Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man at baby liker en? Jeg er så usikker på om babyen min liker meg! Hs sier at de ser en trygg og god baby hos meg, men jeg vet ikke? Når pappaen kommer lyser baby opp som en sol, men selv når jeg leker med han får jeg sjeldent lokket frem et smil. Her om dagen var vi i familieselskap og min brors kone bar litt rundt på baby. Jeg syntes han satt så fint hos tante så gikk bort til dem bare for å ta et bilde, da begynte baby å hylgråte! 

Begynner å bli redd baby er lei av meg? Det er stort sett jeg som ordner alt for baby. Pappaen dukker bare opp innimellom når det passer for han, kjenner jeg synes det er litt sårt at baby ser ut til å foretrekke han :( 

Anonymkode: 4af47...d93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi det tid du kommer til å få mer og mer respons og du er nok babyens favorittmenneske

Anonymkode: c5a1b...2d5

Skrevet

Du er moren til babyen? Jeg håper du har en god psykolog du kan snakke med om dette. Å føle seg avvist eller være opptatt av å bli likt av babyen sin, kan tyde på at man har relasjonsskader, rett og slett. Ettersom barnet vokser vil dette bare bli mer og mer krevende å forholde seg til. 

Små babyer er helt avhengige av sin primære omsorgsperson, som i dette tilfellet er deg. En liten baby har ingen slike følelser som du beskriver, kun primærbehov. 

Anonymkode: 81b6f...cac

Skrevet

Slik er det her og. 
Det var en periode jeg lurte på om baby ikke likte meg, da han alltid smiler og ler til pappa (baby er 2 mnd).
Han kunne se på pappaen og smile, med en gang han tittet på meg forsvant smilet. Etterhvert har jeg skjønt at baby ser på meg som en trygghet og trenger ro og kos hos meg, ikke nødvendigvis bli tullet med og le. Han roer seg ned og sovner i armene mine etter at far/andre mennesker har tullet med han. 
Du er tryggheten. Gråter baby når han ser deg er det nok fordi han trenger tryggheten. 

Anonymkode: ea3dd...3a6

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er baby? Min kan og gråte om hun ser meg når andre holder,  det er fordi hun vil til meg ikke fordi hun er lei seg for å se meg.

Små babyer "liker" og "misliker" vel ikke folk heller, er mer om de føler seg trygg osv.

Anonymkode: d0b41...890

Skrevet

Kanskje dere er politisk uenige🤭Liker du Størdum eller🫣

Anonymkode: f58b5...52c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...