Gå til innhold

Stygg brun vagina med kjønnslepper som stikker ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er flau over hvor ekkel vaginaen min ser ut og det stopper meg fra å ha sex med lyset på.. Jeg vet det kan høres latterlig ut, men det har faktisk bare blitt et større problem for hvert år.. Hvor kan jeg ikke bare ha en fin rosa vagina😔

Anonymkode: 0c90c...8d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper at de du har sex med syns vaginaen din er helt fantastisk. Vi har alle noen skavanker, og gjerne noe vi skulle ønske så annerledes ut. Også de mennene/kvinnene du har sex med. Men regner med at du syns at de er flotte personer fordi?

Anonymkode: 49995...e5e

• Liker 10
Skrevet

Vaginaen din er garantert vakker! Og den er vel rosa jo lenger inn man "åpner opp". Jeg synes det er utrolig tennende å se vaginaen til kona mi, åpne den studere den, din er garantert ikke noe styggere. Får du en mann gi han sjansen til å begjære vaginaen din, med lyset på! Han vil elske det og du vil føle deg sexy og deilig etterpå når du ser reaksjonen til mannen. Oppfører mannen seg ikke som beskrevet finner du en ny for jeg tror de hører til unntakene.

Hilsen mann 35

Anonymkode: ddb2a...9e2

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vaginaen din er garantert vakker! Og den er vel rosa jo lenger inn man "åpner opp". Jeg synes det er utrolig tennende å se vaginaen til kona mi, åpne den studere den, din er garantert ikke noe styggere. Får du en mann gi han sjansen til å begjære vaginaen din, med lyset på! Han vil elske det og du vil føle deg sexy og deilig etterpå når du ser reaksjonen til mannen. Oppfører mannen seg ikke som beskrevet finner du en ny for jeg tror de hører til unntakene.

Hilsen mann 35

*rettelse, mente å skrive "mindre vakker enn" ikke "styggere"

• Liker 2
Skrevet

Mann på 40 her. Utseendet på vagina har ingenting å si for meg så lenge den tilhører en person jeg liker. 

Vet ikke om det betyr noe for deg jeg, men tenkte du kanskje hadde godt av å høre det.

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Har også en "stygg" brun vagina med kjønnslepper som stikker ut. Aldri noen som har klaga. 

Anonymkode: c23fb...1a8

• Liker 5
Skrevet

Vaginaen din høres da helt normal og flott ut! 

Anonymkode: c43cc...238

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor treffer ikke jeg damer, med lange kjønnslepper? Jeg synes det ser så herlig ut å skulle dykke ned i et slikt kjønn, og kjenne all denne myke huden, mot ansiktet og munnen min. Fargen betyr ingenting, og jeg ser uansett ikke dagslys, når du sitter på fjeset mitt😘

Dette hørtes sikkert grisete ut, men det koker ned til at vi antagelig er mange som liker sånne som deg. Jeg har aldri hørt en mann si noe negativt om lange kjønnslepper. 

Anonymkode: 1abb8...1d9

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Høres helt normalt ut.

Det med å kun ha sex i mørket må du bare slutte med. Det er bare tull.

Mann

Anonymkode: 2fbee...905

• Liker 2
Skrevet

Har ganske sikkert mye verre utseende nedentil en det du har. På grunn av hudsykdom er det fullt av kuler, arr, og misfarging. 
Men jeg har aldri fått en eneste klage, og jeg har sex med lyset på. 

Hør på de som var kommentert over her. Det er nok veldig få som bryr seg, mens de fleste digger det.

Anonymkode: 4c983...676

• Liker 2
Skrevet

Du har sett for få vaginaer. Du er helt normal.

Se i boken som viser vaginaer. Du vil bli sjokkert over hvor normal du er.

• Liker 5
Skrevet

Vagina er INNVENDIG. INNI KROPPEN DIN. MED MINDRE DU ER GYNEKOLOG VIL DU IKKE KUNNE SE INN I DIN EGEN VAGINA:A1E729A5-55D8-41DB-B2DA-A5B61B350C74.thumb.jpeg.27b17adc197a431f6d269b32162b6fab.jpeg

DEN YTRE DELEN med kjønnslepper KALLES VULVA. VULVA. VULVA VULVA VULVA for faen.

(Det trengs tydeligvis drastiske tiltak i skolen når ingen vet noen ting om sin egen kropp. Hva lærer man på skolen egentlig, penis inn, penis ut? 🤦🏼‍♀️)

Anonymkode: 78db7...cff

• Liker 7
  • Nyttig 10
Skrevet

Jeg foretrekker lange lepper, blir fort litt pedofølelse hvis man ikke ser indre lepper. Litt det samme med farve. Mørkt er voksent og sexy. På den andre side foretrekker jeg barbert eller frisert 

Anonymkode: ff866...725

• Liker 4
Skrevet

Synes også det blir litt pedo med bare en sprekk der. Liker at en ser de indre leppene, det er bare sexy og viser at en er en kvinne så ikke skam deg over det.

Anonymkode: 459c1...6ac

• Liker 4
Skrevet

Tror ikke underlivet ditt er stygt, For den som får se det er det garantert vakkert og herlig.

Har aldri sammenlignet underlivet til kona med bilder for å vurdere hvorvidt det er vakkert eller ei, men for meg er det bare vakkert og nydelig, fordi det tilhører henne jeg elsker. Og da elsker jeg hele henne og alt på henne er vakkert.

• Hjerte 2
Skrevet

Husk at dette ikke er noe menn vanligvis bryr seg så mye om

• Liker 2
Skrevet

Høres helt normalt ut! Ikke la dette ødelegge sexlivet ditt! 

Anonymkode: f2a09...887

• Liker 2
Skrevet

Unnskyld meg, men hvorfor er brunt styggere enn rosa? :klo: Synes du brun hud er styggere enn lys hud også? Ingenting unormalt med kjønnslepper som stikker ut heller, det har mange.

Anonymkode: b58dd...b64

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er flau over hvor ekkel vaginaen min ser ut og det stopper meg fra å ha sex med lyset på.. Jeg vet det kan høres latterlig ut, men det har faktisk bare blitt et større problem for hvert år.. Hvor kan jeg ikke bare ha en fin rosa vagina😔

Anonymkode: 0c90c...8d2

Syns det er sexy med brun vagina, store kjønnslepper er også sexy, du er heldig😁

• Liker 3
Skrevet
Just now, Jentegutt said:

Syns det er sexy med brun vagina, store kjønnslepper er også sexy, du er heldig😁

Du er gynekolog siden du kan se innsiden?

Vulva er området med kjønnslepper. 

Anonymkode: 78db7...cff

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...