Gå til innhold

Swingers treff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen utesteder i Oslo som besøkes mer enn andre av par som vil treffe andre par?

Anonymkode: 25e0f...489

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er det noen utesteder i Oslo som besøkes mer enn andre av par som vil treffe andre par?

Skyggesiden bar er vel et slikt treffsted, men subtilt, og eventuelle avtaler gjøres nok på forhånd via ulike nettsted 😃

Skrevet (endret)
Swinger skrev (10 timer siden):

Skyggesiden bar er vel et slikt treffsted, men subtilt, og eventuelle avtaler gjøres nok på forhånd via ulike nettsted 😃

Endret av feliek54
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Sjekk clubfantasy i Sem utenfor Tønsberg. Kombiner det med en natt på hotell i Sandefjord eller Tønsberg

Skrevet

Om du/dere er ute etter attraktive personer som ikke er enten weird eller gammel så finner du ikke dette utenfor private fester. 

Anonymkode: 4294b...b3e

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Om du/dere er ute etter attraktive personer som ikke er enten weird eller gammel så finner du ikke dette utenfor private fester. 

Anonymkode: 4294b...b3e

Her vet du åpenbart ikke hva du snakker om, dette er nemlig feil. Nettsted som Spicymatch og Lystclub har 1000vis av validerte profiler, fra alle yrkesgrupper og samfunnslag, og i alle aldere. Det arrangeres både fester og eventer med 3-400 deltakere, samt sosiale treff. 

Endret av Swinger
Skrevet
feliek54 skrev (12 timer siden):

Sjekk clubfantasy i Sem utenfor Tønsberg. Kombiner det med en natt på hotell i Sandefjord eller Tønsberg

Dette er et trangt privateid bolighus som er mye mindre og stusseligere enn navnet skulle tilsi. Det de kaller "barområde" er i virkeligheten to barstoler ved kjøkkenbenken. Kleineste opplegg jeg noen sinne har vært med på 🙈

Anonymkode: 37117...67f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er et trangt privateid bolighus som er mye mindre og stusseligere enn navnet skulle tilsi. Det de kaller "barområde" er i virkeligheten to barstoler ved kjøkkenbenken. Kleineste opplegg jeg noen sinne har vært med på 🙈

Ble nysgjerrig etter å ha lest kommentaren din, og ja, etter å ha studert bildene på hjemmesiden er jeg enig i at det ser utrolig kleint og harry ut. 

Anonymkode: 70922...158

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du vert der?

Skrevet
feliek54 skrev (3 timer siden):

Ingen vits i å legge ut den link så lenge de aller fleste må ha passord der

Har man konto hos sin lokalavis eller hos Aftenposten kan man ofte lese andre lokalaviser også. Jeg har tilgang til over 80 lokalaviser via abonnement på Fredrikstad Blad. 

Anonymkode: 632f0...989

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Har man konto hos sin lokalavis eller hos Aftenposten kan man ofte lese andre lokalaviser også. Jeg har tilgang til over 80 lokalaviser via abonnement på Fredrikstad Blad. 

Anonymkode: 632f0...989

Nei det stemmer ikke. det koster ekstra for å få mer en lokal avisen. og det er det nok ikke mange som har. Og allikevel får du ikke alle.

Endret av feliek54
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ble nysgjerrig etter å ha lest kommentaren din, og ja, etter å ha studert bildene på hjemmesiden er jeg enig i at det ser utrolig kleint og harry ut. 

Anonymkode: 70922...158

Flott sted. Godt renholdt, hyggelig innredning og praktisk lokale 
alkohol er uansett ikke i fokus, så mann trenger ikke rare bardisken. Praktisk med minglingen i 1 etg og tema rommene i 2 etg…

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...