Gå til innhold

Uff hvordan uinviterer man folk fra vorsj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
i år skal kjæresten min holde vorsj/forsj. 
jeg er 23 år og han er 25 år

3 venner av meg og 3 venner av han kommer. Jeg inviterte denne venninnen som inviterte meg på fest fordi hun er veldig snill og kjekk å snakke med også med at bestevenninnen hennes har flytta.

tingen er at hun tydeligvis blakker ut ver gang hun er i byen, ikke at hun sovner men mister kontrollen, og jeg vil ikke være noe barnevakt i nyttårsfeiring..  

Klinte med en kompis av seg når hun hadde kjæreste, fordi dette var som en «venninne», jeg kjenner denne kompisen hun mener, men nå vet jeg ikke om det var så lurt å invitere henne? Jeg vil ikke være frekk heller, er bare redd at jeg blir forventet på å passe på henne, og redd på om hun skal klå på kjæresten min da hun var litt sånn på fester vi har vært sammen med andre menn

Anonymkode: 2ae78...d0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du uinviterer ingen på vors, ærlig talt. Ta en prat med hu i forkant hvis dere tidligere har dårlig erfaring og si at du hadde satt pris på om hun drakk så hun ikke mister kontrollen, så blir det nok en fin kveld for dere alle. Det er mye verre å utestenge noen du allerede har invitert, enn å ta en ærlig prat i forkant om forventninger til kvelden. 

Anonymkode: a8d28...fd9

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Du kan ikke uinvitere noen. Stå for det du gjør, men snakk til henne underveis på festen om hun drikker for mye. 

Anonymkode: 9b4a7...37a

• Liker 2
Skrevet

La henne ta ansvar for egne handlinger , om hun blacker ut er det ikke ditt ansvar. 

Anonymkode: 69c94...d5c

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis hun drikker for mye på festen så sier du rett og slett at oi, nå virker det som du må ta en taxi hjem, skal jeg bestille til deg? 

Anonymkode: 6ae6b...2ef

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis hun drikker for mye på festen så sier du rett og slett at oi, nå virker det som du må ta en taxi hjem, skal jeg bestille til deg? 

Anonymkode: 6ae6b...2ef

Vi skal til byen etterpå. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

La henne ta ansvar for egne handlinger , om hun blacker ut er det ikke ditt ansvar. 

Anonymkode: 69c94...d5c

Føler jeg er en dårlig venn om jeg ikke passer på dem eller at de blir sure fordi jeg ikke er der,

selv har jeg blacket ut en gang i byen da jeg var 18 år og alle vennene mine forsvant og jeg ble alene ute og fremmede som hjalp meg mer en venner.. for de stakk, men jeg lærte da og har aldri gjentatt seg igjen, jeg vet det er en egens ansvar da, og vet hvor kjedelig det er å måtte passe på folk uten kontroll..  men nyttår så vil jeg kose meg uten å måtte leke mamma til fulle voksne damer

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

men nyttår så vil jeg kose meg uten å måtte leke mamma til fulle voksne damer

Dette. Det er dette du skal gjøre :) 

Anonymkode: 7b8ca...1b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vi skal til byen etterpå. 

Føler jeg er en dårlig venn om jeg ikke passer på dem eller at de blir sure fordi jeg ikke er der,

selv har jeg blacket ut en gang i byen da jeg var 18 år og alle vennene mine forsvant og jeg ble alene ute og fremmede som hjalp meg mer en venner.. for de stakk, men jeg lærte da og har aldri gjentatt seg igjen, jeg vet det er en egens ansvar da, og vet hvor kjedelig det er å måtte passe på folk uten kontroll..  men nyttår så vil jeg kose meg uten å måtte leke mamma til fulle voksne damer

Ja, dere skal til byen etterpå. Hun skal hjem om hun har drukket så mye at dere ikke vil ha ansvar for henne. :) 

Anonymkode: 381b1...e38

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...