har vart i en måned nå, så kan jo være en infeksjon av noe slag.

Anonymkode: bf1c1...b91

Skrevet

Er du bekymret tar du kontakt med fastlegen. 

Jeg opplever selv slik stikking rundt eggløsning og mensen. 

Anonymkode: e264b...c31

Skrevet

Er det brystet, som i ene puppen? Eller brystet som i bryst/hjerteregionen. Sistnevnte kan jo være alvorlig. Men det du beskriver, om du mener stikk i ene puppen, sånn det høres ut som en type nervesmerte. Trenger ikke å være farlig, og mest sannsynlig ikke. Men ville nevnt det for legen ved neste besøk eller bestilt time 9m det ble verre.

Jeg har selv sånn stikkende smerte rett som det er. Bare i ene brystet. Er som regel forbigående så jeg tenker ikke mer Iver det. Men har samme type smerter andre steder som legen kaller nerve relaterte smerter. Stokket i seg selv kan være ganske vondt, men forsvinner i samme sekund.

Anonymkode: 30347...384

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.12.2022 den 21.45):

Er du bekymret tar du kontakt med fastlegen. 

Jeg opplever selv slik stikking rundt eggløsning og mensen. 

Anonymkode: e264b...c31

Jeg bare skrollet her inne, ikke på utkikk etter noe som helst - så klikket jeg på denne tråden fordi jeg opplever dette nå, OG jeg har mensen😂 Har det i ny og ne, men aldri tenkt over at det er en sammenheng med mens - Tusentakk, det skal jeg tenke på neste gang!!

Skrevet

Hm.. hos meg stikker det iblant i underlivet.. eller lengre ned, innvendig.. merkelige greier.. er akkurat som nåler med spiss i begge ender. Vet ikke om det faller sammen med mensen.. 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...