AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Hei. Noen som kan hjelpe meg å forstå hva jeg vil få i barnetrygd? 50/50 med avlastningshjem, bostedsadresse hos meg. Skal dele barnetrygden, men utvidet barnetrygd går på meg og ikke på de siden de ikke er alene. Men spørsmålet er hva jeg vil få? Halvparten, hele? Noen som vet? Var veldig vanskelig å forstå det som stod på nett. forstod det sånn at det er forskjell på 50/50 og delt bosted om jeg har forstått rett? Anonymkode: 35dad...9a9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Kan du ikke ringe nav? Avlastningshjemmet får vel betalt for å være det? Anonymkode: 47465...45d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kan du ikke ringe nav? Avlastningshjemmet får vel betalt for å være det? Anonymkode: 47465...45d Har gjort, de visste ikke.. så måtte sende melding. Ja de får betalt, men fortsatt skal de ha halve. Anonymkode: 35dad...9a9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har gjort, de visste ikke.. så måtte sende melding. Ja de får betalt, men fortsatt skal de ha halve. Anonymkode: 35dad...9a9 Huff, sier hvor tung systemet er når selv ikke Nav vet:( Håper du finner ut av det og at noen med erfaring kan svare. Anonymkode: 47465...45d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå