AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Jula i vår familie er så ekstremt sosial at det sliter meg ut. To familiemedlemmer har bursdag i romjula, så vi feirer julaften, to bursdager og har en familiemiddah nr 2 i romjula. Det er altså foreldre, barn, barnebarn. Jeg er den introverte av oss, og føler på at det blir for mye. I morgen er enda en bursdag, og middag/kaffe nr 4 på en uke. Jeg kjenner bare at jeg ikke orker, og føler for å si nei, men får dårlig samvittighet. Kan noen please støtte meg? Anonymkode: 36613...e96 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jula i vår familie er så ekstremt sosial at det sliter meg ut. To familiemedlemmer har bursdag i romjula, så vi feirer julaften, to bursdager og har en familiemiddah nr 2 i romjula. Det er altså foreldre, barn, barnebarn. Jeg er den introverte av oss, og føler på at det blir for mye. I morgen er enda en bursdag, og middag/kaffe nr 4 på en uke. Jeg kjenner bare at jeg ikke orker, og føler for å si nei, men får dårlig samvittighet. Kan noen please støtte meg? Anonymkode: 36613...e96 Jeg skjønner deg ❤️ vi har julaften med stor familien, så er det middagsselskap med svigers 1. juledag, bursdag 2 juledag, og nå vil storfamilien ha nyttårsmiddag sammen. Jeg sa at vi vil være hjemme nyttår. Det blir så mye selskap og hit og dit, jeg blir også veldig sliten av det. Si du er blitt rar i magen, kvalm og løs mage.. da er det ingen som vio ha deg der 😅 Jula skal være avslappende også, ikke bare stress Anonymkode: b49b5...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå