Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter barn om en måned og mangler nå bare litt tøy til meg selv til barsel. Hva anbefaler dere? Må også reise med fly hjem, så ønsker også noe som ser ok ut offentlig. Har ikke så lyst til at bleia skal vises gjennom 🙈

Anonymkode: 41299...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bare på meg tøybukser; vide ribstrikkede bukser. Bleia er ikke så stor at den ikke kan skjules og etter et par dager kunne jeg bruke bind over korte perioder i mitt tilfelle :) 

Anonymkode: 15658...5db

Skrevet

Hadde med psyjamas bukse til kveld / natt og olabukser til dagtid. T-skjorte, vanlig skjorte og en ulljakke. Gode sokker og tøfler. 
Brukte kun vanlige bind etter alle mine fødsler. Rosa Libresse holdt. 

Anonymkode: 3f2d2...386

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte mest ei stor kosebukse med høyt liv kombinert med ei løs t-skjorte, eller skjortekjole med gravidstrømpebukse. Mykt og behagelig og lett å kneppe opp for amming. Jeg blødde k tillegg mye de første dagene etter fødsel, og da følte jeg strømpebukse hold megabindene bedre på plass og kjolen skjulte dem.

Skrevet

Ta med en genser som kan knyttes rundt livet og skjule bleia, om du nå bruke store bleier når du skal fly ❤️, eller, tights/myke bukser og en lang skjortekjole over. Ev kan du ta med tights som selvfølgelig er behagelige i livet, og en kjole over? Alt behagelig, og ser bra ut. Jeg kunne aldri tatt på meg jeans, mens de gravide-jeansene jeg brukte før fødsel funket litt etter og 

Anonymkode: e2f2d...c6b

Skrevet

På barsel brukte jeg nesten bare sykehusskjorta. Den var praktisk ved amming, og det var digg å kunne skifte ofte uten at klesvasken hopet seg opp (jeg svettet mye etter fødselen). Jeg fødte på sommeren, så brukte bare den, en slækk bomullsshorts og birkenstocks. Nå på vinteren ville jeg hatt en joggebukse eller stillongs og en cardigan i tillegg. Og ullsokker! Til hjemreise med fly hadde jeg pakket gravidstrømpebukse, kjole (skjortekjole eller ammekjole) og en cardigan. Og store bomullstruser.

Anonymkode: a339a...14e

Skrevet

Jeg brukte bare sykehusskjorte hele oppholdet! Komfortabelt og praktisk. Eneste jeg brukte av eget tøy var tøfler. 

Anonymkode: fce45...ab1

Skrevet

Jeg brukte ammetopp og en tynn joggebukse og en lang strikkejakke som var lett å bare slenge på seg. Liker ikke sykehusklær. Følte meg mye mer vel og frisk når jeg fikk brukt egne klær. 

Anonymkode: e6410...98e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...