Gå til innhold

Hvem bør ta hensyn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten på 15 mnd som ikke er så glad i å kjøre bil. Liker derfor best å kjøre når hun skal ha en lur. Når vi skal besøke venninne med baby på 4 mnd så ber hun oss alltid om å komme på tidspunkt som ikke passer i forhold til lurer hennes. Fordi hun liker å ha rolig stund på morgenen. Det er snakk om at hun alltid ber oss komme en time senere enn det som klaffer med datteren min sin lur. Hennes lille sover mye. Hvem synes dere burde ta hensyn?

Anonymkode: 3ecf8...0fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan ikke hun som er i permisjon dra på besøk i stedet?

• Liker 1
Skrevet

Vi bytter på det

Skrevet

Jeg synes det er vanvittig slitsomt med slike som skal la babys soving diktere andres tid. Min teori er at barnet er vanskelig fordi foreldrene alltid tilrettelegger. For plutselig når nummer to og tre dukker opp, så er plutselig problemet forduftet, for da har man jo ikke sjans til å ta slike hensyn lenger. 

Anonymkode: 5ad1d...753

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg synes det er vanvittig slitsomt med slike som skal la babys soving diktere andres tid. Min teori er at barnet er vanskelig fordi foreldrene alltid tilrettelegger. For plutselig når nummer to og tre dukker opp, så er plutselig problemet forduftet, for da har man jo ikke sjans til å ta slike hensyn lenger. 

Det er snakk om nesten 1 time kjøring og vi skal begge veier, dvs at hun vil være våken når vi drar hjem igjen.

Skrevet

Bytt på. Vil hun møte senere så kommer hun til dere. Dere kommer til henne om det passer å være der en time før vanlig.

Anonymkode: 7d0f2...9e8

Skrevet

Den som skal ha besøk bestemmer tiden. Er det for styrete for deg å kjøre dit så kan dere jo møtes på halvveien? 

Anonymkode: a8379...ad4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har en liten på 15 mnd som ikke er så glad i å kjøre bil. Liker derfor best å kjøre når hun skal ha en lur. Når vi skal besøke venninne med baby på 4 mnd så ber hun oss alltid om å komme på tidspunkt som ikke passer i forhold til lurer hennes. Fordi hun liker å ha rolig stund på morgenen. Det er snakk om at hun alltid ber oss komme en time senere enn det som klaffer med datteren min sin lur. Hennes lille sover mye. Hvem synes dere burde ta hensyn?

begge må ta hensyn

Anonymkode: 343a0...6bf

Skrevet

Med liten baby er en stille morgenstund gull verd🙏🏻 Om det ikke passer for deg å komme når du er invitert så takker du bare nei 

Anonymkode: c00b9...24a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er snakk om nesten 1 time kjøring og vi skal begge veier, dvs at hun vil være våken når vi drar hjem igjen.

Du fremstår ikke som en slik person som ser en sak fra flere sider.

Hun og baby har vel sine behov de også, hun nekter neppe dette for å være slem. Men du ser bare at hun har en "sovebaby", og derfor må være den som tilpasser seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...