Gå til innhold

Hvor er de uten liv??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det bare rett og slett datamaskinen min som streiker her på en eller annen måte, eller har de inne på KG som er uten liv i helgene, SLUTTA å chatte??? :roll: Er det bare meg igjen?? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har chatta i kveld vi rabalder... men du kom jo ikke! :cry:

Skrevet
Er ikke KG sin chat stengt da???

Neida den er ikke stengt, men det har ikke vært så mye folk der i kveld. Seks-syv stykker tror jeg. Snart er den full av folk igjen, det kommer og går :wink:

Skrevet

Har visst vært litt for kjapp når jeg var inne på chaten og leste. Så ikke at det var "anbefalte" tider. Trodde chatten bare var åpen på de skrevne tidene jeg. Så mye for å skippe forordene... :-)

Skrevet

også er det sånne som meg da,som faktisk ikke kommer inn på chatten*snufs* :cry:

Skrevet

Vet du hvorfor du ikke kommer inn på chaten? Har du java i nettleseren?

Skrevet

Jeg fikk en link for en stund siden,og lasta ned java..

Men det funker fortsatt ikke.. Mine datakunnskaper er ikke helt gode så noe mer har jeg ikke fått gjort.

Det gikk før vi fikk ny pc.. :-?

Skrevet

Jeg kom heller ikke inn på chaten før jeg hadde lastet ned java fra den samme linken (den på personline meldinger). Etterpå gikk det greit.

Kanskje du må inn på "Verktøy"-"alternativer for internett"-"Avansert" og se om java er aktivisert?

Jeg vet ikke så mye om dette selv, men hos meg ble det innstallert og aktivt automatisk. Bruker XP, og der går det meste av seg selv..

Skrevet

Takk Hege :D

Jeg får bare prøve å lete litt rundt på denne møkkmaskinen.

Håper det ordner deg :D

Skrevet

Altså, jeg har ikke noe liv Rabalder, :ler2: Men jeg har asså vært borte i helgen uten tilgang på internett, så derfor ingen chat! Kommer forresten sterkere tilbake!

Håper du kommer inn på chatten snart da Madison! :D

xeyes

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, det er sååååå fint å se at du er tilbake, Xeyes!!!!! :D Har savna deg, jeg!

Gjest Anonymous
Skrevet

mener du den det står java-logging på?

Skrevet

Nei. Hos meg er det haket av for"Use Java 2v1.4.1.01" (krever omstart), og "Java JIT-kompilator er aktivert" (krever omstart)

Aner ikke om det er det du trenger, men du kan jo bare fjerne det igjen om det er feil. Men da må du restarte igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...