AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Hei! Jeg har en samboer gjennom fleire år som gjør veldig lite i huset. Jeg må gjøre nesten alt alene. Har også to små barn. Her må Jeg også ta alt. Fra stell, legging, leking og levering/henting i barnehage. Jeg er helt utslitt og gråter meg i søvn. Kan en få sykemelding for å hente seg inn igjen? Evt bruke egenmelding? Han er også mye sint og sur og det nytter ikke å snakke med han Anonymkode: 90c96...88d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er helt utslitt og gråter meg i søvn. Kan en få sykemelding for å hente seg inn igjen? Evt bruke egenmelding? Anonymkode: 90c96...88d Ja. Anonymkode: 7b3e0...3f5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 Få deg time på Familievernkontoret Anonymkode: 7b3e0...3f5 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Tror samlivsbrudd er et bedre tiltak enn sykemelding her dessverre. Anonymkode: 52699...a25 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 Hadde du sagt sannheten til lege, så tviler jeg på at du hadde fått sykemelding. Skal du få fri med sykepenger fra NAV for at du skal få være hushjelp/tjener for mannen din? Da det ble slutt mellom meg og eksen min, så fikk jeg mye mer fritid. Fri når han hadde samvære. Eksen rotet også mye, og krevde at jeg ryddet opp når det passet HAN. som singel kan jeg slappe av etter jobb hvis jeg er sliten. Ha middager som passet MEG og barna! Med han så var det ikke aktuelt å sitte å late meg når huset ikke var sleika. Og på travle dager så han ikke at det ikke var tid til avanserte middager. Rester var ikke godt nok til middag! Det skulle være kvelds eller lunch! Og han hadde jo en mye mer slitsom og viktig jobb! Jeg orket ikke surskapen hans, det var verre enn å rydde. Og om kvelden/natten måtte jeg late som jeg var kåt så det ikke ble dårlig stemning. Du trenger ikke sykemelding. Mannen din vil se på det som ekstra tid til å rydde og lage mat. Du må hente deg inn etter jobb. Jo, du har lov. Steik noe Findus til deg og ungene og la hybelkaninene svirre rundt. Og ikke vask hans klær. Blir han sur? Ja, dette er "drømmemannen" du har funnet deg. Én som blir sur når han må gjøre sin rettferdige del! Anonymkode: e5355...716 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå