Gå til innhold

Er det noen ganger tilbud på Stokke tripp trapp stol?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eller har de fastpris hele året siden de er så populære?
Evt hvor er de billigst? Ønsker meg grå.
( Ønsker å køpe ny, ikke brukt)

Endret av Teardrop
Skrevet

Har nettopp vært på nett, mulig det enda er.

Anonymkode: fba07...6b2

Skrevet

Fikk den grå på Finn til 800 kr :) vasket og kloret den og nå er den som ny! 

Ligger masse av de på Finn! Tilogmed svigers kjøpte den grå der for å ha hjemme hos seg!

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har nettopp vært på nett, mulig det enda er.

Anonymkode: fba07...6b2

Hvilken nettside?

Anonymkode: ccccf...3b8

Skrevet

Butikkene som selger de har av og til 10-15-20% rabatt på hele butikken etc. Tror ikke Stokke selv har kampanjer, nei. 

Anonymkode: 37dbd...b43

Skrevet

Ja, jeg kjøpte den på Black Friday til 20%, mener at de har tilbud på den enkelte andre dager i året også. 

Anonymkode: 5029e...a3c

Skrevet

Barnas hus har salg på de med jevne mellomrom 

Anonymkode: 44ec6...e25

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg kjøpte den på Black Friday til 20%, mener at de har tilbud på den enkelte andre dager i året også. 

Det var hos en av butikkene som selger den, ikke hos Stokke selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår godt at du vil kjøpe ny, men finn er genialt. Tar ikke lang tid før du står med ostehøvel og prøver å skrape av grøt som har størknet på stolen, og da vil du forstå at det var greit å kjøpe på finn likevel😂🤣 Og ikke minst hvor lei man blir av den stolen etter hvert, og barna vil ha voksenstol og hvor skal man gjøre av den da..jo selge på finn… 

Anonymkode: 53d3e...2a2

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte på tilbud på Barnas Hus i fjor vinter. 

Anonymkode: ddc64...2a8

Skrevet

Masse fine Stokke-stoler på Finn. De er veldig solide og fine stoler, så hvorfor ikke kjøpe brukt? Med mindre folk har kastet dem veggimellom så fungerer Stokke-stoler meget bra, selv om det er både 1-2 barn som har brukt det før.

AnonymBruker
Skrevet

Som regel har jeg sett butikker kjører tilbud : «Hele butikken utenom utvalgte merker*» og da er Stokke alltid nevnt.. men så fant jeg tripptrap på tilbud i høst! Var barnas hus, og det var ikke alle stoler, men en type/farge. Sparte noen hundrelapper. Men de er sjelden på stor-salg. Og i allefall ikke de nye, mest populære fargene. Var vel rundt black friday, på barnas hus eller baby care. 

Anonymkode: d3ab3...d27

AnonymBruker
Skrevet

Finner ofte tilbud på stol + utstyr, altså at man betaler fullpris for stolen, men får noe av utstyret inkludert. Mener at barnashus kjører kampanjer som dette ganske ofte i alle fall.  Har også sett tilbud på selve stolen, men ikke like ofte, og ikke alltid alle farger osv. 

Anonymkode: 24b9d...8d4

AnonymBruker
Skrevet
Turtellure12 skrev (7 timer siden):

Masse fine Stokke-stoler på Finn. De er veldig solide og fine stoler, så hvorfor ikke kjøpe brukt? Med mindre folk har kastet dem veggimellom så fungerer Stokke-stoler meget bra, selv om det er både 1-2 barn som har brukt det før.

En av våre stoler brukes nå av 3. generasjon. Det er en av de første som ble produsert på 70-tallet, og var opprinnelig mørkerød. I tillegg har vi to som ble kjøpt på loppemarked for 200 kr. Jeg tror de er litt nyere. De stolene er så solide at du sannsynligvis må bruke motorsag for å ødelegge dem.

Anonymkode: 17c68...a1c

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finn.no

Anonymkode: 7b4c5...753

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...