AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Nå har det seg sånn at i julen har jeg savnet daten min, menvi har bare møtt hverandre tre ganger. Vi hadde heeeerlig sex forrige gang, så hverandre dypt i øynene og jeg følte vi virkelig connected! Når jeg dro derfra spurte jeg om vi skulle ses etter jul og han sa ja og har sendt én melding med bilde av julematen og ønsket god jul og at vi ses snart 😊 Det som er kjipt er at jeg tror han fortsatt er på tinder fordi det stod Online Nå på profilen hans for noen dager siden... Vi skal ut å spille biljard og spise på lille nyttårsaften og jeg håper det blir sex igjen så vi kan connecte enda mere! Er det for tidlig å si i den sammenhengen at jeg har savnet han? Og hvis jeg kan si det er det best å si når vi møtes å sier hei og jeg blir glad eller lidenskapelig og romantisk når vi har sex? ❤️ Hva syns dere? Vil han like meg mere da eller trekke seg unna? Anonymkode: de4c4...d5a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Jeg hadde likt det. Men kan ikke svare for noen andre 🙂 m32 Anonymkode: f47a5...1ef
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 Det går sikkert helt fint, men hvorfor MÅ du si det? Hvorfor kan du ikke bare møte han i over i morra og ha det gøy? Det er alltid tryggest å spare på kjærlighetserklæringene i starten. Det blir fort skremmende for den som sitter å mottar "glad i deg", "savner deg", "skulle ønske du var her", fra ett menneske man har truffet noen få ganger. Anonymkode: a4d35...671 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Jeg er ikke mann, men hadde nok blitt litt skeptisk om noen hadde sagt dette til meg etter kun tre møter. Ville nok heller godt for å si takk for sist og at det er hyggelig å se deg igjen. Ikke at det er noe galt i at du kjenner på savn, det er jo bare positivt, men man trenger kanskje ikke buse ut med slikt såpass tidlig Kos deg og gjør det beste ut av kvelden. Anonymkode: aeee5...611 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 Trist med disse trådene om folk som har mye lavere terskel for å havne i halmen med noen, enn for å faktisk tørre å snakke med dem. Anonymkode: 172d2...a33 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 Du savner ham IKKE. Savn er et negativt ladet ord, som opprettholder avstand. Du LENGTER etter ham. Lengsel åpner for kontakt. Når noen sier at de savner, så betyr det at de er egoister som heller vil sutre om savn, og opprettholde avstand. Lengsel er tiltrekkende. Lær deg hva dybden i ordet representerer. Anonymkode: dd2c4...39c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 Jeg hadde blitt skuffet, og gitt deg en tale i retur. Anonymkode: dd2c4...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå