AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Nå tenker jeg at jo eldre man blir jo mindre er man med venner når man får seg et forhold. jeg introduserer så klart venner vis jeg eller han har fest og vorsj og man er hyggelige med hverandres venner, men jeg ser ikke grunnen til at min kjære skal legge mine venninner til på sosiale medier og bli venner med dem. kjæresten min er veldig hyggelig mann, nå inviterte jeg en annen venninne han ikke hadde møtt da jeg var mye med i en gruppe før på fest. Følte de kom godt overens, litt for godt faktisk.. det føltes som de ble oppslukt i sin samtale, mye smiling og latter og øyekontakt. Nå er jo denne jenta kjempe pen da! «Hun var grei! Hun må du invitere neste gang igjen!, vi må bli ferdige me den praten vi begynte me hahaha» sier han. jeg synes er kjekt at han synes mine venninner er greie, men jeg vil også passe på at det ikke blir for mye.. jeg tror han ble litt tiltrukken av henne. Burde jeg ta det opp? Anonymkode: 3b7b3...ace 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Dette var i mine lyne helt åpenlyst flørting og han prøver ikke skjule det en gang. Har ei venninne som hadde en sånn eks. Har flørtet med meg på fest hos dem sammen med mange andre. Jeg var vantro , men samtidig avisende. Lurte på om venninna mi visste hvordan han var, men tenkte hun visste og valgte å ikke ta det opp. Det ble heldigvis slutt mellom dem noen måneder senere. 6 år senere la han meg til på fb. Greit nok tenkte jeg, han var felles venn med min venninne og 50 andre felles kjente. Så også han var gift og hadde barn. 2 måneder senere får jeg melding ‘Hallo sexy! Du gjør på? Jeg ville pratet med kjæresten din var jeg deg. Spør hvordan han hadde likt om du ble så opphengt i en kompis av ham og sa han måtte invitere ham oftere slik at du kunne henge mer med ham😳 Bare ved å se det utenfra slik som dette, så ser man jo hvordan det skurrer sant? Anonymkode: 237b7...28f 3 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette var i mine lyne helt åpenlyst flørting og han prøver ikke skjule det en gang. Har ei venninne som hadde en sånn eks. Har flørtet med meg på fest hos dem sammen med mange andre. Jeg var vantro , men samtidig avisende. Lurte på om venninna mi visste hvordan han var, men tenkte hun visste og valgte å ikke ta det opp. Det ble heldigvis slutt mellom dem noen måneder senere. 6 år senere la han meg til på fb. Greit nok tenkte jeg, han var felles venn med min venninne og 50 andre felles kjente. Så også han var gift og hadde barn. 2 måneder senere får jeg melding ‘Hallo sexy! Du gjør på? Jeg ville pratet med kjæresten din var jeg deg. Spør hvordan han hadde likt om du ble så opphengt i en kompis av ham og sa han måtte invitere ham oftere slik at du kunne henge mer med ham😳 Bare ved å se det utenfra slik som dette, så ser man jo hvordan det skurrer sant? Anonymkode: 237b7...28f Når du skriver det på den måten så ja høres det veldig shady ut om jeg sa det til han. Tror ikke han ville likt at jeg tok så stor interesse i han sine kompiser, og hvilken prat skal de forsette med man tror?, praten er ferdig og jeg kommer ikke til å invitere noen venninner om han blir så oppslukt av dem, jeg hadde aldri blitt så opphengt av han sine kompiser og hintet til at han måå invitere dem neste gang.. Anonymkode: 3b7b3...ace 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Hvor gammel er du da? 20? Anonymkode: a7570...641 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er du da? 20? Anonymkode: a7570...641 24 😛 Anonymkode: 3b7b3...ace
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 24 😛 Anonymkode: 3b7b3...ace Skal du dømme meg eller? Anonymkode: 3b7b3...ace 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal du dømme meg eller? Anonymkode: 3b7b3...ace Nei. Jeg skal bare skrive at dere ikke er sammen lenger når du blir 30. Anonymkode: a7570...641 7 1 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 Du burde si fra at det er upassende at han blir så god venn med de, eller prøver å bli det. Snu om rollene og spør hva han hadde syntes om du var lik med hans kompiser.. Han vet at han går over streken Anonymkode: a9878...1c1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du burde si fra at det er upassende at han blir så god venn med de, eller prøver å bli det. Snu om rollene og spør hva han hadde syntes om du var lik med hans kompiser.. Han vet at han går over streken Anonymkode: a9878...1c1 Tenker dette også, greit om de kommer overens med hverandre men de trenger da ikke å bli så goe venner.. eller venner.. og synes kommentaren hans var over streken Jeg er høflig og grei med han sine kompiser, men de er ikke mine venner og jeg prøver ikke å bli venner med dem heller eller bestiss med dem.. ja de er greie og løyne men jeg holder meg til mine venner, dette er han sine venner og jeg vet at han hadde nok synes selv det hadde vert ubehagelig om jeg viste så mye interesse i en av han sine kompiser. Anonymkode: 3b7b3...ace
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #10 Skrevet 29. desember 2022 Nei, dette er ikke greit Anonymkode: 318ff...27a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #11 Skrevet 29. desember 2022 For oss som har vært ute en vinterdag før, så er det ikke lenge dere er sammen. De flørter. Anonymkode: b75af...c34 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #12 Skrevet 29. desember 2022 Høres helt feil ut. Hadde det vært meg og min så hadde jeg følt meg veldig ukonfertabel hvertfall. Men for all del, ikke trekk deg unna venninnene dine for hans skyld! Kast heller fyren ut, han er ikke verdt det. Anonymkode: f33c1...076 3
Sententia Skrevet 29. desember 2022 #13 Skrevet 29. desember 2022 Jeg elsker at vi liker våre respektive venner jeg? Tror både mannen min og jeg har god, på grensen til flørtende, tone med hverandres venner. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #14 Skrevet 29. desember 2022 Hvis du synes det var ubehagelig og ikke pleier å reagere på den måten så er det sikkert en grunn for det. Samtidig synes ikke jeg at noe av det jeg leser er urovekkende. Han pratet, smilte og lo med venninnen din (såpass forventer jeg av min mann hvis han oppholder seg i samme rom som mine venninner), så var hun pen (det kan ingen av de noe for, og det finnes mange pene damer rundt forbi). At han likte henne og sa du måtte invitere henne igjen trenger ikke bety mer enn det. Jeg liker noen av kompisene til mannen min bedre enn andre, og har forsøkt samme taktikk som din kjæreste. Gi inntrykk for at jeg liker han i håp om at vi inviterer han oftere, og noen andre sjeldnere. Anonymkode: b1121...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #15 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du synes det var ubehagelig og ikke pleier å reagere på den måten så er det sikkert en grunn for det. Samtidig synes ikke jeg at noe av det jeg leser er urovekkende. Han pratet, smilte og lo med venninnen din (såpass forventer jeg av min mann hvis han oppholder seg i samme rom som mine venninner), så var hun pen (det kan ingen av de noe for, og det finnes mange pene damer rundt forbi). At han likte henne og sa du måtte invitere henne igjen trenger ikke bety mer enn det. Jeg liker noen av kompisene til mannen min bedre enn andre, og har forsøkt samme taktikk som din kjæreste. Gi inntrykk for at jeg liker han i håp om at vi inviterer han oftere, og noen andre sjeldnere. Anonymkode: b1121...2d6 Ja men ja, men ikke normalt og bli så oppslukt av andres venner man ikke har møtt før, selvsagt le og samtaler er normalt, men i et forhold så holder man det basic, man overdriver ikke det, jeg tror han også synes er kjekt at jeg kommer overens med han sine kompiser men tror at han hadde synes selv det var ubehagelig om jeg sa vi måtte invitere han mer fordi jeg vil henge med han mer.. At det høres litt shady ut. Anonymkode: 3b7b3...ace
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #16 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres helt feil ut. Hadde det vært meg og min så hadde jeg følt meg veldig ukonfertabel hvertfall. Men for all del, ikke trekk deg unna venninnene dine for hans skyld! Kast heller fyren ut, han er ikke verdt det. Anonymkode: f33c1...076 Jeg kommer ikke til å trekke meg unna de jeg vil foresatt henge med dem men, jeg vil jo nok snakke med henne om hun følte noe der, eller vet jeg. Anonymkode: 3b7b3...ace
Faktabasert Skrevet 29. desember 2022 #17 Skrevet 29. desember 2022 Han likte henne mer enn en "venn". Om det er bevisst eller ubevisst er noe annet, men det å ha en god relasjon til objektiv pene mennesker er ikke fordi de er så "hyggelige". Menn fungerer annerledes enn kvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå