AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Har en gutt som går i 9 trinn. Jeg liker å vite hvor han er når han er ute. Ikke hvert steg han tar, men vi vite om han er i nærområdet eller f eks i byen. Er dere sånn? Eller drar de rundt omkring uten at dere vet hvor? Nå er min gutt en rolig gutt som ofte informerer meg hvor han er uten at jeg spørr Anonymkode: b556d...e6a
Andro Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Så lenge det er mitt barn er det mitt ansvar å lære dem vaner med å varsle. Det går fint her.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 Min tenåring drar aldri noen steder. Som i aldri. Så selv om jeg vet at han er trygg, bekymrer jeg meg for ham. Bare på en annen måte enn de som har tenåringer som henger ute. Anonymkode: 39eb7...c98 2 8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Har på snapmap og han forteller meg hvor han drar og hva han gjør. Han kan finne på mye, så vi har måtte gjøre det sånn. Like gammel som din ts. Anonymkode: 73aab...fb9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min tenåring drar aldri noen steder. Som i aldri. Så selv om jeg vet at han er trygg, bekymrer jeg meg for ham. Bare på en annen måte enn de som har tenåringer som henger ute. Anonymkode: 39eb7...c98 Har en sånn en jeg også... Innetid, hva er det. Jeg hadde vært sjeleglad om han var UTE Anonymkode: 44894...792 2 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har en sånn en jeg også... Innetid, hva er det. Jeg hadde vært sjeleglad om han var UTE Anonymkode: 44894...792 Dette synes jeg er så trist. Jeg var sånn også. Var mye hjemme og hadde lite venner. Det preger meg i voksen alder. Trives best hjemme. Blir stresset hvis jeg får en invitasjon. Heldigvis er ikke guttene mine sånn. Anonymkode: b556d...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 Jeg vet hvor mine er, men det kommer helt naturlig siden nærmeste busstopp/butikk er 12 km unna og de må hentes eller overnatte hos noen. Anonymkode: 95e5b...2e5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 Ikke alltid nei p det vil jeg ikkr vite heller, litt privatliv må de få ha. Anonymkode: 3594d...7d8 1
Jytte Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 Jo, det visste jeg til en rimelig grad. De var enten hos oss eller hos noen andre i klassen, og vi hadde telefonnumre til alle foreldrene. Hvert skritt visste jeg ikke, men det gikk da bra heldigvis. Vi hadde såkalt åpent hus, ta med venner hjem, uten å spørre. Mange andre hadde også det, noen bodde i million-villaer med svømmebasseng, selv bodde jeg i en liten enhet i en firemannsbolig, men døra var alltid åpen. Husker når jeg var nitten, en kompis var så sinna fordi lillesøstra ikke fikk ta venninner med hjem. ...de ble henvist til gatehjørnet, og dette var på vestkanten.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #10 Skrevet 29. desember 2022 Ja. Har en gutt i 9.klasse. Har posisjonen hans til enhver tid på Life360. Han vet om dette og synes det er greit. Han er veldig sosial og har masse venner, så blir ofte bedt med på noe, men det er som regel kino, slalåm, lan osv. Posisjonen hans stemmer alltid med det han har sagt han skal. Anonymkode: 4a038...8fe
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #11 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har en gutt som går i 9 trinn. Jeg liker å vite hvor han er når han er ute. Ikke hvert steg han tar, men vi vite om han er i nærområdet eller f eks i byen. Er dere sånn? Eller drar de rundt omkring uten at dere vet hvor? Nå er min gutt en rolig gutt som ofte informerer meg hvor han er uten at jeg spørr Anonymkode: b556d...e6a Ja både snart 16 ( 10 klassing ) og 19 åringen gir alltid beskjed hvor de er, så det er ingen problem Anonymkode: 089fd...f08
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #12 Skrevet 29. desember 2022 Har ei i 9kl, stortsett vet jeg hvor hun er, hun er ikke alltid like flink til å huske gi beskjed, men om jeg spørr sier hun hvor hun er og prøver være flink huske sende en meld om de feks reiser til nabobyen. Anonymkode: 4ec7c...ebe
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #13 Skrevet 29. desember 2022 Vet stort sett hvor hun er, men ikke eksakt hvor når de er ute. Vet hvem hun er sammen med, og hvor de bruker å være vis inne. Her i byen har alle ungdommer elsykkel (da mener jeg alle), så de er mye ute å farter rundt. Mest er de i nærmiljøet, her har de alt de «trenger» og vennene bor i området. Er det lenge siden jeg har hørt noe, eller usikker på hvor/hva, så ringer jeg å bare sjekker opp ståa. Anonymkode: 620b4...4b3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #14 Skrevet 29. desember 2022 Har en på 15 og 21 år. Hun på 21 år, var mye ute da hun var tenåring, og jeg visste alltid hvor hun var. Vet stort sett alltid hvor hun er nå og, selv om hun ikke bor hjemme. Men vi prater mye sammen. Han på 15 år, er stort sett alltid bare hjemme, har venner på besøk noen få ganger, og er vel ute med venner 2 ganger i året. Og da vet jeg hvor han er. Han trives bare best hjemme, og gamer med venner daglig. Anonymkode: 532e7...2f3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #16 Skrevet 29. desember 2022 Han har snapmap på og må gi beskjed hvor han går. Han har vært i mye trøbbel så vi strever med å stole på han. Anonymkode: a20fc...5ef
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #17 Skrevet 29. desember 2022 Dere som skriver at barna har på snapmap, dere vet kanskje ikke at man kan manipulere dette?😅 Finn venner er bedre sånn… Hadde forsåvidt ikke ønsket at barna mine skulle ha på snapmap for at alle skal kunne se hvor de er… Anonymkode: 264b8...655
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #18 Skrevet 29. desember 2022 Ja.. på rommet sitt😔 er hen plutselig ute et sted uten meg er det sms om alt hele tiden,så vet da også. Anonymkode: a240d...88e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #19 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som skriver at barna har på snapmap, dere vet kanskje ikke at man kan manipulere dette?😅 Finn venner er bedre sånn… Hadde forsåvidt ikke ønsket at barna mine skulle ha på snapmap for at alle skal kunne se hvor de er… Anonymkode: 264b8...655 Hvordan? Anonymkode: 4ec7c...ebe
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #20 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har en gutt som går i 9 trinn. Jeg liker å vite hvor han er når han er ute. Ikke hvert steg han tar, men vi vite om han er i nærområdet eller f eks i byen. Er dere sånn? Eller drar de rundt omkring uten at dere vet hvor? Nå er min gutt en rolig gutt som ofte informerer meg hvor han er uten at jeg spørr Anonymkode: b556d...e6a Ja, jeg vet sånn ca hvor de er. 8 og 10 klasse. Rolige barn da, er enten Espresso House, skøytebanen, biblioteket eller hos venner. Anonymkode: 9808e...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå